Όχι, όχι, όχι, τι να κάνω τώρα;;;; Άμα μπει μέσα -που θα μπει, δεν την γλιτώνω!!!- θα δει τον καινούργιο μου τετράποδο φίλο και.... Δεν μπορώ να πω πως θα χαρεί..... Αχ τι να κάνω; Θα ειδοποιήσει την αστυνομία αμέσως, είμαι σίγουρη! Ή οποιονδήποτε είναι αρμόδιος για... Την σύλληψή του..... Εγώ δεν ήξερα, αυτή όμως...... Δίνοντας μικρά μπατσάκια στον εαυτό μου ταυτόχρονα και από τις δυο πλευρές, σηκώθηκα απότομα από το κρεβάτι και έκανα νόημα στην αλεπουδάρα -γιατί αλεπουδάκι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - να με ακολουθήσει. Οδήγησα το φιλαράκι μου στο μπάνιο και το έκρυψα μέσα στη ντουζιέρα, της οποίας το εσωτερικό δεν μπορούσες να δεις χάρη στο αδιάφανο υλικό των τζαμιών. Έπειτα φώναξα:
-Κάνω μπάνιο, δεν μπορώ ν'ανοίξω!
-Τώρα βρήκες κι εσύ; Αχά! Κατάλαβα γιατί!
Αυτό δεν είναι καθόλου καλό.....
-Για να μην αρχίσω το κήρυγμα από τώρα!
Ουφ, πάλι καλά.....
Κλείδωσα την πόρτα έτσι ώστε να μην μπει στον χώρο που βρισκόμασταν, έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στην μπανιέρα, η οποία γέμισε με νερό στο πι και φι. Έπρεπε να είμαι πειστική, τι να κάνω; Ούτως ή άλλως... Ένα χαλαρωτικό μπανάκι το χρειαζόμουνα! Ήχος από κλειδιά και βήματα ακούστηκε.
-Εγώ θα κοιμηθώ, με ενημέρωσε.
Α, τέλεια.... Και.... Πώς ακριβώς τώρα θα βγούμε εμείς από δω μέσα; Δεν πρέπει να δει με τίποτα το γκούμιχο...... Του οποίου οι ουρές.... Φώτιζαν την ντουζιέρα.......
Αφότου τέλειωσα το μπάνιο, άνοιξα την πόρτα της κρυψώνας του κι εκείνο ακούμπησε στα γυμνά μου πόδια για να το χαϊδέψω. Ε, μια λεπτομέρεια Έμιλι... Είσαι γυμνή.... Μπροστά του.... Ωραία.... Ας ελπίσουμε να είναι κοριτσάκι και να μην παρεξηγεί......
-Είσαι αγόρι ή κορίτσι; Το ρώτησα ψιθυριστά. Μπορώ να δω;
Εκείνο μου έδωσε την άδεια και... Δεν χάρηκα και πολύ με αυτό που συνειδητοποίησα....
-Α, είσαι αγόρι....
Που σημαίνει ότι όταν έχει ορμές, δεν πρέπει να το πλησιάζω..... ΚΙ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΖΕΥΓΑΡΩΜΑΤΟΣ;;;;;; ΑΑΑΑΑΑ Έμιλι σταμάτα να σκέφτεσαι πρόστυχα κι ανώμαλα! Ντύθηκα στα βιαστικά, κούνησα το κεφάλι μου μπας και φύγουν οι άσχημες σκέψεις κι έπειτα στηρίχτηκα στον νιπτήρα, προσπαθώντας να βρω έναν τρόπο έτσι ώστε να μην αντιληφθεί η Λουίζα τον φιλαράκο μου (.....) κατά τη διάρκεια της νύχτας... Γιατί ασφαλώς, μέσα στη βροχή δεν μπορούσα να τον αφήσω μόνο του κι απροστάτευτο στην κρύα ατμόσφαιρα του Λονδίνου....
Αναστέναξα. Δεν υπήρχε τρόπος......
-Θα κοιμηθούμε εδώ, του απάντησα.Πήρα μια πετσέτα στεγνή που ευτυχώς έτυχε να βρίσκεται εκεί πέρα, την άπλωσα στην μπανιέρα και ξάπλωσα. Φίλε, η υφή της ήταν τόσο σκληρή..... Ξαφνικά αισθάνθηκα να ανασηκώνομαι και να τοποθετούμαι πάνω σε κάτι απαλό, χνουδωτό και ζεστό....... Ο αλεπουδάκος.... Με είχε τυλίξει με τις ουρές του για να με σηκώσει και με είχε τοποθετήσει στην πλάτη του...
-Σ' ευχαριστώ πολύ φιλαράκο, μουρμούρισα χαϊδεύοντας τον.
Την επόμενη μέρα ξύπνησα νωρίς, κυρίως επειδή ανησυχούσα για το τι θα κάνουμε όσον αφορά τον καινούργιο μου φίλο. Η Λουίζα και ο Νταβίντ..... Δεν έπρεπε να τον δουν με τίποτα! Βασικά..... Κανένας! Άνοιξα την πόρτα προσεχτικά. Η κολλητή μου ακόμα κοιμόταν. Ευτυχώς..... Ξύπνησα προσεχτικά τον τετράποδο φίλο μου και βγήκαμε έξω. Προσέχοντας να μην μας αντιληφθεί κανείς, βγήκαμε από το σχολείο και πήγαμε στο δάσος. Οι λιγοστές αχτίδες του ήλιου έκαναν τις δροσοσταλίδες που βρίσκονταν πάνω στο χορταράκι να αστράφτουν, λες και ήταν μαγικές. Λες και αποτελούνταν από νεραϊδόσκονη κι όχι από κάτι υδάτινο.... Ο αλεπουδάκος άρχισε να τρέχει χαρούμενος και να κάνει κύκλους γύρω από εμένα. Τον μιμήθηκα. Τρέχαμε πέρα δώθε αρκετή ώρα, μέχρι που μου έκανε νόημα να τον ακολουθήσω σ'ένα μυστικό μέρος. Πρόκειται για εκείνο που είχα ανακαλύψει τυχαία. Ήταν ένα μικρό ξέφωτο με λιμνούλα. Τα νερά της φαινόταν πεντακάθαρα.
-Εδώ μένεις;
Μου έγνεψε καταφατικά και τρίφτηκε πάνω μου. Έπειτα μπήκε στη λίμνη και μου έκανε νόημα να μπω κι εγώ μέσα. Δίχως δεύτερη κουβέντα, έβγαλα τα ρούχα μου προκειμένου να μην βραχούν και βρέθηκα δίπλα του. Ούτως ή άλλος ζωάκι ήταν , τι να παρεξηγήσει; Μονάχα οι άνθρωποι σκέφτονται έτσι πονηρά και κακόβουλα όταν δουν ένα κορίτσι να είναι προκλητικά ντυμένο (όχι ότι αυτό είναι σωστό) ή να μην φοράει τίποτε, επειδή το τσάκωσαν λάθος στιγμή...
YOU ARE READING
He's a nine tail fox
FantasyΠοιος λέει πως τα ζώα δεν έχουν συναισθήματα; Ποιος λέει πως ένα μυθικό πλάσμα είναι πάντοτε έτσι όπως παρουσιάζεται; Δυστυχώς οι περισσότεροι...Η Έμιλι είναι μια δεκαεξάχρονη κοπέλα η οποία ζει σ'αυτόν τον γεμάτο προκαταλήψεις κόσμο.... Διαφέρε...