22

1K 47 0
                                    

Mă uit după prietenii mei , dar nu-i găsesc . De când am coborât de pe scenă , eu și Zack îi căutăm în continuu .

-Aici erați ! V-am căutat peste tot ! Felicitări !spuse Eliza care îmi puse mâna pe umăr .

-Eliza ! În sfârșit v-am găsit ! Mersi !

-Haide la ceilalți !

-Ok...

-Hey ! Felicitări !

-Felicitări !
.
.
.
Știți voi ce urmează ! Felicitări de la toată lumea .

-Mulțumim ! Mulțumim mult !

-Ce tare e că ați luat locul 2 , noi am fost eliminați în a doua rundă !

-Tu te plângi Eliza ?Noi toți din prima!spuse Kassy .

-Ei , măcar ne-am distrat !

-Da !spun toți .

-Acum ce facem ?spune Eliza .

-Hai să jucăm ceva !spun eu .

-Ce ?

-Hai să ne cunoaștem mai bine !

-Ok !spun ei și ne așezăm toți pe nisip.

-Încep eu ! Hai să zicem la ce suntem alergici !(Eu)

-Ok !

-Eu fac alergie la...

Eliza+Kassy:-Var !

Eu:-Da !

Zack:-Eu fac alergie la praf !

Eliza:-Eu fac alergie la...

Eu:-Stai ,o știu eu pe asta ! E...banană !

Eliza:-Da !

Ryan:-Eu fac alergie la căpșuni !

Kassy:-Eu fac alergie la...

Eu:-Stai ! O știu eu pe asta ! E fructul ăla micuț și acru și are semințe multe negre și e verde !

Kassy:-Kiwi !

Eu:-Așa !

Charlie:-Eu fac alergie la ananas !

Julia:-Eu fac alergie la Orhidee !

Chris:-Eu fac alergie la urzici !

Lena:-Eu fac alergie la Lalele !

George:-Eu fac alergie la idioți !

Eu:-La ce mă ?

George:-La idioți !

Eu:-Hai mă !

George:-Ok ok ! Fac alergie la Crin ! E bine ?

Eu:-Da ! Bun...Acum ce ne pasionează !

Zack:-Încep eu ?

Eu:-Da !

Zack:-Ok...Mă pasionează moda și de aceeatrebuie să calc pe urmele tatălui meu și va trebui să conduc împreună cu vărul meu casa de modă a tatălui meu și a unchilor mei !

Eu:-Ce tare ! Nu credeam că te pasionează moda ! Mai avem un lucru în comun !

Zack:-De ce ? Și pe tine te pasionează moda ?

George:-Și încă cum ! Stai să vezi ! De când eram mici ea mă punea să mă îmbrac cu tot felul de haine ! Și când avea vreo 9-10 ani când ne alergam și a sărit gardul , i s-au rupt colanții de la coapsă până mai jos de genunchi , iar ea , în loc să-i arunce a făcut o rochiță pentru păpușă ! Și de aiciau mai urmat !

Zack:-Ce tare ! Dacă vrei , după ce absolvi facultatea , poți veni să lucrezi cu mine !

Eu:-Ar fi super !

Eliza:-Ok ! Mai vorbesc și ceilalți sau doar voi ?

Eu:-Da...Ok ! Rândul tău !

Eliza:-Ok ! Păi mă pasionează arta ! Am terminat liceul de artă și voi urma să merg la facultatea de desen .

Ryan:-Ce tare ! Eu sunt pasionat de arhitectură și sunt anul 3 la facultate !

Kassy:-Eu am terminat liceul militar și voi urma Academia Militară ! Iar după asta vreau la școala de ofițeri !

Charlie:-Eu am terminat facultatea de arhitectură și design !

Julia:-Eu nu am terminat încă liceul de artă ! Dar voi urma facultatea de muzică !

Lena:-Pe ce profil ești la liceu ?

Julia:-Pe instrument muzical și acolo chitară !

Lena:-Ce tare ! Eu sunt pe pian !

Chris:-Eu sunt tot la liceul de artă pe profil instrument muzical și ca instrument tot chitară !

Julia:-Da ! Suntem colegi ! Așa ne-am cunoscut !

Lena:-Ce drăguț ! Eu sunt cum v-am mai spus pianistă !

George:-Eu sunt la liceul sportiv în ultimul an !

Eu:-Eu , cum a mai spus George mai devreme , nu cred că mai e nevoie să spun ! Acum ce facem ?

Zack:-Păi este 2 dimineața !

Eu:-Cât ? Nu pot să cred !

Zack:-Dap...Bănuiesc că trebuie să plecați ! Păi ne întâlnim dimineață la un joc de volei pe plajă ?

Eu:-Super ! Sigur !

-Da !spun toți la unison .

Apoi am mers în camere , obosiți , iar ziua următoare , scuzați dimineața am jucat un meci de volei (Fete/Băieți) și evident că noi fetele am câștigat .
Am alergat pe plajă ne-am jucat ca niste copii mici cu nisip . Fetele au făcut un castel uriaș , iar apoi băieții l-au stricat . Urmând evident să-i îngropăm pe băieți în nisip .

Părinții mei cu unchii și părinții lui David au stat la plajă . Pe David l-am văzut doar la început , apoi s-a întâlnit cu niște prieteni cred și a plecat cu ei .

Pot să spun că vacanța aceasta m-am distrat pe cinste . Mi-am făcut prieteni noi și ne-am cunoscut mai bine . Vara asta a fost super tare .

O să vă povestesc mai pe scurt , nu o să mai lungesc atât !

După vacanța la plajă , ne-am întors acasă . În fiecare zi am vorbit cu Zack pe Skype . Am făcut mișcare în fiecare dimineață . Iar acum mai este doar o săptămână de vacanță . Și voi începe din nou școala . Alți 4 ani de chin . Dar sunt pregătită să fac față !

Bună tuturor ! Nu mai am inspirație pentru ce se va întâmpla și de aceea am lăsat doar 822 de cuvinte ! Sper nu supărați ! pup !💋💋💋

Prea Multe CoincidențeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum