Джейд🎧
Здравейте, аз съм Джейд Брукс. На седемнайсет съм, имам кафява коса и светли очи. Започвам в ново училище в Донкастър. До сега живях в Мълигар, но аз винаги бях лошото момиче, сега започвам нов живот и ще се опитам да бъда доброто. Облякох си топ, къси панталонки с висока талия, кецове vans и за завършек обикновена черна чанта. Взех ключовете за колата и училищните принадлежности и тръгнах. Ако се чудите къде е семейството ми, майка ми почина, напуснах баща ми и сега съм сама. Отправих се към новия ад.
- Извинете, може ли да получа разписанието си? Аз съм Джейд Брукс.- попитах жената пред мен. Не получих никакъв отговор, затова попитах отново.- Хей кучко, дай ми разписанието, защото държанието ти ми разваля настроението!- казах и видях паниката в очите ѝ.
- Съжелявам, госпожице, това е вашето разписание.- отговори ми увладявайки заекването си. Взех това за което дойдох и излязох. Тръгнах към първия си час, природни науки.- Здравей, ти трябва да си новата.- каза учителката. Ами не, Шерлок.- Джейд, седни до Лили.- каза ми тя и момиче с тъмна коса, носещо очила си вдигна ръката. Отидох при нея.
- Лили.- представи се тя.
- Джейд.- повторих действието ѝ.
- Защо закъсняхте господин Шей?- госпожата го попита. Ще е подценяване да каже, че е привлекателен.
- И какво от това?- отвърна той, учителката въздъхна и се върна към скучната си лекция. Мистериозното момче седна на един от задните чинове и започна да говори с приятелите си.
-Е, тъй като ще бъдем приятелки трябва да ти кажа това.- започна Лили.- Чейз Шей е лошото момче на училищетото. Ако те кара да се изчервяваш или те нарича гълъбче, всеки в училище, който има малко разум в главата си, ще те игнорира.
- Чейз.- повторих името.- Той е шибано секси.- добавих.
- Да, но е голям проблем.- каза ми тя.- Изглеждаш ми добро момиче.- потвърди тя.
- Ако сме приятелки аз мисля, че трябва да знаеш това.- казах и след това и разказах моята история.
- Обещавам, че няма да кажа на никой.- накрая ме увери...
Звънеца би и ние излязохме от класната стая възможно най-бързо.
- Дай си програмата.- каза Лили. Направих го.- Имаме почти еднакви часове, но имаш и часове с Чейз също, затова бъди внимателна.- обобщи и ме задърпа към историята.
- Здравейте клас, имаме нов ученик това е Джейд Брукс.- представи ме учителката.- Чейз, само за моя час ли закъсня отново?- попита го учителката.
- Не, затова не го приемайте лично.- отвърна и той и седна зад мен.- Здрасти бейб, не съм те виждал преди.- чух глас в ухото си.
- Да, нова съм, идиот такъв.- отвърнах.
- Оу, борбена, харесва ми. Ако не знаеш името ми е Чейз, а какво е името на това красиво лице пред мен?- можех да видя самодоволната му усмивка.
- Джейд, а сега се разкарай.- казах и се върнах към урока. И ако това е приказка, звънеца би за междучасие.
- Мислех си, че междучасието никога няма да дойде.- възкликна Лили.
- И аз.- съгласих се.
- Така, това са Аби, Кол, Джорджи, Джъстин и Кейт.- представи ги Лили.
- Здравейте, аз съм Джейд.- представих се.
- Момичееее, този топ е невероятен.- каза Джъстин.
- Извини го, Джъстин е почти готов да бъде гей.- обясни Аби.
- Кол е прав като стрела.- каза Джорджи целувайки го.
- Вече разбрах кой с кого излиза.- казах и всички се засмяха.
- Оу, ти си новото момиче.- каза Кейт.
- Да, от къде разбра?- попитах.
- Момиче, новините се движата по-бързо от краката на Кайли.- намеси се Джъстин.
- Кой?- попитах.
- Кайли, лидерът на групичката на кучките, другте са- Сара, тя беше от умните, но времената се променят. Алексис е най-глупава, ако имаше ограничение за глупост тя щеше да го е минала. Кайли се опита да свали Чейз, но се провали, умна е и е добра в манипулирането на хора.- обясно ми Аби.- Ох, този живот изглежда като заговорът на лошите момичета.- засмях се.
- Да, знам.- Лили също се засмя. Отправихме се към следващия час. Математика.
- Здравейте ученици,.- поздрави учителката.- Ах, ново лице.- възкликна щастливо.- Твоето име?- попита ме тя.
- Джейд Брукс.- казах.
- Ох, Джейд Брукс, чух за теб, за добрата ти репутация.- въздъхна и започна да пише по дъската.
- Ха ха ще те извикат.- засмя се Лили.
- Млъкни!- казах смеейки се и я ударих засрамено по рамото, чакайки звънеца.
YOU ARE READING
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfiction- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...