Když jsem se probudila, zjistila jsem, že ložnici zaplavuje zimní slunce. Harrymu naštěstí už dorostly kosti, ještě ji má ale strnulou. Prudce jsme se posadili a zahleděli na Colinovu postel. Pohled na ni však zakrývaly dlouhé závěsy, za kterými jsem já i Harry večer převlékali. Když madam Pomfreyová postřehla, že jsme vzhůru, přihnala se dovnitř se snídaní a pak mu začala ohýbat a natahovat paži i prsty. Všecko v pořádku, prohlásila, zatímco si Harry levou rukou nemotorně nabíral kaši. Až se najíš, můžeš jít. Mě taky prohlédla, ale stále jsem vypadala zesláble. Ty tu musíš chvíli počkat. Nemáš dost síly na chození po škole, řekla mi svůj ortel. Mohou sem aspoň kamarádi?zeptala jsem se na oplátku já. Určitě, dovolila mi. Harry pořád nemotorně nabíral kaši a tak jsem mu pomohla. Po mém krmení odešel. Místo toho sem přišel Draco. Vyprávěl mi o zápase. Nebelvír díky tomu vede? To dohoníme na Lektvarech. Po Dracovi dorazil zbytek družstva. Dále to pokračovalo složení Zmijozel, Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a nakonec moje trojka. Po několika dnech mě pustili. Zpráva o napadení Colina se rozšířilo. Ginny byla rozrušená, že Colina napadli. Prý vedle něho seděla při hodině kouzelných formulí. Za zády učitelů studenti prodávali talismany. Longbottom si stačil koupit tři talismany, než mu ostatní vysvětlili, že je z čistokrevné kouzelnické rodiny. On na to: Nejdřív ze všeho ale šel po Filchovi, a všichni vědí, že jsem taky skoro moták. Harry, Ron i Hermiona se dali zapsat, protože jsem jim řekla, že Dráčik zůstane. Naneštěstí nám zbývala polovina. Potřebujeme roh z lidožravého dvojrožce a kůži z hřímala. Dlouho jsem uvažovala, jestli ho nepoprosím o přísady, ale těžko by se mi vymyslela výmluva, proč to chci. Při hodině lektvarů musíme vyvolat pozdvižení. Rozhodla jsem se pro změnu se chovat jako vzorňačka a jen zbůsobím nějaký rozruch. Můj Nadouvací roztok se mi vydařil. Chtěli jsme hodit nějaké Weasleyovic rachejtle, ale pokud na by měl důkaz, tak někoho vyloučí. Vyšla jsem. U Finnigana jsem předstírala, že jsem zakopla o jeho nohu. Spadla jsem na Longbottomovu lavici a když jsem se snažila vyšplhat na nohy, zavadil a jsem o jeho kotlík a celý Nadouvací roztok jsem rozlila po sobě. Nedokázala jsem se soustředit a hned jsem padla do bezvědomí. Probrala jsem se k večeru. Vysvětlili mi, co se stalo a trojka mi řekla, co dělali potom. Příště trochu méně drastický plán, Kati, prosím, potichu mi šeptli. O týden později nám na nástěnce objevila nová zpráva. Naučíme se bojová kouzla. Rozhlédli jsme se. Učili to Lockhart a Snape. Kdo jiný. Nejdříve nám to předvedli. Severus použil Expelliarmus. Lockharta to odhodilo. Mě nechali bojovat proti Ginny. Tu jsem hravě zvládala. Nakonec se rozhodli nás naučit zatím jen to odzbrojovací kouzlo. Postavil na ukázku Harryho a Draca. Nakonec si to rozmysleli vytvořili dvojčky. Já s Dracem, Harry s Ronem. Draco vytvořil hada. Snape ho chtěl zneškodnit, ale místo toho se do toho pustil Lockhart. Jenom ho zvedl a pustil, čímž hada jen rozzuřil. Had se vrhl na Justina. Harry na něj mluvil, ale nepomohlo. Ostatní na něj vyjeveně koukali. Teď jsem se do toho pustila já. Nech ho, poručila jsem mu hadí řečí. Hleděli jsme si do očí a nakonec had svolil. Naše čtyřka vyběhla ven a vybalila na nás. Ten nemohl věřit, že to umí. Já jsem potomkem Salazara Zmijozela. To jsem Vám říkala, ale Harrymu to předal Voldemort, tím že mu vytvořil tu jizvu. Příští den jsme měli volnou hodinu, proto jsem si s Harrym zašla do knihovny. Poslechli jsme si zbytek rozhovoru. Harry poměrně v klidu řekl: Hledám Justina. Řekl nám, že svůj rodokmen má čistý. Teď poslouchejte. Harry má mudlovskou tetu, babičku i dědečka z matčiny strany. Ty si čistokrevnější než já s Harrym dohromady. Já mám dokonce mudlovskou matku, s dědou i babi. Já mám taky namále. Našli jsme Justina zkamenělého i bezhlavého Nicka, mrtvého,??? Spatřil nás Filch, Protiva a třešničkou na pomyslném dortu byla, že sem došla McGonagallová. Museli jsme za ředitelem. Heslo se náhle ukázalo jako Citrónová zmrzlina.
Vítám Vás u další kapitoly. Snad se Vám líbil. Přeji Vám krásný zbytek dne.
Vaše klarickaK
ČTEŠ
Kateřina Andrewsonová Riddlová a Zmijozelův dědic
FanfictionDruhý díl ze ságy Harryho Pottera. Katka se bude muset potýkat s taťkovou minulostí. Zažije nádherný románek, pomůže najít pachatele nebo třeba očišťovat svoje jméno.