16.bölüm

922 58 67
                                    

Yine her zamanki gibi güne uyanarak başladım . Ayağım biraz ağrıyordu onun dışında iyiydim .

' sen neden hep güne uyanarak başlıyorsun '

Bilmem acaba neden -_-

' eminim ki sen güne uyanmadan başlıyamazsın '

iblis sen şaka mısın aq

' noldu kaybetmekten mi korktun ?'

Neyinden korkacağım lan

' güne uyanmadan başlayamayann bir adet korkak Irmak XD '

Tamam lan görürsün şimdi

Kapalı olan gözlerimi açmadan yatağımdan kalktım . Sakin, yavaş ve uysal adımlarla yürüyordum . Evet iblisle saçma bir iddia ya girmiştik . Güne uyanmadan başlayacak-

Lan ben zaten uyandım ya sadece gözlerim kapalı

' çıldırıyorum jskkdmdnd ay gülüyorum geri zekalı yeni fark ediyor '

Sinirle gözlerimi açtım . Dalga geçmiş mal benle . Aşağı indiğimde herkesin masanın başında bir şey tartıştığını gördüm .

" O ne ?" dedim masaya yaklaşarak .

" Harita tanıştırayım " dedi Burak abi . Abi diyince de garip oldu be hep hocaya alışmışım . Burak hoca dönemi bitmişti .Yaz tatilindeydik zaten okullar açılınca da gerçek bir okula gidecektim .

" Saygı duruşu " dedi Burak abi . Okul döneminde olsa korkar saygı duruşuna geçerdim ama işte okul döneminde değiliz .

Gülüp ensesini tuttum " la tirrek okul bitti bitti artık Burak hoca dönemi kapandı , haha kendini hala öğretmenim sanıyor " dedim .

" Irmak düzgün davran yoksa -" dedi Burak abi tehdit ederek ,

" Yoksa ne sözlüme 49 mu verirsin? "

Burak abi kısa bir anlığına Yusuf abime bakınca aslında yoksa kelimesinin devamının " - Yusuf abiye seslenir şikayet ederim " olduğunu anladım . Hemen elimi enseden çektim . Burak abiye sıkıca sarılarak " ay canım abim seni çok severim " dedim .

Emre abim " Pardon! " Dedi hüzünlü bir ses tonuyla " peki ben ?" .

Emre abime hala üstünde çalıştığım 17 numaralı ' panpa senin yerin kalbim de ' bakışımı atım .

" Tamam bırak " dedi Burak HOCA . Burak hocayı bırak harita ile bütünleşmiş olan Büşra ablanın yanına gittim . Elinde bir kalem , bir defter haritada bir şeylere bakıp not alıyordu .

" Bunlar ne için " dedim haritaya dikkatli bir şekilde bakarak .

" Balayına çıkacağız da " dedi Büşra abla büyük bir gülümseme ile .

" Vay nereye gidiyoruz?" Dedim gülümseyerek .

" Pardon gidiyoruz derken ? Sadece biz gidiyoruz Büşra ve ben " dedi Emre abim gözlerini kısarak .

" Nasıl ya peki ben ?" Dedim ağlamaklı bir sesle

" Sen evde kalıyorsun , pis köle " diyen Emre abime 9 numaralı ( kendini sevimli sandığı ama koalaya benzediği bakış ) bakışımı attım .

" Irmak ama gelsen bile sana vakit ayıramayız , kendini yalnız hissedersin. " Dedi Büşra abla hala haritaya bakarak

" Neden ne ile meşgul olacaksınız ?"

Türk Abilerim ( BEKLEMEDE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin