Sziasztok! Mivel kíváncsiak voltatok a legendára amire Elrond gondolt, így úgy döntöttem, hogy leírom külön és nem pedig később szakaszonként.
Elrond szemszöge:
Egy teljesen átlagos nap, teljesen átlagos napirendje, hogy vendégek, utazók érkeznek hozzánk. Mi persze szívesen fogadunk mindenkit, aki jó szándékú. Ez a lány valahogy különös volt. Olyan ismerős, de valaki olyanra hasonlít akit még nem láttam soha. Beszélni szeretnék vele, egy kicsit többet megtudni róla. Így vacsora után elhívtam sétálni. Nem sokat tudtam meg, hisz alig emlékszik valamire. A haja színe és azok a csodás szemei felélesztettek bennem egy emléket. Egy emléket, egy ősi legendáról, jövendölésről.
A legenda, ami oly régi, hogy nem szerepel könyvekben, regékben, csak pusztán egy szóbeszéd, ami már szinte teljesen feledésbe merült. Létezik egy legenda, miszerint Ilúvatar gyermekeinek, Nessa-nak és Tulkasnak volt egy gyermeke. Ezt Ilúvatar nem nagyon támogatta, hisz tudta, hogy baj lesz belőle. Az Első Háborúban, mikor Tulkas lement Középföldére, hogy megküzdjön Melkorral, el kellett rejteniük a gyermeküket. Mindent megpróbáltak. Varda felvitte az égbe csillagnak, de onnan Melkor leütötte. Ulmo levitte a tenger mélyére, de onnan is kiemelte. Vaire beleszőtte Mandos csarnokaiba, de Melkornak oda is elért a keze. Hiába vitte magával Irmo minden álomba, ott is utolérte őket. Gonoszt akart faragni Nessa-ból és Tulkasból úgy, hogy megöli a gyermeküket. Azt akarta, hogy elöntse őket a bánat és csalódjanak Ilúvatarban. Mikor újra elragadta, a valák minden erejüket felhasználva kiütötték a gonosz kezei közül. Eltűnt. Sokáig keresték Középföldén, Valinorban, mindenütt ahol csak lehetett. Majd feladták. Nem éltették tovább reménnyel Nessa-t és Tulkast. Engedték, had lépjenek tovább, ne legyen miattuk szomorú a világ. De az örök remény még mindig bennük él, hátha valahol él egyetlen gyermekük.
Persze ezt gyorsan elfelejtettem hisz ránéztem a fülére. Nem volt tünde, így nem lehetett ő. Nem lehetett vala. Ha életben maradt is lehet, hogy Valinorban vagy valahol messze van. Meg különben is, ez csak egy legenda a sok közül. Bár mondjuk eléggé ellentmond a valóságnak, hisz Nessa-nak és Tulkasnak nem volt gyermekük, nem lehetett gyermekük. És ha lett volna, arról sok mende-monda szólna. Mindenesetre utána nézek a tekercsek között, hátha van ilyenről szó.
Remélem tetszett, rengeteg dolgom volt vele. Na jó.. Leírom őszintén. Szenvedtem vele. Rengeteget olvastam és jegyzeteltem ahhoz, hogy ezt így meg tudjam írni és persze, hogy legyen valami valóságalapja. Egyébként bocsi, hogy rövid lett, de a másik szemszögből már nem akartam belekezdeni.
További szép napot!
KAMU SEDANG MEMBACA
Linetta - Hobbit fanfiction
Fiksi PenggemarSziasztok^^ Ez a történet egy Középföldei lányról szól, aki a múltjára akar fényt deríteni bármi áron. Kisebb-nagyobb bonyodalmakba ütközik, de barátai mindig segítenek neki, s bele sem gondolt még abba, hogy mi lenne ha egyszer csak mindenki magára...