~På natten~
Jag var på väg till Tovas hus. Den natten skulle hon vara ensam hemma. Det var bra för mig. Då var det ingen som vaknade. Jag hade tagit Tovas nycklar ifrån hennes väska innan idag så det var enkelt att komma in i hennes hus. Hur hon hade kommit in hade jag ingen aning om men jag hörde att hennes hund var på övervåningen. Hon hade en jätte liten hund som gillade mig så det var inget som skrämde mig. Jag smög upp på övervåningen. När jag kom in i hennes rum blev jag förvånad. Jag hade förväntat mig ett stort rum med rosa väggar, ett jättestort smink bord fullt med smink, en dubbelsäng och en super stor garderob. Men jag möttes av ett ganska litet rum med vita väggar, ett skrivbord med en dator på, en helt vanlig garderob och en enkel säng. I sängen låg Tova. Jag gick försiktigt fram till henne. Jag tog tag i hennes handleder. Hon vaknade. Tova skrek rakt ut. Jag drog ner henne ifrån trappan. Hon skrek. Jag bara skrattade. Jag tog fram en kniv. Jag hotade henne medans jag knöt ihop hennes ben och hennes handleder. Jag satte även en munkavel på henne. Hon grät. Jag la ner henne i en väska och ringde efter en taxi. Jag la henne i bakluckan sedan skyndade jag mig ifrån taxin och ner till källaren. Källaren var ljudisolerad så ingen skulle höra henne. Jag spände fast henne i en stol, sedan drog jag bort munkaveln.~Nej snälla, snälla släpp mig!~
Tova grät ännu mer nu.
~Så som du och Melinda har behandlat mig de senaste 7 åren skulle inget i världen kunna stoppa mig nu, jag måste ge igen~
~Förlåt, FÖRLÅT!!~
~tror du att ett förlåt skulle kunna ta tillbaka allt som ni har gjort?! Alla gånger ni har sagt åt mig hur fel jag är! Alla gånger ni har sagt att jag borde dö! Alla gånger ni har slått mig~
~Snälla, snälla gör inget mot mig!~
~Skojar du med mig?! Ska jag inte göra nåt mot dig?! Klart som fan att jag ska göra nåt mot dig! Jag ska tortera dig till döds! Sen kommer Melinda~
~Nej! Nej! Gör vad du vill mot mig bara du inte rör Melinda!~
~JAG GÖR VAD FAN JAG VILL MOT DIG OCH MELINDA!~
~snälla.. inte Melinda...~Det gick knappt att höra Tova.
Jag tog fram en piska, en kniv och en tändsticksask.
~Välj~
Tova svarade inte.
~Välj!~
~eeh... K-kniven kanske..~
Jag började skära upp hennes handleder. Hon skrek. Jag skar inga djupa sår, men det kunde göra ont ändå.
Efter en stund tog jag piskan i ena handen och tändsticksasken i den andra.
~Välj~
~p.. piskan..~
jag slet upp henne ur stolen och spände fast henne så att hon stod på knä. jag drog upp hennes pyjamas tröja på ryggen, för att mötas av en helt bar rygg med massor av sår på.
Vad bra tänkte jag. Då gör det ännu ondare. Jag höjde piskan. Den ven igenom luften och slog i Tovas rygg. Hon pep till. Jag drog upp henne ifrån golvet och spände fast henne i stolen igen. Vi fortsätter imorgon kväll, jag kommer att titta till dig efter skolan för att se till att du inte har gjort något dumt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tonight~swedish
Gizem / GerilimTonight är en mord serie som är skriven ur mördarens perspektiv. Det handlar om en 14 årig flicka som inte är helt normal. Hon är en mördare. Hon mördar bara av rent hat. Har någon gjort något emot henne är deras framtid kort och hemsk. Hon skickar...