Chapter 16 Sorry Baby Girl

2.4K 119 3
                                    

Джейд 🎧

Извъртяха очи и влязох в спалнята му. Изглеждаше като нормална момчешка стая, с изключението, че беше по-чиста от колкото очаквах.
- Уау!- казах оглеждайки на около.
- Какво очакваше да видиш плакати на голи жени по стените и списания "Playboy" навсякъде ли?- той се засмя и седна на стола до бюрото си, а аз седнах на леглото му.- Ти си в стаята ми от около 5 минути и вече те имам в леглото си.- той ми намигна.
- Ако не искаш топките ти да умрат, предполагам че би млъкнал.- усмихнах се злобарски.

- Аууу, сладурче, наранявал ми егото.- той сложи ръцете си на сърцето драматично.- И така кажи ми причините поради които си в моята стая, освен факта че си влюбена в мен.- Чейз ми се усмихна мазно.
- Първо- не съм влюбена в теб и второ- къде ще спим аз и Лили?- попитах извъртайки очи.
- Имаме празна стая, но като гледам Лили ще спи в стаята на Джейк.- изтъкна той.
- Добре, а може ли да постоя тук докато стане време да си лягам?- попитах.
- Разбира се, скъпа моя, искаш ли да гледаме филм?- попита ме Чейз, отивайки към телевизора си.
- Да, защо не.- казах, пъхайки се под завивките.
- Аз избирам филма.- след като каза това Чейз ме погледна и ми се усмихна мазно.

- ШИБАНО ТЕ МРАЗЯ!- извиках, криейки се в гърдите на Чейз, а той обви ръката си около мен и можех да усетя смехът в гърдите му.
- Съжалявам, скъпа.- той се засмя, придърпвайки ме по-близо до себе се, до колкото беше възможно. Няма да лъжа, пеперудките са реални. Погледнах го и се взрях в него. Ах тази добре очертана линия на челюстта( не знам как да го преведа по друг начин) и тези негови плътни устни, престани Джейд.
- Сладурче?- попита той.
- Да?- казах, поглеждайки го в очите.

Следващото нещо, което помня беше неговите устни върху моите. Вплетох пръсти в косата му, а той обви ръце около кръста ми. След около минута се отдръпнахме.
- По дяволите!- казахме по едно и също време. След това отново се сгуших в гърдите му и затворих очи...

- Пресвета Дева, те май ходят заедно.
- Начинът, по който се гледат е същият както когато аз гледам пай. Чух звука от камера и се изправих в седнало положение.
- Излезте, по дяволите!- изстенах, сгушвайки се отново в леглото в стаята за гости... Почакай това не е стаята за гости.
- Чейз.- казах, немърдайки от точката ми на комфорт.
- Да, скъпа?- Господи, този сутрешен глас.
- Какво стана със сладурче?- попитах.
- Реших да ти дам втори прякор, добре де, Лили ми каза, че мислиш че е секси когато момче ти казва скъпа.- Чейз си призна.

- Тази кучка.- изскимтях, скривайки лицето си отново в гърдите му.
- Надявам се, разбираш че сега ще те наричам така.- Чейз се подсмихна. Изстенах отново, надигайки се от топлото му тяло.- Не върни се.- Чейз изскимтя и долепи ръцете в знак на молба. Беше като малко дете, което се моли да му купят нещо.
- Хайде, трябва да ставаме.- казах му, хващайки ръката му. Опитах се да го издърпан, но той хвана кръста ми и ме завъртя преди да ме върне в леглото и да обвие ръце около кръста ми.

- Само още 5 минути.- прошепна, оставяйки мимолетни целувки по врата ми и заспах отново.

The Bad Boy (BG Tralslation)Where stories live. Discover now