Chapter 24

834 46 5
                                    

"Hey mam! Pap! Hier zijn we!" Roep ik naar mijn ouders, die aan de andere kant van de aankomsthal op het vliegveld zoekend om zich heen kijken. Als ze me zien, lopen ze meteen naar ons toe. Achter hun lopen Austin en mijn 2 jarige zusje Maddie. Maddie met een knuffelbeer in haar arm, die half zo groot is als zijzelf.

Chloë is met me mee naar het vliegveld, om mijn familie op te halen. Ze komen een paar dagen bij ons op bezoek.

"Brooke! Hoe is het met je?" Vraagt mijn moeder, nadat ze me een knuffel heeft gegeven. Mijn vader geeft me ook een knuffel.

"Goed! Leuk dat jullie allemaal zijn gekomen. Hoelang blijven jullie?" Vraag ik. Chloë speelt ondertussen met Maddie en haar beer. Chloë is gek op Maddie, en andersom ook.

"5 dagen, langer kan niet, want Austin heeft daarna weer school." Antwoord mijn moeder.

"Nou ja, we kunnen genoeg doen in 5 dagen! En jullie kunnen de jongens ontmoeten, en Chantal, Puck en Laura."

Mijn moeder glimlacht. En daarna springen we allemaal in Chloë's auto, onderweg naar ons huis.

***

"Oké, Austin, dit is jou kamer." Zeg ik, terwijl ik Austin naar 1 van de logeerkamers wijs. Hij gooit zijn tas en spullen op het grote 2 persoonsbed. "Cool."

"En mam, pap, dit is jullie kamer, ik denk dat Maddie bij jullie slaapt? Ze kan ook bij Austin of bij mij." Vertel ik terwijl ik in de andere logeerkamer sta.

"Dankjewel, lieverd, en Maddie kan wel bij ons slapen hoor. Hoewel ik denk dat ze misschien liever bij Chloë wilt?" Zegt mijn moeder glimlachend, terwijl ze naar Chloë wijst, die Maddie op haar bed zet en verder speelt met de beer. Ik lach.

"Oh, en Liam komt zo met Niall en Zayn. Louis en Harry komen wat later, want die halen eerst Chantal op." Vertel ik.

"En die andere meisjes? Komen die ook?" Vraagt ze. Ik knik.

"Ja, maar die zijn vandaag naar solicitaties voor banen in Londen."

Mijn moeder knikt begrijpend. "En hoe gaat het met jouw studie? Wil je nogsteeds iets met tourisme en reizen gaan doen?"

"Ja, bij een reisbureau hier in de buurt zoeken ze nog iemand. Daar wil ik misschien voor soliciteren, het zou goed op mijn CV staan."

Mijn moeder knikt. "Ik ben trots op je lieverd."

Ik glimlach. "Ja, dat weet ik. Want dat heb je al zo'n 3 duizend keer gezegd. Maar goed, ik neem aan dat je je wel even wilt opfrissen? Gebruik mijn badkamer maar met Maddie. Pap en Austin kunnen die van de gastkamers boven gebruiken.

Liam POV:

Niall, Zayn en ik zitten in mijn auto onderweg naar Brooke. Ondertussen hebben we management op de luidspreker op Nialls telefoon staan.

"Dus, jongens, zoals jullie weten zijn er al veel artikelen over jullie met die meiden in allerlei magazines. Meestal wel goede, maar ook gaan er roddels rond dat Liam en Brooke een relatie hebben. Er zijn zelfs foto's van jullie bij elkaar in bed. Wij weten het verhaal erachter, dat het niks betekend, maar de rest van de wereld niet. Doe daar wat aan, probeer minder alleen in het openbaar te zijn samen. Oké?"

Ik zucht. "Oké."

We hangen op, en opeens is het helemaal stil in de auto. Ik voel dat Niall en Zayn me aanstaren.

"Het valt mee Liam, ze zei MINDER, niet NIET MEER. En ze had het alleen over openbaar, we kunnen nog gewoon naar haar toe." Zegt Zayn.

Ik knik, "Weet ik, het verandert niks aan wat Brooke en ik hebben."

Niall grijnst. "En wat hebben jullie dan precies, Liam?"

"Dat weet ik niet zeker, eigenlijk..." Vertel ik hem.

Niall en Zayn glimlachen.

Afraid ft. Liam Payne & One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu