13.

305 20 1
                                    

Przyszło mi powiadomienie.
Sylwia Lipka nadała Ci uprawnienia administratora.
Nie cieszę się zbytnio. O odblokowała mnie.
(Po lewej Lipka po prawej Maja)
Lipuś ananasowy król 👑 💕❤😂🍍
Maja ja przepraszam nie powinnam pytać
Ok Syla
Maja jutro camp przyjade po Ciebie jedziesz z nami 🍍😘
Yhm ok kończę pa
Wyłączyłam internet i włączyłam tv. Nic Ciekawego nie było postanowiłam porysować. Wyszło coś takiego

Byłam zmęczona dzisiejszym dniem, usnęłam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byłam zmęczona dzisiejszym dniem, usnęłam.

*4 nad ranem*

Obudził mnie dźwięk dzwoniącego telefonu. Podniosłam telefon spoglądając na ekran dzwonił... Bartek? Odrzuciłam połączenie. Po chwili dostałam kilka sms-ów z tego samego numeru.

Od Paruffa💕

Maja proszę odbierz, boje się o ciebie
Od Paruffa💕

Daj jaki kolwiek znak życia prosze

Dlaczego on się o mnie tak martwi? Po raz kolejny usłyszałam dźwięk z urządzenia, które trzymałam. Tym razem sms od Sylwii.

Od LIPUŚ ANANASOWY KRÓL🍍👑

Odbierz od Bartka, proszę.

Dlaczego tak bardzo i na tym zależy? Bartek ponownie zadzwonił, odebrałam.

- Halo Maja? Dlaczego się nie odzywasz? Maja jesteś tam?

- Tak jestem ale nie dajesz mi dojść do słowa. - zaśmiałam się - Spałam po prostu.

- Nawet nie wiesz jak bardzo mnie wystraszyłaś, a teraz dobranoc bo jutro camp. Papa.

- A co jeżeli nie wiem nawet czy na pewno chcę jechać? - dopowiedziałam szeptem po tym jak Bartek się rozłączył.

*kolejnego dnia*

Około godziny 7.00 obudziło mnie mruczenie mojego kota - Neli. Pogłaskałam ją i podniosłam telefon z szafki nocnej. Kolejne powiadomienia od Bartka.

Od Paruffa💕

Pamiętaj dzisiaj wyjeżdżamy. Bądź gotowa na 15 podjedziemy po ciebie.

Do Paruffa💕

Pamiętam! Będę czekać przed blokiem.

Wstałam z łóżka kierując się w stronę mojej szafy. Wybrałam coś co będzie odwzorowywało mój styl ale będzie mi też wygodnie w czasie podróży.

 Wybrałam coś co będzie odwzorowywało mój styl ale będzie mi też wygodnie w czasie podróży

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lekko zakręciłam swoje długie blond włosy i zrobiłam minimalny makijaż. Razem z Nelą udałyśmy się do kuchni. Wyciągnęłam z górnej szafki moje ulubione płatki, a z lodówki mleko. Zagrzałam mleko i wsypałam płatki do miski. Szybko zjadłam i poszłam pakować walizki. Bo to aż 30 dni. 2 walizki chyba starczą. Otworzyłam swojego laptopa, weszłam na facebooka. Zanim się obejrzałam była już 13.00. Tylko dwie godziny do wyjazdu. Jeszcze raz dokładnie sprawdziłam czy mam wszystko co chciałam zabrać.

Jestem twoją idolką? To zaufaj mi i daj sobie pomóc..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz