Lara P.V.
Stam toate în cameră , în pat , în pijamale , cu o pătură care ne învelea până la gât , cu multă ciocolată și uitându-ne la un film romantic . Eu și Ely plângeam la o scenă cu un sărut , iar Kassy a spus :
-Âhh... Prea siropos ! Mi se face rău ! Bine asta poate fi de la atâta ciocolată !
-Oh Kassy ! Niciodată nu ți-au plăcut romantismele ! (spun eu)
-Exact ! Nu au fost , nu sunt și nu vor fi genul meu !
-Da bine ! Lasă că găsești tu un băiat care să te facă să leșini dintr-o privire ! (spuse Ely)
-Da, asta nu se va întâmpla niciodată !(spuse ea)
-Da , bine , bine !
-Da...Auzi , dar te-ai cam îngrășat,nu ?
-Ce ?
-Da . Nu ți se pare , Ely ? spune făcându-i semn cu cotul Elizei fără să observ .
-Da , Kassy are dreptate , te-ai can îngrășat !
-NU !!!... Nu nu se poate !
-Ba da !
-Oh , nu ! E numai vina voastră ! Voi m-ați ținut aici , închisă în casă ! E numai vina voastră ! Hai la alergat !
-Nu putem !
-De ce ?
-Pentru că ... Elizei îi este rău și trebuie să stea cineva cu ea .
-Atunci rămân și eu !
-NU ! Tu trebuie să vorbești cu David și să clarifici lucrurile !
-Da știu ! Ok ! O să fac asta !
-Bun ! Dure la el și pune-l în friendzone !
-Da .
Ok deci l-am sunat pe David și l-am chemat să vorbim . Apoi m-am întors în cameră la fete . Am intrat cu rapiditate și am trântit ușa în spatele meu . Am început să mă învârt ca un titirez prin cameră .
K: -Scumpo , ce ai pățit ?
Eu: -Am făcut cel mai stupid lucru din viața mea !
K: -Mai exact ce ? Poți să-mi povestești tot ce s-a întâmplat ?
Eu: -Cred că da . Bun deci l-am sunat și a venit . Apoi am mai discutat niște chestii și apoi i-am spus "nu mai pot să fac asta David" "nu mai pot să rezist" și el mi-a spus "ce ? ce s-a întâmplat ?" și eu în loc să gândesc cu capul , inima mi-a luat-o înainte și i-am spus că simt mai mult pentru el , apoi...
-Apoi el ți-a râs în față nu ! Lasă că îi arat eu lui ! Știam că nu trebuie să te las singură ! De ce nu ai făcut ce am spus eu ?
-Nu stai ! Nu m-ai lăsat să termin ! El mi-a spus că mă place !
-Stai ! Ce ?
-Da...
-Și atunci care e problema ?
-Păi... Apoi m-a sărutat...Și l-am sărutat și eu .
-Ce ?
-Da...
-Și apoi ?
-Apoi , m-am desprins din sărut și am luat-o la fugă până acasă .
-De ce ?
-Nu știu . Pur și simplu așa mi-a venit pe moment .
-Of...
-Știu...știu... Trebuia să te ascult și să gândesc...
CITEȘTI
Prea Multe Coincidențe
Fiksi UmumLara și David sunt implicați într-o luptă cu destinul . Deși David Morgan , fiul faimoșilor proprietari ai casei de modă la care visa Lara să ajungă , este de acord cu destinul , Lara duce o luptă grea în care își lasă garda jos și acceptă atracțiil...