13.bölüm

1.2K 78 52
                                    

(Y/ N: unutanlar için en son ceylan ablanın notunu okuyacaktı . )

Bebeğimin karnımda büyümesi gerçekten mükemmel bir his. Anne adayı olmak, sorumluluk alacağımı bilmek ve minik bir bebeği bu dünyaya hazırlamak gerçekten çok etkileyici. Annelik duygusu dedikleri bu olsa gerek. Şimdiden karnımdaki bu bebeği çok seviyorum. En kısa sürede gelmesini istiyoruz. Onun için tüm imkanları sağlamak ve onu mutlu etmek istiyoruz.

Bebeğimin ölmesi gerçekten ağır. Doğurmama çok az kalmıştı 8. Aydaydım. Karnım burnumdaydı denebilir. Ama merdivenlerden yuvarlanınca bebeğe gerçekten çok zarar gelmişti. Bebek erken doğumla alınacaktı ama oda olmadı. Öldü . Ben iğrenç bir anneyim. Merdivenlerden inmeyi bile beceremeyen ben bu bebekle ilgili sorumlulukları alamazdım zaten. Belkide o yüzden gelmekten vazgeçti. Ben anne olmayı hak etmiyorum. Keşke ölmeseydi. Ben onun için çok dikkatli olurdum . Ama elimden bir şey gelmiyor. Bu evde şu anda bebeğimin ağlama seslerini duymak ,yanına gitmek ve onunla ilgilenmeyi o kadar çok isterdim ki .

Belki ben anne olamam ama Yusuf'un daha yeni buraya gelen kardeşi ırmağa ablalık yapabilirim. Onu mutlu edebilirim. Irmağa annesi gibi davranmak istiyor muydum hayır . Ben onun annesinin yerini tutamazdım ama en azından onu mutlu edebilirdim. Irmak çok zeki bir kız. Onun henüz almadığı bilgileri ona ben vermek istiyorum. Umarım oda beni sever ve bana güvenir. Bu kağıda artık not yazmayacağım ama bebeğimin ultrasondaki fotoğraflarına bakmak bile beni not yazmaya sürüklüyor. Bu notu kimse bulamaz zaten diye düşünüyorum.

Elimdeki notu ikinci kez okuduktan sonra akmasını engelleyemediğim göz yaşlarımı sildim. Bebeğin ölme sebebinin ceylan abla olması aklıma bile gelmezdi. Ama o bunu isteyerek yapmamıştı. Belki bir kez daha deneyebilirlerdi. Ceylan ablanın iyi bir anne olacağına, ismimin Irmak olduğu kadar eminim.

'Hayret ismini de bilirmiş'

İşin gücün yok mu senin hiç mi duygulanmadın?

'Hiç'

Boşuna demiyorum iblis diye. Ulan burda bir bebek ölmüş sen hala espri yapıyorsun. Defol git.

'Tamam aq sende ne kızdın be'

İblisle aramda geçen saçma sapan konuşmanın ardından mantık yolunda ilerlemeye karar verdim. Notu kutunun içine tekrar koydum. Kutuda üç tane minik ayıcık, ultrasonlar ve bu not vardı .

Hemen lavaboya koştum ve yüzümü yıkadım. Bu olayları bilmek içimde bir ağırlık oluşturmuştu. Telefonumu alıp biraz şarkı dinlemenin iyi geleceğini düşündüm ve öylede yaptım. Ama şarkı nafile aklım orada kalmıştı. En iyisi birşeyler yiyip uyumak.

Sabah gözlerimi yavaşça araladım. Ceylan ablanın bana duyarlılığını şimdi anlamıştım. O beni mutlu etmek istiyor, doğmayan bebeği yerine koyuyordu.

Dolabımdan okul formamı çıkarıp giyindim . Bir tanede bere aldım .

Çantamı da hazırlayıp odamdan çıktım. Bileğimdeki tokayla saçımı ensemde gelişi güzel topladıktan sonra evde göz gezdirdim. Herkes uyuyordu. Telefonumu çıkarttım ve saate baktım servis birazdan gelirdi. Bugün erken kalkmıştım.

Servisin kornasını duymamla ceketimi aldım. Çantamı takıp, ayakkabılarımı giydim. Bere takıp koşarak dışarı çıktım.

Servise bindim . Normalde Arda'nın yanına otururdum ana yapmış olduğu homofobik davranışları hala unutmamıştım. Başka boş yer var mı diye baktım aslında vardı. Arka kısımda ama orası 8'lerin yeriydi. Bir 7'nin oraya gitmesi ürkürtücü olabilirdi. Umut anlatmıştı bana.

Türk Abilerim ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin