Günlerden çarşambaydı saat 9:21 gösteriyordu.
Uyandığımda saate baktım ve okula geç kaldığımı fark ettim.Hemen lavaboya gidip yüzümü yıkadım ve okul formalarımı üstüme geçirdim.Kahvaltı yapamamıştım çünkü okula geç kalmıştım hemen otobüs durağına koştum ve otobüse bindim.
******
Otobüs çok sıcaktı insanlar üstüme bineceklerdi şöföre dönüp " Pardon müsait bir yerde inebilir miyim? dedim"
Şöför " Tabi ki" değip beni bir yerde indirdi.
Okula koşarak devam ettim. Okulda ikinci derse giriyorlardı. Hemen sınıfıma geldim ve ders kitaplarımı hazırlayıp sırama oturdum ve öğretmenimi bekledim.Ders çok sıkıcı geçmişti içimden " Keşke biraz daha geç gelseymişim okula" dedim. Teneffüs zili çaldığında yanıma bir kız geldi ve bana dönerek " Ayşe Hanım ( müdür )seni odasında bekliyor" dedi.
Bende " Tamam" diyerek Ayşe Hanımın odasına gittim. Kapısını çaldım ve içeri girdim beni sandalyeye oturttu ve neden okula geç kaldığımı sordu bende " Kusura bakmayın bir daha böyle bir şey olmayacak" deyip odasından çıktım.Artık eve gitme vaktim gelmişti. Otobüse bindim ve eve geldim. Eve ilk girdiğimde üstümdekilerden kurtuldum, ve yemek yedim artık saatler 20:34 gösteriyordu bende ödev yapma vaktimin geldiğini fark edip ödevlerimi yaptım.Ödevlerim bitmişti artık yatma vaktim gelmişti çünkü yarın okula geç kalmak istemiyordum.