Джейд 🎧
- Имаме проблем.- казах след като успях да си поема въздух.
- Какво пък сега?- изстена Аби.
- Момчетата знаят къде сме.- казах и погледнах през прозореца, търсейки момчетата.
- Можете да излезете през задната врата.- каза Аби отключвайки я.
- НЕ, НЕ Я ОТВАРЯЙ.- Лили изкрещя точно когато тя отвори вратата.- Здравейте момичета, какво става?- Джейк се подсмихна.
- БЯГАЙ.- изкрещях, докато се качвахме нагоре по стълбите.
- Гардеробът ми се заключва.- Аби каза, бутайки ни вътре и заключи вратата.
- Благодаря ти, Господи.- Лили издиша.- Ъмм, Лил, защо ръцете ти са около кръста ми?- попитах.
- Не са.- каза тя с изплашен глас. Бавно отидох и светнах лампата.
- Здравей сладурче.- Чейз прошепна и ме метна на рамото си.
- ХЕЙ, ДЖЕЙК, ТУК СА.- извика той и секунди по-късно чухме стъпки и Лили беше върху рамото на Джейк.
- Благодаря Аби, предполагам, че ще се видим скоро.- Чейз ѝ намигна и ни изнесоха надолу по стълбите.- Оу, хайде момичета, спрете да се цупите ние няма да ви го върнем още, ще изчакаме когато най-малко очаквате.- каза Джейк стартирайки колата.
- Хайде де Джейк, моля те не ни наранявай.- нацупи се Лили. Видях светкавички в очите ѝ.
- Колко голяма част от вината е твоя?- попита той.
- Само помогнах в изписването на надписа.- тя се усмихна невинно.
- Ах ти лъжлив чувал с конски лайна( не съм го мислила аз )!казах скръствайки ръце и сядайки на седалката си.Стояхме в тишина и това ми позволи да помисля. Чейз не беше толкова лош, имайки предвид че той е задник, но въпреки това не мога да си го избия от ума. Неговите отвратени сладки очи, неговата ужасяваща очарователна усмивка и неговата разбъркана секси коса. Мразя го.
- Пристигнахме.- каза Джейк изваждайки ме от мислите ми.
- Хей, добре ли си?- прошепна ми Лили.
- Да, просто се бях замислила за всичко, което се случи.- казах опитвайки се да го избия от разбъркания ми ум.Момчетата излязоха и ни съпроводиха до вратата. Огледах се забелязах, че Джейк и Лили флиртуват.
- Чао, сладурче.- Чейз се подсмихна.
- Чао.- отвърнах и тръгнах към къщата, но Чейз хвана ръката ми и ме завъртя.
- Какво, без прегръдка?- попита той. Извъртях очи и обвих ръцете си около кръста му, защото той е много по-висок от мен. Вдишах от аромата му, сгушвайки се в гърдите му и наслаждавайки се на момента. За жалост този момент трая едва около 2 секунди.Ние влязохме вътре и седнахме на дивана, стоейки в тишина и тогава телефона на Лили звънна. Тя говори или по-скоро спори с майка си около 10 минути и накрая се отказа.
- Не откачай!- тя каза, поглеждайки ме.
- Добре?- засмях се.
- Мама иска да останем с Джейк и Чейз докато тя е на бизнес пътуване утре.- каза тя наистина бързо бягайки по стълбите.
- КАКВО?- изкрещях, следвайки я нагоре по стълбите.- Правилно ли те чух?- добавих. Тя бавно кимна с глава в знак на съгласие.
- Чукай ме нежно с резачка!!!- казах, а след това и двете се проснахме на леглата си.
BINABASA MO ANG
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfiction- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...