Harry, Ron, Hermiona i já jsme dávno věděli, že Hagrid má neblahou zálibu ve velikých a zrůdných stvoření. V jednom našem rozhovu, kde jsme došli k tomu jsem,jim řekla toto: Já se mu ani nedivím. My jako domácí mazlíčky máme kočky, psi, sovy. On jakožto větší než průměrný člověk si bude libovat ve větších. A když si lidé za domácí mazlíčky kupují i smrtelně jedovaté hady či krokodýly, tak on si sežene obrovskou tarantuli, s velice ceněným jedem. Všichni se divili, ale dali mi za pravdu. To ale Hagrid neotevřel. Pavouci prchají před netvorem. Kdyby to byl pavouk, to spíš, by prchali za ním. Teď ale fakta. Brumbálovi jsem řekla vše. Zjistili jsme, že to dělá had bazilišek. A k tomu dodávám, že kohoutí kokrhání baziliška zabíjí. Proto útočník zabil Hagridovy kohouty. Co když Raddle obvinil nesprávnou osobu? Zeptala se Mia. Kolik netvorů se podle tebe vejde tady do hradu?zeptal se Ron. Nejméně dva určitě jsem řekla. Jeden do těch sklepeních. Třeba odkud jsme zachraňovali kámen mudrců. A no samozřejmě nějaký někde na povrchu, jako třeba Komnata nejvyšší potřeby. Od začátku víme, že Hagrida ze školy vyloučili, řekl Harry sklíčeně, a pak když ho vyrazili, zřejmě ty útoky přestaly, jinak by Raddle vyznamenání za mimořádné služby škole nedostal. Ale když nad tím přemýšlím je i vysvětlitelný důvod, proč nestvůra nezaútočila, aniž by Hagrid byl vinný. Tak říkej Katko, co tě napadá, vyzval mě Ron. Buď je důvod, že chytili pravého a nestvůra se mezitím nevrátila, anebo to Tom nahrál jemu a netvorovi rozkázal, ať už nic nedělá. Tím chceš říct, že to byl Raddle?zeptal se Harry. Jo a teď proč si to myslím. Nejdříve si ujasníme. Raddle je můj otec. Všichni víme, že netvora může vyvolat jen Zmijozelův dědic. Matka je mudla a já jsem po někom zdědila krev Zmijozelovu. Z toho vyplývá, že on je potomek Zmijozela. Hagrid chodil do Nebelvíru. Tiše jsem jim pošeptala: Je to obr. Ne čaroděj. On komnatu otevřít nedokáže. Hadí jazyk, aby ovládal hada, asi též nezvládne. Po mém monologu jsme přemýšleli, jestli mu to říct. Nakonec jsme se rozhodli mu to říct, až po dalších útocích. Uběhly už čtyři měsíce po napadení Justina a Nicka. Nic se zatím nestalo. Protivu konečně přestalo bavit prozpěvovat Harryho hymnu. Jediné co se nezměnilo, že jsem s Weasleyemi nepřestala tropit žerty. Ještě lepší bylo, že nikdo neví, že jim pomáhám. Studenti se velice diví na jejich nápady. Někdy s Argem mluvím, abych ho rozptýlila od našich kanadských žertů. Jindy kluci natropí binec či jinak ho odlákavají. Začínám vymýšlet fórky i na učitele. Chci i na ostatní studenty. Výšlím kouzla, kletby a tak. Ernie Macmillian na mě i na Harryho se přestává mračit. Atmosféra se uvolňuje. Mandragory pořádaly večírek. Profesorku Prýtovou to velice potěšilo. Vysvětlila mi, že ve chvíli, kdy začnou samy přelézat do květináčů, budeme vědět, že jsou úplně dospělé. Studenti druhého ročníku stáli před dalším těžkým rozhodnutím. Měli jsme se rozmyslet, které předměty si zvolíme do třetího ročníku. Studia mudlů jsem hned zavrhla. Žiji mezi nimi a nepotřebuji se dozvědět další tamty zbytečnosti. Sice bylo by zajímavé se dozvědět o nich z hlediska kouzelníků, ale zbytečně by mi to zabíralo místo. Péče o kouzelné tvory mě velice zajímalo. Zvířata zbožňuji. Neřekla jsem Vám ale, že určitá zvěř ke mně pociťuje úctu a já jim. Všechna mudlovská zvířata mě poslouchají. Jenže to nebudou obyčejní, ale kouzelní tvorové, což mě děsí nejvíc. Parodií osudu je, že můj největší patří do zvířecí šíře=vlkodlak. Sice se už z něj nerozklepu strachy, ale i tak. Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli Runy nebo Jasnovidectví. V Runech nevyužiji svoje umění, ale Jasnovidectví určitě bude učit šarlatánka. Zvolila jsem si Jasnovidectví. Ať si to učí šarlatánka, aspoň ji budu moct opravovat. Děti nad tím velice dumali. Některým celá rodina psala a radila. Draco si byl jistý s Péčí o tvory. Na nic jiného neměl chuť. Nevillovi psali všichni členové rodiny. Dean zavřel oči a vybral ty, kterých se dotkl. Mia se přihlásila do všech. Harrymu radil Percy. Harry si nakonec zvolil stejné předměty, na kterých je Ron. Ve Famfrpálu zase excelujeme. Sice jsme prohráli první zápas, ale dotahujeme. Každý den trénujeme a jde to na nás vidět. Den po našem vysilujícím tréninku mi Harry oznámil, že se někdo vloupal k nim do ložnice a ukradl deník. Harry musel posnídat, protože měl zápas. Když jsem uslyšela. Tentokrát vás konečně zabiju...roztrham tě...rozsápu... Přeběhla jsem k Harrymu. Slyšel(a) jsi to, řekli jsme oba současné. Vzrušeně jsem to jim řekla. Mio tady máš zrcátko. Běž do knihovny a dívej se skrz zrcátko. Sežeň všechny údaje o Baziliškovi. Pokud tě zkamení, měj papír v ruce. Harry se rozešel pro koště. Bohužel nám tam oznámili, že se zápas ruší. Došli i pro mě s Ronem. Ukázala nám Hermionu. Aspoň, že není mrtvá. To bych si nikdy neodpustila. Kluky odvedla do Nebelvíru ani to též dovolila. Studenti dumali a Percy se klepal strachy a tvářil se sklesle. Chytla jsem ho za ramen, vytáhla do sedu a obejmula ho. To zvládneš. Kupodivu jsem ho uklidnila. No tak Percy, prefekti nepláčou. Děkuji Ti, jsi mnohem hodnější než jiní studenti Zmijozelu. Já vím, nedokážu si pomoct, musím být k ostatním hodná. Ta druhá holka se jmenuje Penelopa Clearwaterová. Je to prefekta, nikdy by mě nenapadlo, že by se netvor odvážil i na prefekty. Otevřel se otvor a tajně sem vlezla Ginny. Já možná vím, kdo to je. Vyskočil na nohy zeptal se na to. Co když někdo, kdo umí hadí jazyk posedl tvoji sestru. Třeba kletbou Impérius. Než se jí zeptáš a ona ti řekne ne, použij nitrozpyt a prohledej jí vzpomínky nebo myšlenky teď. S tímhle slovy jsem se vrátila ke klukům. S kluky jsme se mlčky domluvili. Zajdem k Hagridovi. Cesta nebyla snadná. Kluci pod pláštěm, já mám kouzlo. Zaklepala jsme , odkryli se a pustil nás. Někdo zaklepal. My se hned skryli. Brumbál s Popletalem. Ron ho okamžitě poznal. Chtěli Hagrida zatknout, kvůli nedorozumění v dětských letech. Měli ho převézt do Azkabanu. Někdo další zaklepal a teď to byl Lucius Malfoy. Lucius oznámil, že správní rada odsouhlasila jeho odvolání. Hagrid ani Popletal to nechtěli, ale Brumbál klidně odstoupil. Před odchodem nám Hagrid poslal skrytou zprávu: Esli chce někdo v opravdu něco zvědět, úplně mu stačí, když se bude držet pavouků.
Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK
ČTEŠ
Kateřina Andrewsonová Riddlová a Zmijozelův dědic
FanfictionDruhý díl ze ságy Harryho Pottera. Katka se bude muset potýkat s taťkovou minulostí. Zažije nádherný románek, pomůže najít pachatele nebo třeba očišťovat svoje jméno.