3.bölüm

4.1K 230 148
                                    

kaldığımız yerden devam edelim ....

İç sesim iblisle vedalaşıp kafamı pencereden dışarı çıkardım . Bir süre sonra rüzgardan dolayı nefes alamamaya başladım ama ben salağım ya biraz daha öyle durdum . 5 dakika sonra boğulacak gibi oldum . Ama yine de duracaktım çünkü-

' biraz ekşın gerek fenkşın ama değilsin maykıl jeksınn '

Adamsın iblis.

Birden kafamdan tutularak içeri çekildim . Kim bu diye bakmak için kafamı çevirdim ve bunu yanıma oturan ikiz abilerimden biri olduğunu gördüm . Bir süre yüzünü inceledim ama hala kim olduğunu anlamayamadım.

İblis sen biliyorsundur 

'ne yalan söyleyeyim bende bilmiyorum lakin içimden bir ses emir olduğunu söylüyor '

bakalım doğrumu " emir abi sen misin ?" Diye sorduğumu da gülümseyerek başını olumlu anlamda salladı . Bende gülümsedim

" tamam o zaman kafamı bırak da rahat edeyim" dedim .

"Kafanı camdan çıkarmak yok o zaman . Tamam mı?"

 Oflayıp "tamam da ben acıktım  " dedim utanarak . Üçü de güldüğünde acaba komik birşey mi dedim diye düşündüm. Omuz silkip Emir abimin elinden  kurtularak önüme döndüm .

*****

Bir süre sonra hani bu otogardan kalkan otobüslerin durdukları yerler oluyor ya benzinci gibi . Ha işte orada durduk sanırım burası mersindi .  Ben kendimi bildim bileli Adana çocuğuydum .

" Eee ne yersiniz ? " Diye sordu Yusuf abim. Eline menüyü alıp;

" Döner " Emre abimde  aynısından diye mırıldandı .

" Tavuk , et ?" Diye soru yöneltti Yusuf abim .

" Tavuk "

" Et "

" Ben şey alım ... Döner menü varya hani şu patatesli olan ama büyük patates ve dönerde ve boyu büyük olan olsun . Lavaş ekmek bide . Bide nolur nolmaz yanında yarım ekmek bir döner daha olsun . Acaba pilavı yanında mi veriliyor yoksa sen mi istiyorsun? Neyse bide pilav "

Korkarak " içecek ? Diye sordu Yusuf abim .

" Diyet kola , formumu korumam lazım .

Bu zeka karşısında ben şok

" Ben vazgeçtim bir şey istemiyorum " diyerek kafamı masaya koydum . Vallahi bu iki gündür uyuyamıyorum . Sebebi ise ; Adana da gerçekten Ekim'de olmamıza rağmen hava sıcaktı. Özelikle bizim oturduğumuz bölge güney olduğu için tam sıcak . Bende battaniyeyi örtmeden uyuyamam hava  sıcak olduğu için örtersem sıcak olur örtmeden de öcülere , cinlere karşı savunmasızım . Bende bu korkuyla uyuyamadım. Uykuya dalarken aklıma ailemle içtiğii çaylar geldi ve gülümsedi m.  ( Y/N : mfkdkdkd yazar dün bu sebepten uyuyamadı ) . Birden başımın üstünde el hissettim biri başımı okşuyordu . Gözümü açacak takatım yok .

***
" Irmak hadi uyan . Yemek ye , tekrar uyu " diyen sesle hemen kalktım . Bir süre etrafa boş boş baktım .  Omuz silkip tekrar uyumak için hazırlanmıştım ki;

" Uyumak yok yemek ye, öyle uyu " diyen Yusuf ağabeyime;

" Tamam " diyerek elimi öne doğru uzattım . Emre ağabeyim elindeki dönere acılı bakışlar atarak bana uzattı . Bir süre dönere bakınca çok aç olduğumu fark ettim . Hem ben zayıflamak için uğraşıyorum tamam mı ? Bende dönere acılı bakışlar atarak Emre abime uzattım . Emre abim;

" Ben aç değilim . Zaten aç olsam da yiyemem " dedi .  Sona doğru hem sesini alçaltmıştı hemde sinirle Yusuf abime bakmıştı . Yusuf abim dikiz aynasında sinsi bir sırıtma ile Emre abime baktı .

'' Ne yapayım kardeşim , yengeden kesin emir. ''

" Ha ? " Diyerek ortamı bozdum .

" Diyetteyim " dedi Emre abim . İsteksizce kıkırdadım .

" Irmak hadi abim al , ye " dedi Emir ağabeyim ön koltuktan uzanarak emre ağabeyimin elinden aldığı döneri bana uzattı.

' o ne biçim cümleydi lan ' diyen iç sesine cevap olarak ; 

Bilmiyorum iblis sorgulama ,  dedim

' ne halin varsa gör ' iblise dil çıkardım ama sanırım bunu gerçekten de yaptım ki abicikler bana ters ters baktılar.

' abicikler ne ya . Allahım niye ben niye !! Keşke şansım varken Angelina Jolie'nin beynine girseydim en azından daha havalı olurdu !! '

ne diyin gardaş . 

'yok bir şey işine devam et '

'tamam tamam .'

" Bende yiyemem bende diyetteyim " dedim ve pencereye döndüm . İşte o an bir göz yaşı kendini bıraktı . Şimdiden özlemiştim be . O et ile o keçapın muhteşem uyumunu . O salatanın moyanezle karışmasını şimdiden özlemiştim . Aslında pek kilolu sayılmazdım yani.

' sen onu külahıma anlat '

' iblis abartma 1.62 boyunda 50 kilodayım . Yani çokta değil .'

" Bu yaşta diyetmi olur " diyen Yusuf abime 6 numaralı 'sen çok biliyorsun ya' bakışı atarak önüme döndüm .

" Aslında çok kilolu sayılmazsın bir kere boy var sende yani . " Dedi bu sefer Yusuf abim .

" Peki , yiyeceğim " diyerek döneri aldım .

" Al buda senin " Emir ağabeyim torpidodan gazozu çıkarıp bana verdi .

" Bunu nasıl açacağım " dedim öne uzatarak .

Emre ağabeyim gururlu bir gülümseme ile gazozu aldı ve dişlerine götürdü .

" İşte Türk abimlerim " diyerek gülümsedim emre abim gazoz ağzında iken gülümsedi ve elini yumruk yaparak iki kez kalbinin üstüne vurdu .

" Eee şuan neredeyiz ?? " dedim .

" Şuan İstanbul 'a gireli yarım saat oluyor , ortalama bir saat sonra eve varmış oluruz . " dedi Emir abim telefonuna bakarak . Bu arada emre ağabeyim gazozu açıp bana vermiş ve ben de nasıl bu kadar çok uyuyabildim acaba diye düşünerek yemeye koyulmuştum.

****

Yeni bir bölüm jfkdd . Neyse eee bu bölüm nasıldı beğenenler vote bıraksın da görelim kaç kişi . Beğenmeyenler neleri beğenmediğini yorum atsın ...

Öpüldünüz 😘

Türk Abilerim ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin