10. bölüm

1.7K 126 61
                                    

Medya : Şehrin yolu

Tostlarımızı yedikten sonra biraz sohbet etmiştik. Böyle böyle derken oldu sana akşamın 5'i hala yağmur inmemişti. Yusuf ağabeyimden aldığım bir haberle yollar fazla kaygan olduğu için  alışveriş merkezinde ve şirkette kalmayı tercih etmişlerdi .

*Yağmur nasıl inecek biraz anlatsana*

Filmlerde falan diyorlar ya yağmur daha bitmediği zamanlar.

* Mal o dinmek . Dkmdkdkdkdkkd . Yağmur dinmemişti diyeceksin*

Ne diye havamı bozuyorsun iblis . Sus iblis. Tamam iblis . Anladım iblis. Herkes bize bakıyor iblis .

* Ağzımı açtıysam ne olim* ( Y/N: arkadaşlar konuşma hatalarını düzeltiyoruz fakat iblis kendi halinde bir iç ses olduğu için düzgün konuşmasına pek de gerek yok diye düşünüyoruz : D ) 

Kapıya tıklatılmasıyla Ceren abla kalkıp kapıyı açmaya gitti . 

*Yok niye kalkıyor oturarak açsın *

İç ses sus . Zaten hala açım . Ama söyleyemiyorum.

Ceren abla geri geldi ve '' şerefsizin teki yağmurda bile zile bas kaç yapıyor . Elektrik olmadığı için zil devre dışı olunca kapıya tıklatmayı tercih etmiş herhalde '' dedi . 

Biraz zile bas kaç ile ilgili sohbet ettikten sonra  Ecrinle can sıkıntısından bir plan yaptık ve kapıya doğru yürümeye başladık .

 Kapıyı açtım .  Şu an üstümde gecelik dışında hiçbir şey olmayabilir ama şerefsizlik şerefsizliktir .

 Ecrinle beklemeden bahçeye doğru koştuk . 

Yarın okul vardı ve ben okula hiç gitmek istemiyordum.

 (  Y / N : Okurlar tutturur şimdi ' okul macerası istiyek ' diye XD) . 

Bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu ve sırılsıklam olmuştuk . 

Çığlık atarak dans etmeye başladık . 

Biraz zaman geçtikten sonra bahçe kapısı açıldı ve emir ağabeyim resmen gürleyerek :

'' kafayı mı yediniz siz !!!!!!!!!!!! ''' dedi .

Ben ona öylece bakarken hemen yanımıza gelmiş ve ikimizi aynı anda - nasıl becerebiliyor  bilmiyorum ama -  kucakladı ve içeriye doğru koşmaya başladı . 

Hızını alamamış olacak ki kapıya ulaştığımızda ayağı kaydı ama son anda düşmekten kurtuldu . 

Ceren ablanın kapıyı açmasıyla içeri girmişti fakat bizi indirmeyi unuttu ve kapıyı ayağıyla kapatmaya kalkıştı . O arada Ceren abla yanlışlıkla cam sehpanın üzerindeki vazoyu yere düşürmüştü.

 Emir abim kapıyı hâlâ kapatmaya çalışıyordu  ama Ecrin ve ben onun iki kolunun arasındayken kapıyı kapatabilmesi mucize olurdu .

Ayağı kayınca  yere düşmüştü ve ben onun ellerinden uçarak ,  ıslanan yerler için söylenen ceren ablanın üstüne düştüm.  

Ecrinse yere sağlam bir şekilde yere ulaşmış fakat o şekilde bile dengede duramamış ve duvara kafa atmıştı .

Şaşırdık mı hayır .

'' anneeeeeee !!'' diye çemkiren Ecrin çok geçmeden bayılmıştı . 

Ceren abla '' yemin ederim sakat kalacağım . '' dedi . 

Türk Abilerim ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin