-46-

1.1K 125 7
                                    

Jimin
Už jsou to dva dny od toho, co mě Yoongi.....znásilnil (?). Nevím, jestli to bylo znásilnění, ale asi jo, protože jsem to nechtěl.
Yoongi mě poté nechal v jeho pokoji ležet jako nějakou kurvu. Avšak neležel jsem tam u něj dlouho. Jen o pár hodin později, až jsem se mírně vzpamatoval, jsem z Yoongiho bytu utekl k Jinovi, u kterého jsem doposud.
Popravdě ani vlastně nevím, jak se cítím. Bolest, smutek, zlost, zklamání...prostě nic. Úplné prázdno.

„Jiminie..?" zaslechl jsem ode dveří Jinův jemný hlas.
Zabral jsem si jeho ložnici, ve které jsem byl celé dva dny zalezlý.
„Hm?" zamrmlal jsem a jedním okem jsem vykoukl zpod peřiny.
„Měl by ses trochu najíst.." hlesl. Stál mezi dveřmi a opíral se o futro.
„Nemám hlad." zachraptěl jsem a ospale jsem se otočil zády k Jinovi.
Chvíli se nic nedělo, dokud jsem neucítil, jak se postel trochu prohla a poté i ruku, která se přehodila přes moje tělo.
„Jiminie, musíš znovu přijit k životu, vždyť tu celé dva dny jen spíš." řekl Jin, zatímco mě přes peřinu jemně hladil po boku.
„No a?" zamumlal jsem. Moje oči byly stále zavřené a tělo ani duše nebyla připravená na to, abych se znovu zapojil do života.
„Yoongi ti za to nestojí." jeho hlas zněl odhodlaně k tomu, aby moji zlomenou duši znovu slepil. Bohužel marně.
„Jestli mi chceš opravdu pomoct, tak už nikdy nevyslovuj jeho jméno a nech mě spát." zavrčel jsem a převalil se na druhý bok.
„Ach Jiminie...." vzdychl. Poté už jsem jen slyšel vzdalující se kroky a cvaknutí kliky.
Znovu jsem se pořádně zavrtal do peřin a snažil se usnout, ačkoliv mi to moc nešlo. Moje hlava byla plná Yoongiho.
Uvědomuji si, že jsem to posral, ale to, co udělal on, to je neodpustitelné.
Já z něj udělal paroháče, zatímco on ze mě udělal osobní děvku. V závěru jsme byli oba kreténi.
Přece ale jen, i když mám vůči Yoongimu silnou nenávist a odpor, tak v malém rožku srdce cítím tu stejnou lásku, kterou jsem k němu cítil i dřív..A je mi jasné, že kdyby mě prosil na kolenou, abych se k němu vrátil, tak bych to udělal.
Protože jsem debil. Zamilovaný debil.

Ayoo po 100 letech jsem tenhle díl dopsala a slavnostně oznamuju, že mám zase pár dílečků předepsaných, takže budu vydávat možná pravidelně:')))) :DDDDD

kids in love//yoonmin//Kde žijí příběhy. Začni objevovat