Někdy v srpnu jsme se domluvili, že si nakoupíme věci do školy. Z minula, kdy jsme jeli vlakem, jsme se přemístili ke krbu s letaxovým práškem. Nejdříve šel Draco, protože jsem nevěděla, jak se to dělá. Po Dracovi jsem šla já. Příčná ulice, vykřikla jsem. Míhala jsem to kolem několika krbů, ale až jsem uviděla tu jeho nabílo blonďatou hlavu vyskočila jsem, překulila ho na zem a smále se na jeho hrudníku. Po chvíli jsme se odpojili. Dopočkali jsme na Dracovy rodiče a šli jsme nakupovat. Ve shodě náhod jsem spatřila Harryho a spol. Takže oni nakupovali sami a já se přidala k nim. Všechno jsem měla nakoupené, až na knížky. Zjistili jsme, že OPČM bude učit Lockhart. Dnes i sám tam stál a podával rozhovor. Harry měl štěstí, Lockhart si ho všiml a tím ho i dostal na první stránku novin. Všechny čarodějky jsou z něho PAF, až na mě. Já mám o něm jiné mínění. Je to jen nafoukané, egoistické mimino, ulevila jsem si. Při odchodu jsem zaregistrovala Harryho s Dracem. To nikdy nezvěstí nic dobrého. Vběhla jsem tam ve chvíli, kdy tam dorazil i Lucius. Nechte toho, vložila jsem se do toho. Tak tady jsi Katko. Mělo mě napadnout, že tu budeš s takovou holotou. Oni nejsou žádná holota! Jsou to mí kamarádi, soptila jsem vzteky. Když jsou to tví kamarádi, proč oni nešli s tebou do Zmijozelu nebo ty do Nebelvíru?zeptal se mě. Já jsem se zapřemýšlela a odvětila: Protože jsme souzeni chodit do těchto kolejí. Mě přiřadil do Zmijozelu, protože jsem lstivá, ironická, drzá, vychytralá a chci být mocná. Ne chci být nejmocnější. Chci být braná jako hodná holka. Chci aby pohlíželi na mé dobré i špatně vlastnosti a hlavně chci aby mě neodsuzovali jenom kvůli tomu, že matka byla mudla. V Bradavicích se snažím nějak si udělat jméno. Zkoušela jsem to zatím jen přes chytrost, jenže je tu spousta dalších chytrý dětí, ke kterým patří i Mia. Snažím se prosadit, ať nejsem další tuctová holka ve škole. Přes Famfrpál se určitě taky neprosadím, i když velice doufám, že někdy ho budu hrát profesionálně. Proč nebudeš zmijozelská mrcha,když už tam chodíš. V nitru jsem hodná. Už předtím jsem Vám pomohla z maléru. Nikdo mi neuvěří, že jsem přes léto zdivočela. Ale můžu tropit žertíky. Jediní, kteří si utahují z ostatních jsou dvojčata Weasleyovi. Předchůdci nich jsou určitě Pobertové, kteří jsou ale na úplně jiné úrovni. Tím chceš říct, že se prosadíš díky humoru?zeptal se znenadání Lucius. Pokud jim to nebude vadit, tak se s nimi spojím a vytropíme nějaké žertíky. Když nebudou souhlasit staneme se soky a napálím ostatní já sama. Teď začal Harry: Takže ať budou nebo nebudou chtít, tak ty ostatním budeš tropit naschvály? A pokud jo, máš je už vymyšlené nebo je vymyslíš za situace? Abych Ti Harry odpověděla na všechny otázky. Ano, ať oni budou nebo nebudou chtít, začnu jim i Vám ostatním vymýšlet naschvály. A nápady mám. Na pasti, laciné vtípky i povedenější kouzla. No, na příští školní rok se máte na co těšit. Rone mohl bys bratry připravit, že by s nima chtěla mluvila nějaká Zmijozelačka? Jasně, že jo.
Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK
ČTEŠ
Kateřina Andrewsonová Riddlová a Zmijozelův dědic
FanfictionDruhý díl ze ságy Harryho Pottera. Katka se bude muset potýkat s taťkovou minulostí. Zažije nádherný románek, pomůže najít pachatele nebo třeba očišťovat svoje jméno.