- Είναι δύσκολο, μουρμούρισε ο Έλιαρ κοιτάζοντας το φυλλάδιο που του είχαν δώσει.
Κατάλαβα πως μιλούσε για την επιλογή σχολικών δραστηριοτήτων. Έπρεπε να δηλώσεις να συμμετάσχεις έστω και σε ένα από τα μαθητικά κλαμπ. Εγώ κι ο Νταβίντ συμμετείχαμε στο κλαμπ φωτογραφίας, ενώ η Λουίζα στο κλαμπ ερασιτεχνημάτων. Επιπλέον, και οι τρεις μας ήμασταν μέλη της περιβαλλοντικής ομάδας.
-Γιατί δεν έρχεσαι στο κλαμπ φωτογραφίας; Του πρότεινε ο Νταβίντ.
-Δεν ξέρω από τεχνολογία ούτε μου αρέσει να στήνομαι συνέχεια στον φακό για εργασίες.
-Περιβαλλοντική ομάδα;
-Έμιλι ξέρεις ότι κατέστρεψαν τον τόπο όπου έμενα... Κι έτσι δεν μπορώ να ακούω συνέχεια για καταστροφή του περιβάλλοντος και προστασία του, με πληγώνει.
-Το χωριό σου;
Ουπς, σωστά... Δεν ήξεραν την πραγματική του ταυτότητα.
-Ναι, για να χτίσουν κάτι...
-Όπως κι εδώ, που θέλουν να καταστρέψουν το δάσος για να χτίσουν ένα εμπορικό κέντρο...
Αναστενάξαμε με το που είπε αυτό η Λουίζα. Έπειτα, συνέχισε.
-Μιας και λατρεύεις το φαγητό, γιατί δεν μπαίνεις στο κλαμπ μαγειρικής;
-Μου αρέσει να τρώω, όχι να μαγειρεύω.
-Σε καμιά αθλητική ομάδα;
-Όχι Νταβίντ! Πετάχτηκα.
Παραξενεύτηκαν με τον τρόπο που αντέδρασα.
-Μπορεί να τον εκμεταλλευτούν... Οι περισσότεροι είναι δημοφιλείς και ανήκουν στην παρέα του Τζέισον, είτε είναι στην ομάδα του μπάσκετ, όπως αυτός, είτε στην ομάδα football.
-Δεν είναι μωρό ο ξάδερφός σου, ξέρει πώς να προστατευθεί....
-Είναι άβγαλτος... Ζούσε επί χρόνια σε ένα κατσικοχώρι!!! Η κοινωνία του ήταν απομονωμένη από τον κόσμο!
-Εντάξει, δεν είναι και ότι δεν ξέρει πώς ν'αντιμετωπίσει τους ανθρώπους... Και στο χωριό του ακόμα, σίγουρα υπήρχαν κάποιοι που πουλούσαν τσαμπουκά.
-Δεν υπήρχαν, μουρμούρισε. Όλοι ήταν τόσο καλοί εκεί πέρα... Βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον... Δεν τσακωνόμασταν συχνά...
-Υπήρχε τέτοια κοινωνία; Απόρησαν οι φίλοι μου.
Ναι, η κοινωνία των ζώων. Όμως δεν μπορούσα να ξεστομίσω κάτι τέτοιο.
-Πάντως πρέπει να παραδώσεις το χαρτί μέχρι το βραδάκι, άλλαξα θέμα. Από προχθές το έχεις.
-Μα δεν ξέρω πού να δηλώσω, παραπονέθηκε.
Το έβαλε μέσα στο ντουλαπάκι του.
-Εγώ θα κάνω μια βόλτα στην αυλή, μας ενημέρωσε.
-Θες να ρθω μαζί σου;
-Θέλω να μείνω λίγο μόνος.... Ξαδερφούλα....
-Οκ...
Είχε κατεβάσει μούτρα από τότε που ανέφερα την περιβαλλοντική ομάδα. Λογικό... Σε λίγο καιρό το σπίτι του θα καταστρεφόταν. Συν ότι του έλειπε. Ο Έλιαρ... Φοβόμουν πως δεν θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις μιας μεγαλούπολης. Αχ, γιατί να αναφέρω αυτή την ομάδα και να τον στεναχωρήσω έτσι;
YOU ARE READING
He's a nine tail fox
FantasyΠοιος λέει πως τα ζώα δεν έχουν συναισθήματα; Ποιος λέει πως ένα μυθικό πλάσμα είναι πάντοτε έτσι όπως παρουσιάζεται; Δυστυχώς οι περισσότεροι...Η Έμιλι είναι μια δεκαεξάχρονη κοπέλα η οποία ζει σ'αυτόν τον γεμάτο προκαταλήψεις κόσμο.... Διαφέρε...