POV Brooke.
Met een zucht plof ik op de bank neer. Het was heel gezellig met Chantal in Starbucks, en we hebben meteen nummers uitgewisseld.
Chloë is even weg, ze wilde niet zeggen waarheen. Ze kan elk moment terugkomen, want ze is al ruim een uur weg en ze zei dat het niet lang zou duren.
Dan komt Jake de kamer in, "Brooke, elefoon voor je." Zegt hij, en hij geeft me de telefoon terwijl hij neer ploft naast me. Ik kruip tegen hem aan.
"Hallo?" Zeg ik in de telefoon.
"Hey, Brooke!" Word er geantwoord. Het is Louis.
"Hey, Louis" Ik glimlach, verbaasd bedenk ik waarom hij mij zou kunnen bellen.
"Uhm, ik wilde wat vragen."
"Vraag maar raak." Zeg ik.
"Nou, morgen is onze maandelijkse movienight. Komen jij, Chloë en Jake morgen ook hier naartoe? We huren een paar films en daarna blijft iedereen slapen."
Ik denk na, ik heb Liam sinds het ziekenhuisincident niet meer gezien. Ik zou liegen als ik zeg dat ik hem niet mis. Maar ik blijf bij mijn voornemen om hem te vergeten.
"Ik zal het even vragen, kan je even wachten?"
"Jup!" Antwoord Louis. Veel te vrolijk.
Als ik het aan Jake heb gevraagd knikt hij, en Chloë kan waarschijnlijk ook wel.
"Oké, Louis, het is goed. Hoelaat spreken we af?"
Nadat we hebben afgesproken, gaat de bel. Dat moet Chloë dan zijn.
Ik open de deur, en ik hoor keihard gegil. Dan pas besef ik wie er staat.
"Puck!" Gil ik.
Puck gilt weer, "Brooooke! Ik heb je zo gemist!" Ik laat haar binnen, en samen lopen we naar de bank, waar we gaan zitten.
"Ja ik jou ook! Ik heb je al zo lang niet meer gezien! Wat doe je hier?"
Puck lacht, "Ik kom hier ook wonen! In Londen!'
Ik gil. "Oh my god, hier in de buurt?"
"Dat weet ik nog niet, ik dacht dat ik wel even een paar dagen hier kan blijven, en dan zelf een appartement zoeken."
"Tuurlijk kan dat! Dat word zo gezellig. Maar, hoe wist je trouwens dat ik hier woon?"
Puck grijnst, "Chloë. Zij bedacht deze verassing, en mijn moeder vond het goed!"
Ik juich. "Waar is Chloë trouwens?"
Opeens komt Chloë naar binnen, "Graag gedaan hoor! Oh, en ik stond niet achter de deur te wachten tot je naar mij zou vragen voor een big entree, hoor." Ze knipoogt.
Ik lach, dit zal Jake leuk vinden, hij kon het ook goed met Puck vinden.
We maakten meteen de logeerkamer klaar voor Puck, en daarna hadden we een gezellig filmavondje.
**********************
'S ochtends word ik wakker naast Jake, en meteen krijg ik een kus van hem.
"Was je al wakker?" Vraag ik.
Jake knikte. "Ik bedacht me trouwens, kunnen we Puck niet meenemen vanavond?"
"Goed plan! Dat vind ze vast leuk. Ik vraag eerst even of de jongens dat goed vinden."
Meteen bel ik Louis op. "Hé, Louis, vind je het goed als ik nog iemand meeneem vanavond? Ze heet Puck."
Louis vind het meteen goed. "Meer zielen, meer vreugd!"
Ik bedenk me dat Chantal, van gisteren, misschien ook wel mee wilt. Ik ken haar pas net, maar ze leek me een leuk meisje. Ook dat vond Louis goed.
Nadat we hebben ontbeten, bel ik Chantal en vraag ik haar of ze mee gaat vandaag.
Het is even stil, "Wacht, je vraagt me gewoon mee naar dé One Direction, en je denkt dat ik nee zou kúnnen zeggen? Tuurlijk ga ik mee!"
Ik glimlach, "Mooi."
**
Het is 12 uur, half 1 zouden we bij de jongens zijn. We stappen de auto in, Jake rijd.
Onderweg halen we Chantal op, en dan is het niet meer zo ver. Gelukkig maar, want we zitten met 6 personen en 6 x slaapspullen en kussens en dekens in een auto gepropt.
Er zit zelfs een matras bij, die hebben wij op schoot achterin. Puck zit voorin bij Jake, die blij was om Puck weer te zien. Of ik jaloers ben? Nee, totaal niet, ik ken Puck al jaren. En Puck Jake ook, trouwens. Daar was nooit meer dan vriendschap tussen.
JE LEEST
Afraid ft. Liam Payne & One Direction
FanficHet was 's avonds laat. Ik draaide me om, een man van ongeveer 40 jaar stond voor me. Hij kon me niet eens meer recht aan kijken, dronken als wat. Nog net voordat ik weg wilde lopen sloeg hij op mijn kont en grijnsde. Nu werd ik bang. Al rennend dee...