Хора искам са ви кажа колко горда съм, че най-накрая успях да преведа и втората част на книгата.
Искам да благодаря и на всички читатели първо, че успяхме да съберем толкова четения и на двата превода.
Благодаря, че ми търпяхте пропуските и не редовното качване. Че следяхте историята ми от началото до края. Благодаря за всеки един коментар, вот и четене.( малко клиширано стана, ама ще търпите, че много емоционално ми стана)
Честно са си призная ще ми липсва тази книга.
Благодаря на авторката princess_emmo, че ми позволи да преведа тази невероятна книга. Ще се радвам да оставите отзиви за книгата в коментарите.
( princess_emmo thank u so much for permission to translate uf book. I'm waiting for ur next project and I'll be happy to let me translate. Again thank u so much❤️❤️❤️)И за финал да ви кажа за новата книга, която ще превеждам. Та името и е..... Барабани, моля🥁🥁🥁...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sex, drugs, and Wes Gregory
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Авторката на книгата е TheTellTaleHeart17 и благодаря, че ми позволи да я преведа.
( TheTellTaleHeart17 thank u for that u let me translate ur book, I'll be glad to do that.)Та сега да обясня защо реших да преведа тази книга. Знам, че поисках предложения и вие ми дадохте такива, но за жалост нещата не се получиха. Авторката на Loving mister jerkface не дава отговор, а тази на bad boy's girl също, но там е по сложно.
Говорих с авторката на първата част на превода и разбрах, че тя е започнала превода без разрешение и когато е попитала са и отказали. Но тя е продължила, защото иначе е щяло да бъде хвърлен на вятъра труд. Реших да не предприемам рискове, защото е възможно, ако книгата се издаде в писмен вариант да ме съдят за авторско право. Също така думите, които се използват са от супер остарял жаргон, който не се говори почти никъде. Аз нямам физическото време да превеждам такава книга и да се занимавам със толкова глупост около нея. Затова се надявам да ме разбирате и също така да харесате книгата, която съм подбрала. Очаквайте скоро в профила ми.
Ловкам ви❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfic- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...