Горе на снимката е Джейд
Джейд 🎧
Събудих се от наистина дразнещо бипкане. После видях пушек и изтичах надолу по стълбите, за да видя как Лили се опитва да разгадае какво се прави в кухнята.
- Оу, здрасти Джейд, какво става?- тя се засмя и ми хвърли кърпа.
- Аз мога да те питам същото нещо.- отговорих и опитах да спра пожарната аларма, защото често ако изпюлка още веднъж ще полудея.- КАКВО СТАВА, ДАМИ. ИСКАТЕ ЛИ ДА-.- Джейк щеше да довърши, но чу бипкането и видя пушека.
- Какво, по дяволите, се е случило тук?- довърши Чейз.- Опитах да направя пържени филийки ( Френски тост ).- каза Лили, гледайки надолу. Джейк и Чейз отвориха няколко от прозорците и вратата.
Най-накрая когато накарахме детектора за пушек да млъкне, аз направих палачинки.
- Кфнкжйхкйжфф.- каза Чейз или се опита да каже.
- На английски, ако може.- отвърна му Лили, отхапвайки за пореден път.
- Това е наистина вкусно.- той повтори, след като преглътна храната си.След като всички се наядоха, Джейк ми помогна да почистя и да измия съдовете.
- Е, хора. Ние трябва да отидем до студиото за татуировки.- обесдни Чейз.
- Няма да позволя моята малка сестричка да си направи татуировка.- каза Джейк, скръствайки ръцете си.
- Да, за това...- замълчах, прехапвайки устната си и поглеждайки надолу.
- Ти не си!- той каза.
- О да, направих го искаш ли да видиш?- казах развълнувано. Вдигнах косата си и му показах татуировката ми на музикална нота зад ухото ми.- Това е единствената.- усмихнах се.Джейк просто поклати глава, а Лили изписка:
- Аз съм "за", ако и Джейк е.
- Предполагам, че и аз съм "за".- Джейк погледна Лили и ѝ се усмихна.Запуших носа си в знак на отвращение.
- Добре да вървим.- казах взимайки ключовете за колата ми.
- Няма ли да се преоблечеш?- попита Чейз.
- Защо?- бях на път да кажа, но погледнах надолу и видях, че все още съм по пижама. Аз и Лили изтичахме нагоре по стълбите и се преоблякохме.- Остави си ключовете, ще вземем моята кола.- каза Чейз.
- Но аз искам да взема моята.- измрънках.
- Не, ние ще вземем моята, край на спора.- каза Чейз, отключвайки колата си.- Скучно ми е.- изстена Лили. Момчетата са в магазина и оставиха мен и Лили в колата.
- Имам идея.- подсмихнах се мазно и извадих моята любима, за правене на проблеми, торбичка.
- Господи, какво имаш в тази чанта.- каза Лили, слагайки ръка на челото си.
- Невинна, малка Лили, ние имаме обикновен спрей за рисуване, тебешири, плакати на Джъстин Бийбър, пластмасови опаковки и някакъв глупав низ.- усмихнах се злобарски.
- И какво смяташ да направим с тези неща?- тя попита, отстъпвайки леко.
- Мисля, че колата на Чейз се нуждае от малко разкрасяване.- подсмихнах се, подавайки ѝ розов спрей за боядисване.
- Мразя те, но и аз съм вътре.- каза тя, разклащяйки флагона. И ние започнахме нашия малък, но майсторски план.Отне около 10 минути, за да го накараме да изглежда перфектно. Ние отстъпихме крачка назад, за да се възхитим на работата си.
- Той ще ни убие.- каза Лили накрая.
- Повярвай ми, знам.- казах. Чухме гласове да приближават към нас, затова избягахме и се скрихме зад едни храсти.След като Джейк пристигна на мястото, спря, защото видя колата. Очвидно Чейз, не го видя, че е спрял, защото се сблъска с гърба му.
- Пич, какво по дяв-.- той спря изречението си по средата когато видя колата си.
- БЕБЧЕТО МИ!- извика тичайки при колата си. Лили позволи на силен смях да се изтръгне от устните ѝ, което накара и двамата да погледнат към нас.- Ти.- Чейз посочи мен.- И ти.- после посочи Лили.- Сте мъртви.- довърши, а ние тръгнахме да бягаме с момчетата по петите ни.След като подминахме няколко ъгъла, изтичахме в един от магазините, който не предполагахме, че може да бъде секс шоп. Ние се навряхме между едни щендери със стока. Много неудобно, бих могла да добавяи зачакахме момчетата.
- Да, Джейд, това е най-важното добрия избор, защото момчетата не си умират да влязат тук.- прошепна Лили саркастично в ухото ми. Аз ѝ хвърлих една блестяща усмивка, с която се надявам, че ще успея да я накарам да млъкне. Тогава момчетата влязоха.
VOUS LISEZ
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfiction- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...