Chapter 24 Final Chapter

2.7K 128 6
                                    

Чейз 😈

Събудих се от дрямлата си и забелязах, че Джейд не е тук. Станах и обиколих къщата, търсейки я. Никъде не я видях. Погледнах през прозореца и видях, че колата ѝ не е тук. Отидох в кухнята и видях, че ми беше оставила бележка.

Чейз,

Когато четеш това аз вече ще съм пристигнала. Нуждая се от време далеч и сама. Не знаех как да ти кажа довиждане, затова това е моето сбогом. Скъпи, трябва да отида, нуждая се от това, наистина се нуждая от него. Ако нещо се случи с Джейк знаеш къде да ме намериш. Обичам те.

~Джейд

Погледнах надолу към мястото, на което беше оставила бележката. Усетих сълзи да пълнят очите ми. Тя си е тръгнала, но за колко дълго? Ами ако се нарани? Какво ако не се върне?
"Дишай Чейз, дишай."
Стиснах очи и отидох до кухнята. След като взех ключовете си потеглих с пълна скорост към дома на Кайли.

Джейд 🎧

Аз карах и карах, и карах без да ме е грижа дали ми се спи или искам да спра всичко това. Сълзи се спускаха по лицето ми.
"Слаба съм"
Аз карах по пътя докато не стигнах гроба на майка ми.

- Мамо, аз... нуждая се от теб. Не мога да го направя, прекалено слаба съм. Наистина не мога да го правя повече, липсваш ми, искали се да беше тук. Джейк е добре, намери си приятелка и аз намерих моето момче. Аз наистина го обичам...

*Междувременно при Чейз*

- Чейз.- изстена тя когато той навлезе в нея, искайки да изкара всичкия си яд.
- Господи колко си секси.- изстена и той... макар и да не го мислеше.

*Отново при Джейд*

- И той ме обича, мисля че най-накрая и аз ще успея да бъде щастлива мамо. Наистина ми се искаше да беше тук.- когато свърших цялото ми лице беше покрито със сълзи. Аз просто седнах и плаках няколко часа преди да се кача в колата си и да потегля към най-близкия хотел.

Бип. Бип. Взех телефона си и видях, че има видео от скрит номер. Това беше видео на Чейз... и Кайли...

Хвърлих телефона си в хотелската стая и започнах да пищя. Обадих се на румсервизът и им поръчах водка и така прекарах ноща си. Седейки на пода в хотелската стая, аз продължавах да плача и да преглеждам акаунтите на Чейз и Кайли.

Събудих се от чуруликането на птичките и светлината, която нахлу през прозореца. Повъртях се из леглото, а след това станах и отидох до куфара си, избирайки набързо днешния аутфит. Взех си нещата и се насочих надолу по стълбите.
- Оууу, госпожице Брукс, тръгвате ли си?- попита оправителят.
- За съжаление да. Има по-важни места, които трябва да бъда.- обясних, подавайки му кредитната ми карта.

Карах до къщата на Томи и почуках на вратата.
- Джейд, ти ли си коте?- извика той, обвивайки ръцете си около мен.
- Здравей Том, как си?- засмях се.
- Аз съм добре. Джейк знае ли, че си тук?- попита докато вървяхме към хола.
- Скоро ще разбере, но аз дойдох тук, за да говоря с теб за гангстерската група( нз как да го преведа на английски е "gang").- изясних му.
- Сигурна ли си, че си готова да се присъединиш?- попита той изненадан.
- Да, защо мислиш, че съм тук ако не да взема полагащото му се място.- подсмихнах се.- Връщам се за добро.


The Bad Boy (BG Tralslation)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora