Chapter 19

967 52 11
                                    

POV Brooke.

Nadat iedereen zijn eten en drinken opheeft, betaald Liam de rekening en gaan we. Ik stond eerst op het punt om zelf te betalen, totdat Liam me stopte.

Such a gentlemen. Harry en Chantal gaan naar Harry's appartement, en ik ga met Liam mee naar die van hem. (A/N Harry, Louis en Zayn delen 1, en Niall en Liam 1 appartement)

Onderweg komt Best Song Ever op de radio, en Liam zet hem meteen harder. "Het is zo raar om jezelf op de radio te horen." Zegt hij, waarna hij keihard meezingt met Harry zijn eerste stukje tekst.

"Maybe it's the way she walks, straight into my hart and stole it!" Schreeuwt Liam.

Ik lach weer. Liam kijkt me vragend aan, waarmee hij bedoelt dat ik nu moet zingen.

Trough the doors and past the guards, just like she already owned it!" Schreeuw ik ook.

Liam kijkt me aan met een pijnlijk gezicht. "Ik vind het gemeen om te zeggen, maar doe dat alsjeblieft nooit meer."

"Hé!" Ik por hem lachend in zijn zij, kijk dan naar de weg. Ik kan er niks aan doen, maar zodra ik Liam zijn stukje hoor, krijg ik automatisch een lach op mijn gezicht.

****

Liam, Niall en ik zitten op de bank. Toen we binnenkwamen stelde Niall meteen voor om een film te kijken, en toevallig was Frozen net begonnen op tv, dus die kijken we nu. Ik zit oncomfortabel op de bank met mijn jurk aan, en Liam merkt het.

"Wil je wat kleding van me lenen?" Vraagt hij. Ik knik, en volg hem naar boven. Ik ga op het bed zitten als hij een joggingbroek en trui van hem uit de kast pakt en naar me toe gooit.

"De badkamer is op de gang, je weet waar." Zegt hij. Maar voordat ik weg loop pakt hij mijn arm even vast.

"Oh, en val niet weer he." Zegt hij grijnzend.

Ik lach. "Haal die grijns van je smoel, Payne." Zeg ik, terwijl ik hem zacht op zijn arm sla. Hij lacht terug en steekt zijn handen als overgave in de lucht, en loopt dan vast naar beneden terwijl ik me omkleed.

Als ik terug ben is het reclame, dus ik pak mijn telefoon om mijn berichtjes te lezen. Ik hoorde mijn telefoon steeds trillen in het restaurant maar ik wist dat het Jake was dus ik nam niet op.

'7 gemiste oproepen en 5 berichten van: Jake.'

'1 bericht van: Chloë.'

'1 bericht van: Chantal.'

Ik zucht, ik verwijder meteen Jake zijn berichtjes en ik open die van Chloë.

Bericht van Chloë:

- Hoe ging je date? Call me ;) xx'

Staat erin. Ik glimlach en antwoord:

Bericht aan Chloë:

- Goed! Ik kan je nu niet bellen, ben met Liam en Niall in hun appartement :) x'

Antwoord ik, en dan open ik het berichtje van Chantal.

Bericht van Chantal:

- Ohmygad! Ik kijk met Harry een film in zijn appartement. Louis is bij Eleanour, en hij vroeg of ik bij hem wilde slapen. Wel in het logeerbed natuurlijk. Denk ik.

Ik zie je morgen! xx'

Ik antwoord op haar, en log dan in op twitter. Ik ben best vaak gezien met Liam en de jongens, en foto's van ons vliegen door mijn timeline.

Mensen zijn er al achtergekomen wat mijn twitter is, want ik heb honderden nieuwe followers en berichten. Ik lees er een paar door. De meeste zijn wel aardig, maar sommige helemaal niet.

'Ew, ur too ugly for Liam.'

'Who are you and why do the boys talk to you. You are defenitly not worth it.'

'Who's the girl? She's fat.'

Ik zucht.

"Well, thats mean." hoor ik over mijn schouder. Ik schrik en kijk achterom, waar Niall staat en meeleest op mijn telefoonscherm.

Hij kijkt me medelevend aan. "Liam, kijk dit, er is nog niks bekend over wie ze is ofzo en ze haten nu al." Zegt Niall tegen Liam.

Die naast me komt zitten en naar mijn telefoon kijkt. "Het is niet waar. Ze zijn gewoon jaloers, en er zijn veel meer positieve tweets."

Ik knik. "Ik trek me er niet veel van de tweets aan, ik weet dat ze gewoon jaloers zijn omdat ik met jullie om ga."

Dan ga ik naar Google en zoek naar 'Hoe to delete your twitter account.'

"Wat doe je?" Vraagt Niall, "Laat ze niet winnen!"

"Rustig maar, ik maak gewoon een nieuwe aan, ik hoop dat ze niet ook achter die naam komen. Ik denk dat ik er een slotje op zet." Zeg ik.

Niall knikt. En dan begint de film weer dus gaat iedereen zitten, Liam iets dichter naast me, en voor ik het weet zit ik tegen hem aan met zijn arm om me heen.

Afraid ft. Liam Payne & One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu