12. bölüm

1.4K 88 90
                                    

Medya ; benim bayıldığım güzel bir şarkı , aynı zamanda ırmağın telefonunun zil sesi . Bölümü okurken fark edersiniz zaten <3

sabah alarmla uyanmadım ,emre ağabeyimin saçmalıklarıyla da uyanmadım  veya ceylan ablanın ' hadi kahvaltıyaa ' nidalarıyla . 

Neyle mi uyandım ?

Yarım saattir kulağımın dibinde vızıldayan bir sinek uykumdan etti beni . 

Gözlerimi açmadan gitmesi için bir kaç kez ellerimi salladım ama gitmiyor gerizekalı .

Burnumun üstüne oturunca ( Y / N :nasıl oluyorsa) içimden sinsice kahkaha attım ve elimi ters çevirdim . Şaplak haline getirdim ve burnuma yapıştırdım . Ama ne yazık ki sineğe hiç bir şey olmamıştı ama benim burnum çok acıyordu.

Bu bardağı taşıran son damla diyerek gözlerimi açtım . Gözlerim ışığa alışınca sapık sineği görebildim . Yatağımın etrafında döndü ve yastığın üstüne kondu,  bende fırsat bu fırsat deyip yastığın üstüne atladım .

Tekrar ölmeyince son çareyle yataktan kalktım ve odamın camını açtım .Okul formamı ve diğer gerekli şeyleri çıkarttım  . Hepsini üzerime geçirdikten sonra odamdan çıktım ve mutfağa yöneldim . Ceylan abla kalkmış ve kahvaltı hazırlıyordu . Bana döndü .

'' günaydın "

'' günaydın ''

'' kahvaltı birazdan hazır olur da evde ekmek yok ekmek alır mısın ?  ''

'' olur'' Markete gitmekten nefret ettiğim için aslında gitmek istemiyordum . Fakat bunu sizden isteyen dünyalar güzeli tatlı kibar ve zeki Ceylan ablanız olursa sizde hemen kabul ederdiniz.

*gitme o zaman *

Kibarlık diye   var sende olmayabilir ama bende bulunuyor , ibliscim .

*ya hehe*

uf be senle uraşamıcam

'' bir de burgu peynir lazım ''

'' peki , parayı nereden alayım ''

'' Masanın üstünde cüzdan var oradan alabilirsin . Bide eğer istersen atıştırmalık bir şeyler de alırsın , en azından evde bulunsun .  ''

'' oleeyy '' 

*işine gelirse*

hah?

*yok bir şey ya işine bak sen*

Masaya yöneldim ve cüzdan dan biraz nakit para aldım sonra salondan telefonumu alıp , kapıya yöneldim ve uzun botlarımı giydim .  Ceket de aldım ve kapıyı kapattım . Daha öncesinde de Yusuf ağabeyimle birlikte gittiğim bir market olduğu için yerini biliyordum , bir sokak ilerideydi . 

Markete ulaştım ve iki tane ekmek , bir paket burgu peynirini sepetime attım . Birkaç paket cips aldıktan sonra iki üç tane de hazır kek aldım ve kasaya gittim . Parayı ödedikten sonra çıktım . Şimdi sadece eve gitmek kalmıştı .

Hızlanmak adına koşayım dedim ama demez olaydım . 

Koşmak için hızlandığımda önüme bir yavru kedi çıktı ama görseniz çok tatlı . 

Bende eve götürmek istedim ve durdum . Kedi biraz rahatsızdı . Soğuktandır dedim ve kucağıma aldım . Yolun gerisini yürüyerek  gitmeye niyetlenmiştim ki , arkamdan bir hırıltı geldi . 

Türk Abilerim ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin