După cinci ani...
Privesc, pe geamul mare din living, orașul ce se vede de la înălțime. Mara stătea în pătuțul ei, gângurind, jucându-se cu maimuțoaie de plush. Nico o privea stând aplecat peste pătuț. Alice veni cu două căni cu cafea din bucătărie, așezându-se lângă mine, pe celălalt fotoliu. Îi privi amuzată pe copii, după care chicoti și se întoarse spre mine.
-Am impresia că ei doi se vor înțelege foarte bine în viitor.spuse făcându-mi cu ochiul.
-Da...Stai să-l vezi pe David cum o să facă pe la adolescența ei !am râs amândouă imaginându-ne.
În acești cinci ani, Alice a născut un băiețel pe nume Nico, care tocmai a împlinit cinci anișori. Eu am născut acum doi ani, o fetiță brunetă cu pielea puțin închisă la culoare, pe nume Mara. Eliza și Kassey încă nu dau nici un semn de viitoare mămici.
Am ieșit afară, în lumina soarelui arzător, împreună cu micuța mea făptură gingașă. Alerga dintr-o parte în alta râzând cu poftă. Era minunată. Pur și simplu, sunetele scoase de gurița ei îmi umpleau inima și sufletul de bucurie. O priveam, în timp ce un fluturaș micuț i se așeză pe năsuc, iar aceasta strănută. Fluturașul zbură, iar aceasta alerga după el cu mânuțele întinse. Două brațe masive mă cuprinseră de la spate și m-am întors cu fața spre posesor. David îmi zâmbea blând cu multă iubire. L-am sărutat apăsat și i-am zâmbit în aceeași manieră. Zâmbetul lui se transformă într-unul drăcesc și îmi asaltă gâtul cu săruturi.
-Mm...Ce e ?am întrebat amuzată.
-Ce zici dacă am mai face încă un bebe ?
-Nu-ți ajunge unul ?
-M-am cam plictisit să i-ei într-una anticoncepționale !
-Crede-mă, că eu m-am plictisit mult mai rău !Și dacă mai vrei încă un copil, fă-l tu !Eu nu mai stau alte nouă luni cu grețuri !i-am spus, iar acesta îmi mângâie gâtul cu nasul, într-o manieră rugătoare.
-Dacă te rog frumos ?
-Hm...Trebuie să mă mai gândesc !spun chicotind spre final.
-Asta nu înseamnă nu !
-Dar nu înseamnă nici da !am spus luând-o pe Mara în brațe și îndreptându-mă spre intrare.
-Mai vedem noi...
Șopti, în speranța că nu-l voi auzi...
❤Sfârșit❤
Acesta este finalul ! Sper că v-a plăcut !Vă mulțumesc din tot sufletul pentru încurajările trimise și aprecierile, citirile și voturile !Vă iubesc foarte mult !O să continui să scriu, de data aceasta o carte mult mai diferită. "Sabrina Spion Secret" se numește. Sper că veți fi alături de mine și acolo !Vă iubesc mult mult de tot💖
CITEȘTI
Prea Multe Coincidențe
General FictionLara și David sunt implicați într-o luptă cu destinul . Deși David Morgan , fiul faimoșilor proprietari ai casei de modă la care visa Lara să ajungă , este de acord cu destinul , Lara duce o luptă grea în care își lasă garda jos și acceptă atracțiil...