Chapter 20 I'll show him how it's played

1.9K 106 4
                                    

Джейд 🎧

"Не плачи, не плачи, не плачи"- се повтаряше в главата ми откакто седнах на леглото си, в очакване на Лили да се прибере. Станах и отидох до гардероба, за да се преоблека в по-удобни дрехи.
- Джейд!- чух Лили да вика от долния етаж.
- Качи се горе.- каза сподавено.
- Хей сладурче.- каза тя и ме придърпа в прегръдката си.- Как си?- попита ме тя.
- Добре съм.- гласът ми се пречупи накрая и се разплаках. Тя веднага започна да ме утешава и да трие сълзите ми.
- Моля те, няма смисъл да плачеш той не си струва.- тя ме успокояваше, разтривайки гърба ми.
- Всъщност аз си падах по него.- изплаках.
- Знам, скъпа, знам.- Лили въздъхна.

След около 10 минути решихме да гледаме "Военни престъпления" и да хапнем сладолед. Чухме, че някой почука на вратат. И двете измърморихме звучно и станахме.
- Чейз какво искаш?- каза Лили ядосано.
- Имам обяснение.- каза той.
- Слушам те сега. И тя те чува.

- Джейд, не аз я целунах, а тя ми се нахвърли. Ти видя най-лошата част. Заклевам се, опитвах се да я избутам.- обясни Чейз.
- Чейз, мисля че трябва да си вървиш. Тя е наранена, дай ѝ време.- каза му Лили и затвори вратата. Погледнах я и на миг отново се сринах и избухнах в неспирен плач.

- Хайде Джейд, да си лягаме.- и така станах от дивана. Той си играе с мен, сякаш съм играчка. Ще му покажа как всъщност се играе.

Събудих се на следващата сутрин и се чувствах сякаш ме е блъснал камион.
- Стани, по дяволите. Трябва ми помощ, за да се приготвя.-измрънках на Лили.
- Защооооо?- тя изстена.
- Просто стани, моля те.- примолих се. Тя въздъхна и ме последва към дрешника.

- Напълно готова си.- поех си въздух, докато се гледах в огледалото.
- По дяволите Лили. Аз съм адски секси.- завъртях се. Носех черна свободна пола, бял къс топ и черно кожено яке. Гримът ми се състоеше от червено червило и опушени сенки около очите. Моята дълга кафява коса беше перфектно накъдрена.
- Ако бях лесбийка щях да искам да си ми гадже.- засмя се Лили. Аз просто извъртяха очи. Чейз приготви се за Ада.

До края остават само четири глави. После започвам продължението.

The Bad Boy (BG Tralslation)Where stories live. Discover now