15. Bölüm

974 67 53
                                    

Herkese merhaba ejderyalar , pek de uzun sayılmayan bir sürenin ardından yeni bölüm bekleyenler için müjdeli haberi , ben Büşra getiriyorum . size yeni bölüm hazırladım . biliyorsunuz bilgisayarımdan wattpad a girilmiyordu ve bu da yeni bölümü yazmamı engelliyordu ama sizin için bir çözüm bulduk . ben bunu Word e yazacağım ve flash belleğe atacağım cerende kendi bilgisayarından yeni bölümü yayınlayacak . sizin için verdiğimiz uğraşlar adına pamuk eller votelera . bölüm sonunda önemli bir etkinlik var sizde katılmak isterseniz okumalısınız.

Sizi seviyoruz , iyi okumalar .

Güne gözlerimi korkarak araladım , çünkü son zamanlarda gerçeken sıkıntısız günler geçiriyordum ve bu beni geriyordu .

''sen lastik misin ki geriliyorsun ''

'bir dakika , espri mi yaptın sen iblisçim '

''eh yani , mizahta çok iyiyimdir. ''

'seni bir gererim görürsün mizahta kim iyiymiş'

''tm ''

'tşk '

''öd''

'by '

iblisle bilindik bir konuşma yaptıktan sonra yatağımdan doğruldum ve banyoya geçtim . elimi yüzümü yıkadım ve ihtiyaçlarımı giderdim. Sonra banyodan çıkıp odama geçttim . telefonumdan saatin 9 olduğunu öğrendim. 9:30 gibi düğünde giyeceğim kıyafetler gelecekti .

mutfağa geçtiğimde kimse telaşlı değildi herkes yemeğini yiyordu . Mekan hazırlanmış, kıyafetler yarım saate gelecek olduğu için.

bende her zaman oturduğum yerime geçtim ve yemek yemeye başladım . bugün mutlu bir gün olduğu için ve Ecem den kurtuluyor olduğumuz için masayı tatlı bir sohbet kaplamıştı. her zaman olduğu gibi herkes bir araya toplanmış birlikte kahvaltı ediyordu.

Ağzıma bir zeytin ve bir lokma ekmek atıp çiğnemeye başladiktan sonra sohbeti dinlemeye başladim . söze Büşra abla atladı .

"Hop diyemi cup diyemi"

"Ya herşey hazır değil mi??? Bir eksiklik yok. Eğer bir eksiklik var- "

"hayır müstakbel karıcım, bir eksiklik yok"

"emin misin "

"yarım saattir aynı konu hakkında sana güvence veriyorum .bende de sabır diye bir şey var ."

  "Tamam be "deyip yemek yemeye devam etti Büşra abla. Portakal suyumdan bir yudum alıp bende söze atladım ;

"Cumurlop diye mi viyak diye mi"

"neden herkes normal davranıyor . bugün düğün var ve hiç heyecanlanmadınız "

"dedi her daim heyecanlı olan adana çocugu " diye konuştu emir abim.sonra tüm masayı bir kahkaha kapladı(Y/N: bence hiç komik değil ama hadi neyse)

"Oof be , konuşanda kabahat " dedim ve ağzıma fermuar çektim . bunun üzerine emir abim kıkırdadı .

****

Herkes kahvaltı etmiş  ve kıyafetlerimiz gelmişti . herkes kendi kıyafetini kendi seçmişti ve kargo gelir gelmez kuru temizlemeye yollamıştı . bende kıyafetlerimi kaptığım gibi odama bırakıp havlumu aldım .banyoya geçtim.bir duş almanın iyi gelecegini düşünüyordum .(Y/N: yazar manyadı) kıyafetlerimi çıkarttım ve duş kabine geçtim önce saçlarımı iki kez yıkadım . sonra da saçlarım kolay taransın ve şekil alsın diye saç yumuşatıcı krem uygulayıp, vücudumu köpükledim . durulanıp duşa kabinden çıktım . hemen banyo dolabından krem aldım ve yüzüme uyguladım . dudaklarımın çatlamasından sinir olurdum . dudaklarıma da krem sürdükten sonra havluma sarınıp odama geçtim . yatağımın üzerine dizilmiş olan kıyafetlerime göz attıktan sonra iç giyimimi giyip havludan kurtuldum. Ardından kıuafetimi elime aldım .

Türk Abilerim ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin