Sziasztok!!^^ Igen, nagy nehezen, de megszültem (szinte szó szerint) a következő részt. Mint ahogyan láthattátok, mostanában kicsit (nagyon) eltűntem. Az oka pedig az, hogy mivel ez egy igen bonyolult történet lesz, ha még nem is látszik rajta, és ehhez rengeteget olvasok Középföldéről, Valinorról, Ardáról, a valákról, Melkorról és szolgáiról és maga Tolkien által megalkotott világ rendjéről, teremtményeiről. Annyit elárulok, hogy ebben az évadban ez lesz az utolsó rész, és majd lesz egy ilyen évadlezáró összegzés vagy mi, pontosan még én sem tudom, csak összegezzük majd az eddigi cselekményeket.
Jó olvasást!
- Indulhatunk? – kérdezte Lin, miközben készült felszállni lovára.
- Igen. – feleltek.
- Innen már nem sok van hátra az erdőig, a dombok után már látni lehet a távolban a fákat. – mondta Beorn.
- Köszönjük a vendéglátást! – mondta Lin.
- Neked szívesen, de nekik nem. – sandított a trosztokra.
Indulásra parancsolták lovaikat, kik azonnal gyors vágtába kezdtek. Nem telt bele 1 napba sem és már a távolban látni vélték az úti céljukat. Linetta csak akkor eszmélt fel, mikor már a tünde út bejáratánál álltak. Elgondolkozott azon, hogyan is tovább, mi lesz ezután, mi van ha nem fogadják jó szívvel, s sorsa rosszabb lesz mint előtte. Mi lesz, ha választ nem kap a kérdéseire, s az álmai csak a gonosz játékai voltak. Mi van, ha egyenesen egy csapdába sétál? ...
Elbúcsúzott barátaitól, vissza adta kölcsön kapott lovát, kire sajátjaként tekintett. Végül megtette az első lépést a könnyes búcsú után. Megsiratta őket, hiszen életében talán először tekintett valakikre barátként. Nem gondolta, hogy ily gyorsan eltelik az a sok hónap, mire azt hitte, sohasem fog. Talán csak most kezdte érezni azt a sok szeretet és törődést, amit tőlük kapott. Fájt a szíve, mert úgy érezte, hogy nem becsülte meg őket eléggé. De érezte, hogy túl kell lépnie és el kell engedni azt a sok jó és rossz emléket, mely az elmúlt hónapokban történtek velük. Most már csakis egy dolgon járt az esze, hogy választ kapjon kérdéseire.
Na üdv újra, igen tudom rövid lett, de valahogy véget kell érnie. A mai nap folyamán még kiteszem a 2. évad előzetesét illetve az 1. évad lezárását! Hamarosan újra találkozunk, addig is, szép napot! ^^
YOU ARE READING
Linetta - Hobbit fanfiction
FanfictionSziasztok^^ Ez a történet egy Középföldei lányról szól, aki a múltjára akar fényt deríteni bármi áron. Kisebb-nagyobb bonyodalmakba ütközik, de barátai mindig segítenek neki, s bele sem gondolt még abba, hogy mi lenne ha egyszer csak mindenki magára...