Lara P.V.
Intru în cameră cu Kassy , ca să vedem ce mai face Ely de nu mai vine jos . Când deschid ușa , ghiciți cum o văd : Cea mai bună prietenă , lângă fratele meu . Stau îmbrățișați . Ea e în prosop , aproape dezbrăcată . Aproape sărutându-se . Cum credeți că m-am simțit ? Am rămas șocată . Puțin spus șocată .
-CE...E...ASTA...???(spun eu)
-Wtf ? (spuse Kassy)
-Aaa...
Am rămas toți șocați .
-Mai bine plec .(spuse fratele meu)
-Nu pleci fără să-mi dai explicații (îi spun eu cu o voce înceată , încât doar el să audă )
Am lăsat-o pe Kassy să se ocupe de Ely
iar eu am mers cu fratele meu pe hol.-Ce a fost aia ?(întreb eu)
-Nimic...
-Cum nimic ?...
-Am spus că nimic !
-Nu ridica tonul la mine ! Dacă ești mai înalt cu 5cm asta nu înseamnă că ești aproape cu 2 ani mai mic .
-Nu poți să nu-ți aduci vârsta în discuție , nu ?
-Nu , nu pot ! Pentru că sunt sora ta mai mare !
-Bine , atunci poartă-te ca una !
-Dar asta fac !
-Mie nu mi se pare !
-Normal ! Tu nu ai cum să înțelegi , pentru că ești...
-Știu ce vrei să spui , dar nu vreau să mai aud , bine !
-Ok.
-Ce ?
-Ai dreptate ! Am exagerat cu asta ! Dar ești fratele meu mai mic și mereu vei fi !
-Stiu asta !
M-a cuprins într-o îmbrățișare . Am stat câteva minute așa , dar m-am gândit să stric liniștea care domina .
-Nu vreau să sufere !
-Ce ?
-Nu vreau să sufere !
-Cine ?
-Oh...Parcă ai fi bătut în cap ! Ely ! Nu vreau să o faci să sufere ! Ok ?
-Ok ! Dar de ce îmi spui asta ?
-Pentru că nu sunt proastă , George ! Nu sunt proastă ! Am văzut cu te privește , cum reacționează când îți aude vocea sau numele ! Și știu și cum se va termina ! Dar nu vreau asta ! Nu vreau să sufere din cauza ta ! Știu că tu te joci cu toate fetele , iar pentru tine nu înseamnă nimic niciuna dintre ele ! Dar te rog ceva ! Un singur lucru ! NU O FĂ SĂ SUFERE !
-Nu o să o fac ! Îți promit !
-Stai ! De când promiți tu ceva ?
-Din momentul acesta ! Promit că nu o voi face să sufere ! Dar dacă va fi așa, să nu mai vorbești în viața ta cu mine!
Bine ?-S-a făcut !
-Bine !
-Deci...Ne-am împăcat ?
-Pai depinde ! Mă lași să o fac să se simtă ca cea mai super persoană de pe pământ ?
-Ok ! Dar nu doar pentru o noapte !
-Ok !
Știți chestia cu degetele mici când promiteți ceva pai tocmai asta s-a întâmplat . Apoi ne-am îmbrățișat .
-Bun, dacă ne-am înțeles , merg la Ely .(spun eu).
-Bine !
Merg în camera mea și le vad pe Ely și pe Kassy discutând . Kassy este o foarte bună sfătuitoare și mai ales o foarte bună prietenă .
Scuze ! Capitolul acesta este foarte scurt , dar nu mai am inspirație ! Oricum trebuia să scriu și despre Ely și George ceva . Următorul capitol va fi despre Lara și David și despre alegerea Larei (+o fază amuzantă cu Kassy) Sper că vă place cartea ! Scrieți-mi părerile voastre în comentarii și dacă aveți cărți pe care le scrieți , să știți că mi-ar face placere să le citesc ! Pup !😘😘😘
CITEȘTI
Prea Multe Coincidențe
Genel KurguLara și David sunt implicați într-o luptă cu destinul . Deși David Morgan , fiul faimoșilor proprietari ai casei de modă la care visa Lara să ajungă , este de acord cu destinul , Lara duce o luptă grea în care își lasă garda jos și acceptă atracțiil...