Έσκυψε το κεφάλι του κάτω. Το έσκυψα κι εγώ. Μείναμε έτσι για λίγη ώρα αμίλητοι. Μα τι να έλεγα; Πώς να τον παρηγορούσα; Δεν ήθελα να τον φλομώσω στα ψέματα από την μια... Κι από την άλλη.... Η αλήθεια ήταν πικρή.... Η σιγή επιβάρυνε την ατμόσφαιρα, νομίζω έκανε χειρότερα τα πράγματα. Έπρεπε κάπως να τον βοηθήσω, να του δείξω πως πάντοτε θα είμαι στο πλάι του.... Αυτό τουλάχιστον δεν θα ταν ούτε ψέμα, ούτε πικρή αλήθεια. Θα ήταν μια αλήθεια που θα του έδινε θάρρος, δύναμη, κουράγιο...
- Όποια και να ναι η απόφασή σου, Έλιαρ, εγώ θα σε βοηθήσω... Αρκεί να μην σε βλάψει...
Με αγκάλιασε σφιχτά. Η αγκαλιά του ήταν πολύ όμορφη....
-Σ'ευχαριστώ, Έμιλι. Χαίρομαι που μπορώ να βασιστώ πάνω σου!
-Πάμε τώρα μέσα;
-Ναι, πάμε!
-Υπάρχουν κι άλλα μέρη να σου δείξω, αλλά.... Είμαι πολύ κουρασμένη.
-Θα τα μάθω με τον καιρό!
Μου άρεσε πραγματικά το θετικό πνεύμα του. Ανεβήκαμε στο δωμάτιό μου. Η Λουίζα έλειπε, μάλλον θα ήταν στον αδερφό της. Ξάπλωσα στο κρεβάτι κι ο Έλιαρ δίπλα μου. Αισθάνθηκα περίεργα..... Δεν ήταν κάτι που κάναμε πρώτη φορά όμως... Τώρα τον έβλεπα σαν άνθρωπο και.... Ήταν ό,τι πιο περίεργο... Αισθανόμουν πως ξάπλωνα δίπλα σ'έναν συμμαθητή - φίλο μου.... Ωστόσο δεν είπα κάτι. Χώθηκε στην αγκαλιά μου, παρόλο που ήταν πιο ψηλός από εμένα.
-Μου αρέσει όταν ξαπλώνω δίπλα σου κι ακούω την καρδιά σου, Έμιλι, μουρμούρισε ευχαριστημένος.
-Γλυκούλη μου, ψιθύρισα χαϊδεύοντάς του τα μαλλιά.
-Νιώθω ασφάλεια κοντά σου.... Σε χρειάζομαι....
-Πάντα θα μ'έχεις δίπλα σου.
Τον αγκάλιασα πιο σφιχτά και κοιμηθήκαμε έτσι, αγκαλίτσα. Ξυπνήσαμε το απόγευμα, από τις χαρούμενες φωνές της Λουίζα. Πεταχτήκαμε ως απάνω. Πήρα το μαξιλάρι μου και της το πέταξα νευριασμένη με φόρα στα μούτρα.
-Άουτς!!! Παραπονέθηκε πετώντας το πίσω σε μένα.
Το έπιασα και το τακτοποίησα στην θέση του.
-Γιατί πρέπει κάθε φορά που με πιάνει ο γλυκός ύπνος να έρχεσαι και να φωνάζεις στ'αυτιά μου; Γκρίνιαξα.
-Σήμερα υπάρχει λόγος!!!
-Ο οποίος είναι;
- Ο Νταβίντ κέρδισε στον σχολικό διαγωνισμό φωτογραφίας!!!!
-ΝΑΙ!!!!!!!! Ζητωκραύγασα αρχίζοντας να πηδώ από την χαρά μου στο κρεβάτι.
Πραγματικά, ασχολούνταν ήδη από το καλοκαίρι για τον φετινό διαγωνισμό. Διερευνούσε διαρκώς το θέμα και τον περισσότερο από τον ελεύθερο χρόνο του τον διέθετε στην εξάσκηση της φωτογραφικής του τέχνης. Όταν βγήκαν οι φετινοί, αρκετά απαιτητικοί όροι του διαγωνισμού, δεν το έβαλε κάτω. Δούλεψε ώρες αμέτρητες και εν τέλει οι προσπάθειές του είχαν επιφέρει καρπούς! Πίστευα πάντοτε πως άξιζε το πρώτο βραβείο. Και τα κολάζ που είχε κάνει ήταν θεσπέσια. Όποιος τα έβλεπε, θα έλεγε πως ήταν εκατό τις εκατό από κάποιον επαγγελματία.
-Δεν άκουσες όλα όσα είχα να σου πω....
Σταμάτησα να χοροπηδώ και κάθισα οκλαδόν στο κρεβάτι μου, δίπλα στον απορημένο Έλιαρ. Ναι, σίγουρα σκεφτόταν γιατί χαιρόμουν τόσο πολύ.... Αχ είχα να του εξηγήσω τόσα μα τόσα πολλά...
-Τι άλλο θες να μου πεις, ω καλή μου , γλυκύτατη Λουίζα.
-Πφ άσε τα σάπια Έμιλι... Τέλος πάντων.... Λοιπόν..... Άκουσε προσεχτικά...
Γούρλωσα τα μάτια μου.
- Τους άρεσε πάρα πολύ το κολάζ που απεικόνιζε σε φωτογραφίες εσένα.
-Ομολογώ να πω ότι ο Νταβίντ είχε βάλει όλη του την τέχνη σ'εκείνο.
-Σημείωσαν πως εκτός από την εξαιρετική δουλειά του διαγωνιζόμενου, το κορίτσι που επέλεξε να φωτογραφίσει είχε απίστευτη φωτογένεια.
-Όπα... Επανέλαβέ το αυτό!
-Έμιλι τους άρεσε η φωτογένειά σου!!!
-Η ποια μου;
-Η φωτογένεια!!!!
-Άρα καλά ακούω τόση ώρα;
- Ναι!!!!
-Κοίταξε... Όντως λατρεύω να βγαίνω φωτογραφίες, αλλά... Την όλη δουλειά ο αδερφός σου την έκανε! Εκείνος μου έδινε οδηγίες σχετικά με το τι πόζες να πάρω...
-Και τα μοντέλα κάποιος άλλος τους λέει τι να κάνουν.
-Μην με συγκρίνεις με μοντέλα τώρα...
-Πάμε στο ψητό;
-Πάμε...
- Το κολλάζ αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σχολικού διαγωνισμού, την οποία παρακολουθούν αρκετοί φωτογράφοι...
-Ναι....
-Και στάλθηκε σήμερα ένα e-mail στον αδερφό μου από μια αγγλοϊταλική εταιρεία που ασχολείται με φωτογραφίες.... Του πρότεινε να συνεργαστεί μαζί τους με μοντέλο... Εσένα.
-Δεν θυμάμαι να ναι σήμερα Πρωταπριλιά.
-Δεν σου κάνω πλάκα Έμιλι!
Οκ... Το μέχρι τότε άσημο πρόσωπό μου θα... Θα γινόταν ξαφνικά κατά κάποιον τρόπο.... Γνωστό;;;!!!!🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊
Hey guys!!! Όπα, έκαναν πρόταση για συνεργασία στον Νταβίντ και την Έμιλι!!! So:
🐾Θα δεχθεί η Έμιλι την πρόταση;
Μείνετε συντονισμένοι και θα το μάθετε!!!
Περιμένω σχόλια!!!😘💟😘
Αν σας άρεσε αφήστε ένα vote, με στηρίζει και με βοηθάει να συνεχίσω την ιστορία!!!
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με στηρίζετε !!!!
Love u all!!!💞💖💘💕
YOU ARE READING
He's a nine tail fox
FantasyΠοιος λέει πως τα ζώα δεν έχουν συναισθήματα; Ποιος λέει πως ένα μυθικό πλάσμα είναι πάντοτε έτσι όπως παρουσιάζεται; Δυστυχώς οι περισσότεροι...Η Έμιλι είναι μια δεκαεξάχρονη κοπέλα η οποία ζει σ'αυτόν τον γεμάτο προκαταλήψεις κόσμο.... Διαφέρε...