Chapter 18 Tommy and The Boys

2.2K 115 5
                                    

Джейд 🎧

- Можеш ли да спреш да обикаляш, причиняваш ми главоболие.- извика Чейз.
- Знаеш ли какво задник такъв, ще изкарам себе си от тук, а ти щом искаш можеш да си останеш.- отговорих му свадливо.- Хей, господин Пазач, може ли да се обадя на някого?- попитах го, а той кимна с глава, изваждайки ме от килията ни. След като се завъртях намигнах на Чейз. Надявах се да проработи, докато чаках номера, който търся да ми вдигне.

- Ало?

- Аз съм. Имам малко проблемче и се чудех дали можеш да измъкнеш мен и приятеля ми?- попитах бързо.

- Имаш късмет, че те обичам малката.

И след тези си думи той затвори. Около 5 минути по-късно чух гърмът на изстрел в станцията. Взех ключовете за килията и измъкнах Чейз.
- Какво, по дяволите се случва?- попита Чейз, спирайки на място.
- Ще ти обясня всичко след минута, ако млъкнеш и тръгнеш.- отвърнах. Той си пое въздух и кимна с глава.- От тук.- измънках, тръгвайки надолу по алеята.

- Сладурче, не сме на тук.- каза Чейз, хващайки ръката ми.
- Да, от тук сме.- отвърнах и издърпах ръката си от хватката му.
- Господин Шей, това Вие ли сте?- каза глас иззад нас.

- Не сега Девино.- каза раздразнено Чейз.
- Хмм, кое е това момиче за теб. Тя би могла да компенсира всички неща, които ми дължиш.- предложи и се усмихна мазно.
- Няма начин!- казах Чейз и застана пред мен в опит да ме защити.
- Или може би просто мога да я убия точно пред теб.- заплаши той и се приближи с една стъпка към нас.

- Томи Деевино, моето малко старо аз никога не беше вярвало, че ще чуе да го заплашваш.- казах, слагайки ръка върху сърцето си.
- Здравей, мъник.- Томи ми се усмихна.
- Томи!- издишах, скачайки в ръцете му.
- Винаги си добре дошла когато се нуждаеш от измъкване от затвора.- той се засмя.
- И затова ти благодаря, мои рицарю в блестящи доспехи.- усмихнах му се и аз в отговор.

- Не искам да ви прекъсвам, каквото по дяволите и да е това, но Джейд да вървим.- обясня Чейз.
- Чейз е прав, трябва да се махнете от тук.- каза Томи.
- Момчетата тук ли са?- попитах.
- Джейд...
- Момичетата тук ли са?- прекъснах го. Томи показа някакъв знак и кимна с глава.
- Хора може да излизате.- каза, прекарвайки ръка през косата си.
- Джейд!- извикаха всички, тичайки да ме прегърнат. Чух Чейз да си пречиства гърлото и когато се обърнах да го погледна те бяха насочили пистолетите си към него.
- Хора, той е готин.- засмях се.- Чейз, това са Фереро, Джоуи, Данте и Макс.- казах.

- Добре, приятно ми е да се запознаем, Джейд може ли да тръгваме, брат ти сигурно се притеснява.- каза Чейз.
- Да, прав си.- съгласих се с него.- Момчета ще се видим по-късно.- добавих.
- Кажи "здрасти" на Джейк от нас.- каза ми Томи, целувайки челото ми и аз си тръгнах, хващайки Чейз за ръка.

- Мисля, че си получи забавлението, какво по дяволите беше това?- каза Чейз, спирайки ме.
- Може ли да ти обясня когато се приберем?- изстенах.
- Не.- каза ми той и кръстоса ръце, а аз започнах да говоря.

Ретроспекция

- Джейд, това е Томи. Томи това е малката ми сестричка Джейд.- представи ни Джейк.
- Хей, мъник.- той се усмихна.
- Не съм малка.- нацупих се, а те двамата се засмяха.
- Джейд, Томи ще те отведе от татко за малко.- каза Джейк, хапейки устната си.
- Не, няма да те оставя.- измрънках.
- Джейдра, тръгваш с Томи не знам още колко дълго ще успея да го задържа.- каза той и ме целуна по главата, Томи взе чантата ми и след това потеглихме.

- Хайде, Джейдра, ще видиш брат си скоро.- каза той, държейки ме докато плачех.

Край на ретроспекция

- И от тогава Томи е като мой брат. А от както срещнах момчетата станах тяхна малка сестра.- приключих точно когато бяхме стигнали пред къщата.
- Брат ти е бил нещо като лидер на гангстерите?- попита Чейз.
- Не, той е бил и мисля, че продължава да бъде шеф на най-голямата мафиотска група в Калифорния.- обясних, по възможно най-добрия начин. Няма как да се обясни по-добре. Засмях се на себе си.

Влязохме през вратата и видяхме Джейк да стои там с кръстосани ръце.
- Томи и момчетата са обадиха и ми казаха всичко. Приготви се да ми обясниш защо си била в полицейското управление.- той попита след което седнахме и му разказах цялата история.

Съжелявам, че се бавя толкова, но покрай тези матури въобще не ми остава време утре ще кача 2, за да се реванширам.❤❤❤

The Bad Boy (BG Tralslation)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora