POV Brooke.
"Brooke, ik moet met je praten", zegt Jake.
Ik wend mijn blik van hem af. "Er is niks om over te praten, Jake."
Jake komt voor me staan, "Zij kustte mij, ik heb niks gedaan!"
"Toen jullie lippen op elkaar zaten geplakt leek het anders niet of je het heel erg vond." Antwoord ik hem, dan loop ik langs hem de kamer in, waar Chloë zit.
"Is alles goed?" Fluisterd ze als ik naast haar zit.
Ik knik, "App Liam, dat ik 3 uur pas kom, omdat Jake er is." Liam en ik hebben vandaag afgesproken om een filmpje of iets dergelijks te kijken, om me af te leiden.
Dan komt Jake ook naar binnen. "Luister nou naar me, alsjeblieft."
Chloë staat op, "Ik laat jullie even alleen. En Brooke, Liam appt dat het goed is." Ik knik, en draai me dan naar Jake. "Je hebt 5 minuten."
POV Liam.
Chloë heeft me net geappt dat Brooke later komt, omdat Jake er is.
Maar daarna appte ze ook dat ze het niet vertrouwd, hij had een wazige blik in zijn ogen en het leek erop dat hij stoned was, dus ze vroeg of ik wilde komen.
"Louis, kan jij me even naar Brooke brengen?" Vraag ik aan Louis die net de trap af komt.
"Ja, is goed. Daarna kan ik dan meteen door naar Eleanour, maar dan moeten we wel nu weg."
Ik knik, grits mijn sleutels van het kastje en loop naar buiten.
POV Brooke.
"Kijk, Brooke, zij zoende mij! Echt waar! En, ik hou teveel van je om je zomaar te vergeten." Zegt Jake.
Ik zucht, "Ik weet het niet, waarom kwam je niet achter me aan of kwam je niet naar huis?" Jake kijkt weg. "Je was toch zeker niet... Was je met haar mee naar huis?"
Nu zucht Jake. "Het spijt me." Zegt hij. "Ik was niet met haar mee naar huis, maar als Harry me niet mee nam zou dat best gebeurt kunnen zijn."
Ik loop naar hem toe. "Je bent ongelovelijk." Zeg ik.
Opeens verandert zijn blik.Hij aait over mijn wang. "Je bent zo mooi, Brooke.."
Hij slaat zijn arm om me heen en legd zijn hand op mijn kont. "Vergeet dit gewoon, oké? Dan kunnen we samen verder." Dan probeert hij me een kus te geven.
Ik duw hem weg, "Jake! Heb je drugs gebruikt?"
"Elke dag. Sinds die dagen zonder je toen je een pauze wilde. Ik kan niet zonder je, Brooke. Jij ook niet zonder mij, je hebt me nodig." Jake loopt naar me toe, hijgend. Hij lijkt net de man die me achterna kwam een paar weken geleden. Toen Liam me redde. Voordat ik het weet drukt Jake zijn lippen weer op die van mij.
"Brooke!" Hoor ik. Ik duw Jake weg, in de deuropening staat Chloë. Met achter haar Liam. Ik let nu even niet op hun, ik richt me weer op Jake.
"Ga, hier weg, nu." Zeg ik.
Jake schud zijn hoofd, "Ik wil voor altijd bij je zijn." Ik loop naar hem toe, en voordat hij me weer zoent, sla ik hem in zijn gezicht.
Dan duwt Liam hem naar buiten, en Chloë neemt me mee naar de bank. Ik vond al dat Jake zich anders gedroeg, maar dit slaat alles. De Jake die ik kende, en van wie ik hield, is weg.
JE LEEST
Afraid ft. Liam Payne & One Direction
FanfictionHet was 's avonds laat. Ik draaide me om, een man van ongeveer 40 jaar stond voor me. Hij kon me niet eens meer recht aan kijken, dronken als wat. Nog net voordat ik weg wilde lopen sloeg hij op mijn kont en grijnsde. Nu werd ik bang. Al rennend dee...