Přísně tajný deník

13 0 0
                                    

Hermiona zůstala na ošetřovně několik týdnů. Studenti, kteří se už vrátili si začali šuškat, protože si mysleli, že byla napadena. Kolem madam Pomfreyové se začali koťat studenti, proto z nový vytáhla závěsy a uložila ji k posteli Mii, aby ji ušetřila ostudy. Já s Harrym a Ronem jsme ji večer navštěvovali. Po začátku nového pololetí jsme ji nosili i úkoly. Mně kdyby narostly vousy, dal vých si načas pohov, mínil Ron. Nemluví hlouposti, Rone, přece nemohu zůstat pozadu, ohradila se Hermiona rázně. Velice nás povzbudilo, že už jí z obličeje zmizely chlupy a oči začínaly mít její přirozeně hnědou barvu. A zjistili jste něco?snažila obrátit rozhovor jinam. Moc ne,i když nám dal informace, které jsme nevěděli. Všimla jsem si papírku. Trochu jsem si ho přečetla a domyslela jsem si, že je od Lockharta. Neptala jsem se na něj. Naopak jsem ji naznačila, ať ho schová. Rychlým pohybem ho schovala. V lektvarech Nebelvír dostal nespočet úkolů, jenže Zmijozel jen trošičku. Kluci se zlobili na Severa ještě více. Vycházeli jsme pryč, když jsme uslyšeli rozčílený křik Arga. Vy zůstaňte tady já se o to postarám. Něco naštvaně mumlal. Dobrý den, pane školníku Filchi. Slyšela jsem Vás v poschodí níž a šla jsem zkontrolovat, jestli se Vám něco nestalo. Jste v pořádku?ptám se. Ne, no podívej. Mám spoustu práce a ještě tohle. To už je moc!ječel Argus. Tak mám nápad. Pojďte za ředitelem a já to zaVás uklidím. Žila jsem v muflovském sirotčinci a jsem zvyklá na fyzickou práci. Aspoň nevyjdu ze cviku. On si mě přeměřil pohledem a vypravil se za Brumbálem. Pašíku, let ke mně, zavolala jsem si na svoji sovičku. Kluci můžete. Vy dva zkontrolujte, proč ta potopa. Sovička doletěla za několik sekund. Rychle jsem napsala zprávu a oznámila jsem sovičce, ať to donese dvojčatům. Ti několik minut nato sem přišli. Ti dva už odešli i s nějakou knížkou. Vyzdobili jsme tu chodbu prapolky, stuhemi, třpytkami a přidali nápis: Děkujeme, že Norrisová je pryč. Já utekla do ředitelny a oznámila jsem: Na chvíli jsem odešla z místa z té potopy pryč a neuvěříte, co tam nějací dva lidi udělali šprým. Filch zuřil, Brumbál se mračil. Můžeš jít. V další dny jsme mluvili o deníku, který našel Harry. Napadlo nás, že to vyznamenání mohl dostat za to, že chytl netvora. Mohli jsme se dozvědět, kdo to provedl, ale nic jsme v deníku nenašli. Hermiona se ale nevzdala a zkoušela nějaké předměty či kouzla. Třikrát deník poklepala hůlkou a vyslovila formuli: Aparecium. To odhadovala na neviditelný inkoust. Sáhla pro červenou gumu énem Odhalovač, který koupila v Příčné ulici. Důkladně třela nápis Prvního ledna, ale nic se nestalo. V průběhu dalších dnů deník nosil všude, přestože nevěděl proč. Proč ji třeba hned nevyhodil. Teď jsem si vzpomněla. Po hodině jsem kvapně řekla Harrymu: Po obědě čekejte vy tři před knihovnou.
Po obědě: Dala jsem si načas. Odešla jsem z jídelny a všichni tři už čekali. Co jsi chtěla, Katko?zeptala se Mia. Už vím, kde je T. R. Raddle, oznámila jsem jim. Tak,kdo, všichni se zeptali. Nevím moc informací, ale jeho jméno je Tom Rojvol Raddle a je to můj otec. Nemohli tomu uvěřit. Dám Ti Harry radu s deníkem. Možná, že tam není nic napsané, ale mohli ji zakouzlit tak, aby uměla odpovídat. Zkus se představit apod. Zeptat se na něco a čekat. Ale až někdy, kdy budeš mít čas. Ještě jsme si prohlídli plaketu. Medaili. Napadení se ještě nekonalo. Mandragory dospívají, což znamená, že brzy je můžeme rozlrájet, usušit a použít. My jsme si mysleli, že útičník ztratil odvahu. Jenže Ernie Macmillian se domníval pořád, že ostatní napadáme my. Lockhart je přesvědčen, že na nás neútočí, protože teď hledá viníka i on. Přicházel Valentýn a Lockhart vymyslel program na dnešek. Já tam naštěstí nebyla, ale Draco mi včas napsal. Trochu jsem si změnila vizáž.

Teď vypadám dospěleji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Teď vypadám dospěleji. Oči mám nazeleno. Protáhla jsem vlasy na hnědo. Vytvořila jsem si modrou mikinu, šedé tričko a fialové tílko. Kalhoty jsem si zvolila namodralé až nafialovo. Draco mi oznámil i to, že navrhl, aby učitelé jim něco předvedli. Popsal mi jak se tvářili. Snape ho zabíjel pohledem a Kratiknot umíral studem. Dopisem zpátky jsem mu řekla, ať mě nehledá. Prozradí mě! A že Lektvar lásky= Amorův šíp třeba bych asi dokázala připravit. Na hodinách probíhali ti amoříci. Dokonce i ti, kteří mě hledali. To je v životě nenapadne mě hledat tu. Při naší smůle, už odchytil i Harryho. Mě ne. Harry mi i řekl o té hůlce a já mu odpověděla stejně. Ať si začne psát s tím deníkem. V noci jsem dostala zprávu. Nemohli jsem o půlnoci jenom vyběhnout z komnaty. Pokud by nás načapali, těžce bychom to vysvětlovali. A k tomu bychom byli snadní lořistí. Proto vše napsal do dopisu. Vysvětlil mi, že to byl Hagrid i to co viděl.

Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK

Kateřina Andrewsonová Riddlová a Zmijozelův dědicKde žijí příběhy. Začni objevovat