Чейз 😈
- Кълна се, че влязоха тук.- казах на Джейк.
- Сигурен ли си, защото Лили не изглежда като момиче, което би дошло на такова място.- отвърна ми той.
- Харесваш ли или нещо друго?- попитах, отивайки при етажерките със стока.
- Толкова ли е очевидно очевидно?- изчерви се.
- Пич, тя те харесва също.- казах, извъртайки очи.
- Аз не ги виждам.- каза Джейк, сменяйки темата.
- Добре, нека да ги оставим и да изчакаме дали ще се обадят за превоз.- казах и излязохме от магазина.Джейд 🎧
- Исусе, напомни ми никога повече да не ти позволявам да правиш нещо такова.- измърмори Лили, излизайки от нашето скривалище.
- Джейк те харесва.- казах погнусено.
- И аз го харесвам също, тогава какъв е проблемът?- отвърна ми, слагайки ръце на кръста си.
- Той ми е брат.- тропнах с крак.
- Знам, знам.- каза тя.
- Но пък искам да бъдете щастливи, затова предполагам, че бих ви изтърпяла заедно.- направих компромис, понеже се чувствах зле.
- О МИЛИ ГОСПОДИ, БЛАГОДАРЯ, ОБИЧАМ ТЕ.- извика тя, прегръщайки ме.Извъртях очи, за да огледам магазина.
- Помниш ли, че ми разказа, че когато си била на 14 си опитала да ядеш лубрикант с вкус на диня?- попитах.
- Да, защо?- тя се засмя. Посочих и големия дисплей в магазина, на който правеха реклама на лубриканти.
- О, Господи, този изглежда точно като този, от който ядох.- каза тя, а след изказването ѝ паднахме на земята в истеричен смях.- Мразя те.- каза Лили. Гледайки ни, спукващи се от смях на пода, пред дисплея за реклами на лубриканти, хората си мислеха, че сме луди и затова управителят на магазина ни изрита.
- Беше уникално.- засмях се. Отне ни около 3 часа да стигнем до къщата на Аби. В момента вървим по нейната улица.
- Я, чакай. Ти имаш телефон, както и аз, тогава защо не ѝ се обадихме да ни вземе от там.- попита Лили.
- Никаква идея.- засмях се, отваряйки ѝ вратата.- АБИ.- извикахме и скочихме до нея, в леглото ѝ.
- Какво правите тук хора?- попита тя.
- Направихме нещо и не можем да се приберем вкъщи.- казах и ѝ показах снимка на колата на Чейз.
- О, Господи.- тя се смя, докато екрана на телефона ми не загасна.От Чейз:
Поздрави Аби от нас.И в този момент, кълна се, сърцето ми спря да бие.
Ще се постарая днес да кача 2-ра глава- бонус, защото днес имам рожден ден. 😘😘🎂🎉
DU LIEST GERADE
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfiction- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...