15. Kassy și vinovăția

1.4K 57 8
                                    

Kassy P.V.

Mă gândesc că a avut timp destul să vorbească cu el . Așa că decid să o sun , ca să mă asigur . Deși nu mi se pare o idee bună să aibă un iubit , pentru că mie nu îmi place specia masculină , cât nu a vorbit sau întâlnit cu el a fost super absentă .
Nu vreau să se mai repete .
Nu vreau ca ea să sufere . Atitudinea ei m-a făcut să înțeleg cât de mult am greșit când i-am spus să stea departe de el . Și mie nu îmi place să greșesc !

-Aloo...Deci...Cum a fost ?...(întreb eu)

-Alo...(spune ea cu o voce plansă)

-Vin acum !spun eu cu o voce hotărâtă

Închid telefonul și îmi schimb direcția spre camera de hotel . Nu îmi vine să cred !
Ajung în fața camerei , dar ușa era încuiată .

-Lara , deschide ! Sunt eu , Kassy !

-Imediat !...

Îmi deschide ușa și nu spun nimic , pur și simplu o strâng cât pot eu de tare în brațe .

-Vrei să mă liniștești sau să mă sufoci?

-Scuze...Cum ești ?

-Cum aș putea fi ?

-...Iartă-mă !

-Ce ? Pentru ce ?

-Pentru sfaturile mele idioate !

-Nu...Nu e vina ta !

-Ba da ! Eu ți-am spus prima oară să stai departe de el...

-Dar ai făcut ce era bine !

-Ba nu ! Și în plus...Apoi ți-am dat sfatul ăla tâmpit de a-i mărturisii ce simți !

-Tu ai făcut ce credeai că e bine ! Și în plus , dacă vina ar fi a cuiva , ar fi a mea...

-De ce spui asta ?

-Pentru că...Eu am ascultat sfatul...

-Dar era datoria mea ca prietenă să-ți dau sfaturi , care trebuie să fie bune ! Nu știu ce e cu mine în ultima vreme ! Sunt din ce în ce mai aeriană și dau sfaturi proaste...

-Nu dai sfaturi foarte proaste ! Deși... Asta ar fi...poate...din cauza cuiva...ști la ce mă refer , nu ?

-Da...

-Și nu ai de gând să faci nimic ?

-Nu ! El e băiat ! Și știu cum se poartă băieții...

-Dar , el nu e ca ceilalți ! Serios ! Crede-mă !

-Cum adică ?

-Adică... Of...

-Ce ?

-Nu pot spune la nimeni !

-De ce ?

-M-a pus să promit !

-Ce ?

-Ști ceva...Nu o să-ți spun ce mi-a spus să nu spun...

-Ce ? Gândește de două ori ce vrei să spui , apoi aranjează cuvintele în așa fel încât să se înțeleagă ceva , bine ?

-Da...Da...Prea multă muncă și mult timp de pierdut...

-Ești imposibilă !

-Știu !

-Da...Tu ști totul !

-Exact !

-Off...Să revenim...Îmi spui și mie să înțeleg ceva ?

-Ok...Păi uite cum m-am gândit...Dacă îți dau niște indicii , iar tu ghicești , asta nu înseamnă că ți-am spus ceva , nu ?

-Nu...

-Ok...Păi...Cum să-ți spun...Charlie , nu a avut relații serioase...Adică pentru el fetele erau doar prietene...Și foarte des le simțea ca pe surori...

-Serios ?...

-Da...

-Păi uite , dacă tu ai spus asta , există șanse ca el să mă vadă și pe mine la fel

-Da...Dar , am văzut cum se uita la tine ! Nu a privit o fată așa niciodată !

-Se poate să ai dreptate...Dar...

-Dar, ca să fim sigure , o să verific !

-Stai...Ce vrei să faci ?

O văd ridicându-se de pe canapea și plecând spre ușă .

-Merg să clarific !

-Ce ? Ești nebună ?

-Da...Da sunt !

-Și imposibilă !

-Ca și tine !

-Da...Apropo , unde stă David ? Că i-am promis ceva !

-La trei camere distanță...

-Ok !

-Vezi să nu faci ceva prostesc !

-Ok ! Vezi să nu-i spui că-l plac !

-O să am grijă !

Iese pe hol și mai are un pic și o dă jos pe Eliza . În momentul acela nici nu îmi mai pot stăpânii râsul .

-Ai grijă ! Lara !

-Scuze ! Iartă-mă ! Mă cam grăbesc !

-Ok...Ce a pățit ? spune în timp ce intră în cameră .

-Nimic rău... Oricum...Mă ajuți să mă răzbun ?

-Pe cine ?

-Pe David ! Trebuie să plătească pentru ce a făcut !

-Ce a făcut ?

-Hai să-ți spun...[...]...Și așa am început să vorbim despre Charlie și apoi i-a venit ideea trăsnită să mă combine .

-Și ție îți place de el ?

-Păi...

-Haide știu deja !

-Ok...Ok...Îmi place ! Bine ?

-Bine !

-Și apoi a zis că se duce să afle dacă și el mă place ! Și a dat peste tine și ști continuarea...

-Da...Ok...Păi...Care e planul ?

-Ce plan ?

-Of...Fac pariu că te gândeai la Charlie!
Planul de răzbunare pentru David !

-Aaa...Păi mă gândeam să-i facem o farsă !

-Da !

-Of...Nu putem...

-De ce ?

-Fiindcă i-am spus Larei că nu fac nimic nebunesc !

-Of...

Bună ! Scuze nu am mai postat ! Am avut mult de învățat ! Nu voi mai posta până la vacanță ! pup ! Și sunt foarte bucuroasă îmi citiți "cartea" ! M-am gândit nu mai postez deloc în cartea aceasta ! Spuneți-mi dacă continui sau nu !
#815 cuvinte ! 😘

Prea Multe CoincidențeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum