Някое от готините момчета, които намерих 😋
Чейз 😈
- Чеееейз.- чух Джейд да хленчи.
- Какво?- изстенах събуждайки се.
- Гладна съм.- изхленчи.
- Добре, иди в кухнята идвам след минута.
- ЙЕЙ!- извика и изтича долу.- Побързай!!- извика, докато си слагах тениската.
- Идвам!- извиках в отговор и слязох по стълбите.- Колко е часът?- попитах.
- 7:30 следобед.- каза тя.- Как спах толкова дълго?
- Двоен махмурлук предполагам?- тя се засмя.- Какво ще кажеш да си вземем малко вредна храна?- казах.
- Добре, да вървим.- каза взимайки ключовете ми.
- Какво по дяволите?- казах опитвайки да взема ключовете си.
- Хей, ти каза, че мога да карам колата ти за седмица.- тя каза изплезвайки езика си.
- На колко си, пет?- попитах.
- Всъщност съм на шест.- засмя се тя.
- Блъсни ми колата и си пътник.- предупредих.
- Както кажеш, значи да блъсна колата ти.- тя се пошегува, извъртяйки очи.Джейд 🎧
Стартирах колата, наслаждавайки се на звука на двигателя и извадих колата на пътя. Свързах телефона си и зазвуча Headband.
- Харесваш тази песен?- попита той развеселено.
- ДА, трябва да видиш песните, които аз...- бях прекъсната от звъненето на телефона ми.
" ХЕЙ, ТИ СИ ЛУДА КУЧКА, НО ЗАЕБИ ВСИЧКО И... "
- Ало?- отговорих.- Хей, Джей, къде си?- чух Лили от другата страна на линията.
- Защо те е грижа?- скарах се с нея.
- Ти не се прибра вкъщи и затова се притесних.- каза тя.
- Оу, ти спря натискането с гаджето ми, защото си се притеснила за мен, чувствам се толкова специална.- казах саркастично.
- Не знаех, че излизате с Рийд, наистина съжалявам Джейд.- изпъшка тя.
- Знаеш, че излизах с него, щях да ти кажа, но не можах да ти кажа, защото още беше рано.- казах студено.
- Джейд, наистина съжалявам, позволи ми да обясня.- помоли се тя.
- Дай ми време.- казах и затворих.
- Добре ли си?- попита Чейз.
- ДА, добре съм просто ми е нужно време.- казах обръщайки колата.
- Добре, какво ще искаш?- попита той.
- SKITTKES.- извиках и изтичаха в магазина.
- Сладурче, изчакай.- чух Чейз да се смее и да се опитва да ме настигне.
- ПО ДЯВОЛИТЕ, КАК ЩЕ УСПЕЯ ДА ИЗБЕРА ИЗМЕЖДУ ПЕТ РАЗЛИЧНИ ВИДА.- казах разочаровано.
- Тогава да вземем от всички.- каза Чейз вземайки по две пакетчета от всеки вид.
- Струва $15.38.- каза старата дама. Извадих $20 и ги подадох на жената, но докато се усетя той ги взе и плати с неговите пари.
- Знаеш, че мога да платя...- бях прекъсната от пръста му върху устните ми и прилепване ти на думите:
- Аз го направих.- и бавно сложи банкнотата обратно в джоба ми, усетих как коленете ми омекват.
- Много сладка двойка сте.- каза жената.
- Оу, ние сме...
- Благодарим.- Чейз отново ме прекъсна, но докато се осъзная той остави целувка на бузата ми. Усетих как започнах да горя. ПРОКЛЕТ ДА Е...Взех бонбоните, а жената ръката на Чейз и прошепна нещо в ухото му. Той кимна с глава и каза:
- Ще го направя.- жената ми намигна и си тръгнахме.
- Какво ти каза?- попитах.
- Нищо.- той се подсмихна, подавайки ми ключовете и аз стартирах колата.Чейз 😈
Когато Джейд взе бонбоните жената хвана ръката ми и ми прошепна:
- Пази я, не се карайте, не я оставяй да си тръгне.- кимнах в знак на съгласие и казах:
- Ще го направя.- тръгнахме си.
- Какво ти каза?- попита Джейд.
- Нищо.- казах посмихвайки се и ѝ дадох ключовете, а тя запали колата. Върнахме се в моята къща и Джейд изтича до дивана, пльосна се и си качи краката.
- Изглежда брат ми е нощна смяна.- каза тя.- Затова Чейзи, какво ще гледаме?- попита ме тя.
- Чейзи?- попитах.
- Да, това е новият ти прякор.- усмихна ми се.
- Оххх, Paranormal Activity 3.- подсмихнах се.
- Защо?- изхленчи тя.
- Защото знам, че лесно ще се изплашиш.- усмихнах се.
- Добре.- каза слагайки skittles безпощадно в устата си....Два часа по-късно...
- Никога повече.- каза Джейд задъхано в гърдите ми.
- Аввв, защо не?- нацупих се.
- Защо беше страшно.- тя изхленчи.
- Добре.- казах.- Хайде да си лягаме. 11 часът е.- казах водейки я към стаята за гости до тази на брат ѝ.
- Лека нощ Джейд.- казах.
- Лека Чейз.- отговори тя, а аз отидох в стаята си легнах на леглото и веднага заспах.Чух скърцането от отварянето на вратата и погледнах.
- Джейд?- попитах, гледайки часовника си, който показваше 3:48.
- Може ли да спя при теб, моля те?- попита тя.
- ДА, идвай.- казах и тя дойде при мен на леглото. След около 5 минути сложих ръката си на кръста ѝ и я придърпах по-близо. Тя сложи глава на гърдите ми и така заспахме.
CZYTASZ
The Bad Boy (BG Tralslation)
Fanfiction- Аз получавам каквото искам, а сега искам теб.- прошепна Чейз в ухото ми, пращайки тръпки по целия ми гръбнак. - Оу, успех с това.- отвърнах и се опитах да си тръгна. Той хвана ръката ми завъртя ме обратно и прошепна: - Изпитваш ли някакви чувства...