Джейд 🎧
Бях по средата на много хубав сън на мен, ближеща шоколадов сироп от плочките на Чанинг Тейтъм, който беше прекъснат от дразнещото бипкане на алармата ми. Поставих ръката си върху бутона и се изправих в седнало положение. Знаех, че изглеждам като пълна бъркотия, дали ме е грижа, честно казано не.
Разрових в чантата си и бързо си избрах тоалет за деня, сресах косата си, измих си зъбите и се гримирах, след това взех чантичката си и изтичах на долния етаж.
- Добро утро грозилище, видях че с брат ми се сближавате.- намигнах на Лили, а лицето ѝ стана яркочервено.
- Ние да, но не чак толкова като теб и Чейз.- тя намигна връщайки ми го. Показах ѝ любимия ми пръст и си сипах чаша кафе.- Всъщност, какво става между вас двамата?- попита и отхапа от зърнената си закуска.- Ако трябва да съм честна с теб и аз нямам никаква идея.
След училище
- Джейд, Джейд, Джейд, ДЖЕЙД!- Лили ми викаше от коридора. Опитах се да я игнорирам. Ключовата дума тук е "опитах".
- Как мога да ти помогна Лили?- попитах я саркастично.
- Как може просто да игнорираш това, трябва да спреш да бягаш от проблемите си.- извъртяха очи.
- Наистина ли, защо? Както виждам работи доста добре.- отговорих.
- Знаеш ли какви слухове се нося?- възкликна тя.
- Да Лили, напълно наясно съм със слуховете около мен.- пошегувах се и си спечелих хубава плесница зад врата.- Това не е забавно, ти кучко да се размотаваш наоколо и да даваш причини на полицаите да те вкарат в затвора.- възкликна Лили.
- Звучи като нещо, което бих направила.- чух сблъсъка на ръката ѝ с лицето и влязохме в час. Още щом стъпих в стаята получих смъртоносни погледи от всички момичета, а техните гаджета ме оглеждаха от горе до долу. Извъртяха очи и отидох на мястото където стоя попринцип. Остават три седмици до коледната ваканция. Даже няма да усетя кога ще минат. Единственото, което ме държеше бяха тези две изречения.Усетих как Лили ме вади от съня, в който бях попаднала.
- Готова ли си за обяд или още искаш да спиш?- пошегува се тя. Само извъртях очи и след това я последвах навън. Първото нещо, което видях беше Чейз, навиращ езика си в гърлото на Кайли.Сълзи опариха очите ми. Изпуснах учебниците си. Тълпата чу това и се раздели и Чейз ми хвърли поглед, докато Кайли стоеше със злорада усмивка на лицето.
- Джейд...
- Млъкни, по дяволите. Браво, прекърши ме.- прекъснах го, а след изказването си поех на път за вкъщи, без да ме интересува дали ще отсъсвам от часовете.
YOU ARE READING
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfiction- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...