*O pár let později*
Jimin
Nemůžu uvěřit, že už jsme s Yoongim spolu 5 let a dokonce spolu už i rok bydlíme. Je to teď všechno úplně jiné, než když jsme byli oba ještě na střední.
Yoongi už 2 roky pracuje jako fotograf pro jednu módní značku a zatím ho to mimořádně baví.
Já pracuju teprve půl roku jako učitel tance v jedné škole, ale taky mě to hrozně baví.
Žít s Yoongim je sice občas celkem katastrofa, ale jinak si to oba užíváme. Je to dobrý pocit žít s člověkem, kterého nadevše milujete a znamená pro vás vše.Co se týče Taeho, tak ten už 3 roky chodí s Kookem a zatím jim to klape. Sice mají takový mírně komplikovaný vztah, ale i tak to spolu nevzdávají a snaží se to zlepšit.
Pro nás všechny bylo nehorázné překvapení, když nám Tae oznámil, že má něco s Jungkookem, natož když pak spolu začali oficiálně chodit. Každopádně jim to všichni přejeme, protože jsou pro sebe perfektní. Tae je ten typický roztomilý slušňáček, zatímco Kook je ten bad boy. Když ale dojde na Taeho, tak se i z Kooka stane andílek.Namjoon s Jinem se dokonce před dvěma měsíci vzali a plánují si pořídit štěňátko. Jelikož je Namjoon, na svůj mladý věk, vysoko postavený podnikatel, tak jim koupil velký a hlavně luxusní dům na kraji Seoulu, kde Jin tráví většinu času, protože je taková žena v domácnosti.
Přestože jsou oba jen o kousek starší než my, tak jsou oproti nám strašně vyspělý a vyrovnaní. Chci, aby jsme s Yoongim měli taky tak krásný a harmonický vztah, i když mi ten náš vyhovuje.Hobi se dlouho vyrovnával s tím, že Joon je s Jinem, ale dostal se z toho díky Jacksonovi.
Jackson je Hobiho soused, který se přistěhoval teprve nedávno a hned na první pohled si s Hobim padli do oka. Mají toho hodně společného a jednoduše do sebe zapadjí jako puzzle. Nedá se říct, že spolu chodí, to zatím ne, spíš jsou jen kamarádi s výhodama, ale myslím, že dřív nebo později se dají oficiálně dohromady. Jackson je milej, hodnej a starostlivej kluk, o kterým Hobi mluví furt.Všichni jsme vyrostli a začali stavět naši budoucnost. Už nejsme bráni jako děti, ale jako dospělí, přesto stále zůstáváme těmi nejlepšími kamarády. Když má někdo z nás nějaké trable, tak si pomůžeme a tak to má být. Vždycky jsem se bál toho, co bude až nebudu chodit do školy a bude ze mě dospělý člověk, ale teď už vím, že se nebylo čeho bát. Je to prostě část života, každý musí dospět a postavit se na vlastní nohy. Mně v tom pomohl Yoongi a moji kamarádi.
Vím, že dokud budu mít je, tak se nemusím bát ničeho, páč oni mě před vším ochrání.
✨KONEC✨
Přesně na tohle jsem se netěšila - na konec... Moje první story je u konce a já mám pocit, jakoby končil celej svět.
Nechci tu psát takový to typický klišé, co píšou všichni, ale ono to asi jinak nejde:/ :'D
Nehorázně děkuju všem, co to četli, hvězdičkovali nebo komentovali. Když jsem to začala vydávat, tak mě ani ve snu nenapadlo, že by něco takovýho mohlo mít přes 6k wievs a přes 1k hvězdiček. Jste nehorázně úžasní a jsem za vás nejvíc vděčná cukroušci moji<333❤️
Nevím sice, kdy to bude, ale plánuju vydat jednodílovku na Vmina a potom tam mám story zase na Yoonmina (ach ta moje posledost tím shipem<33 xD) ale to začnu vydávat časem, každopádně budu ráda, když si pak přečtete i to. Třeba vás to bude bavit jako tohle:') :DD
Tak jo, to je asi vše. Ještě jednou moc děkuju a čau čau u další story<3
ČTEŠ
kids in love//yoonmin//
Fanfictionpopis teprve vymýšlím, jednou ho napíšu.. update: popis nebude, páč jsem líná ho napsat, sorreh xD