"Oke guys, ik heb een nieuw twitter account!" Zei ik.
Niall pakt meteen zijn telefoon om me te volgen.
"Hoe heet je?" Vraagt Liam.
"Uh, @Brookemegans_"
Ik krijg meteen een berichtje dat ik 2 nieuwe volgers heb. Ook stuur ik een massabericht op whatsapp met mijn nieuwe twitter naam.
Ondertussen gaat Niall's telefoon af, waar hij enorm van schrikt, omdat hij midden in een spelletje zat. Geirriteerd neemt hij op.
"Wat?" Roept hij in zijn goude iPhone 5S. Ik moet mijn lachen inhouden, maar Liam heeft er zo te zien geen probleem mee om Niall uit te lachen, want zijn luide gelach onderbreekt de stilte die eerst in de kamer rustte. Niall zwaait met zijn hand naar Liam als teken dat hij stil moet zijn.
"Wat? Oh, Zayn. Ik had bijna mijn highscore verbeterd, totdat jij belde!" Zegt hij nu. "Ja, ze zijn hier.... Ja, Brooke ook."
Ik haal mijn wenkbrauw naar hem op, waarom wil Zayn weten of ik er ben? Niall ziet het, want hij vraagt meteen aan Zayn waarom hij het vroeg.
Ze praten nog een paar minuten verder. Als Niall ophangt, kijkt hij ons meteen vragend aan.
"Wat?" Zegt Liam.
Niall lacht, "Zayn vraagt of we naar zijn appartement komen, zijn zus is er met een vriendin van haar, en ze wilt graag kennis maken met de rest van de jongens."
Ik knik, "Waarom vroeg Zayn of ik erbij was?"
"Ze wilt graag Liams vriendin leren kennen, zei Zayn." Antwoord Niall grijnzend. Ik bloos en wil er tegen in gaan, maar Liam gaat me voor.
"Ga er niet op in, dat vinden ze alleen maar leuk." Fluisterd hij in mijn oor. Zijn warme lichaam zit dicht tegen dat van mij aan. Ik ril, hoe graag zou ik nu zijn hand willen pakken, en de hele dag tegen hem aan liggen.
Niall kucht. "Well, lovebirds, zullen we gaan?"
We knikken, en even later zitten Liam en ik achter in de auto, met Niall achter het stuur. (A/N in dit boek hebben Niall, Zayn, Liam en Louis een rijbewijs, Harry niet.)
POV Liam.
"Is dit het?" Vraagt Brooke aan Niall.
"Ja, ik denk het wel. Welk huisnummer is dat?" Brooke zoekt naar een bordje met het huisnummer.
"Uh, even kijken. Oh, nummer 46."
"Ja, dan is dat het!" Zegt Niall enthousiast.
Hij parkeerd de zwarte Range rover voor het huis en springt dan de auto uit. Ook ik open de deur en stap uit. Dan loop ik naar Brooke haar kant van de auto en open haar deur. Ze glimlacht naar me, en stapt dan uit.
Als we de voortuin van het huis in lopen, raakt mijn hand die van Brooke per ongeluk. Ze kijkt me aan, en als ze ziet dat ik haar al aankeek, kijkt ze blozend weg. Ik glimlach.
POV Brooke.
"Hey, ik ben Brooke." Zeg ik tegen het meisje dat in de woonkamer naast Zayn zit, en tegen nog een ander meisje dat op de bank zit. Ik weet niet wie Zayn zijn zus is, maar 1 van de 2 lijkt nogal op hem dus ik denk dat zij het is.
"Ik ben Melody, Zayn's zus." Glimlacht het meisje.
Het andere meisje steekt haar hand naar me uit. "Ik ben Gaby, Melody's vriendin."
"Nou, ik ben dus Brooke, en ik ben gewoon een vriendin van de jongens." Antwoord ik.
"Vooral van Liam, ahum." Grinnikt Niall, waarna hij meteen een duw van Liam krijgt.
JE LEEST
Afraid ft. Liam Payne & One Direction
FanfictionHet was 's avonds laat. Ik draaide me om, een man van ongeveer 40 jaar stond voor me. Hij kon me niet eens meer recht aan kijken, dronken als wat. Nog net voordat ik weg wilde lopen sloeg hij op mijn kont en grijnsde. Nu werd ik bang. Al rennend dee...