unu

3.5K 299 68
                                    

jimin a suspinat în timp ce o altă uşă s-a trântit în faţa lui.

nu se plimba şi nu socializa prea mult, aşa că oamenii din bloc nu ştiu despre impedimentul său de a vorbi.

jimin a suferit de o disfluenţă de bâlbâit toată viaţa sa, ştiută după numele de bâlbâială.

mergea la un centru de terapie pentru bâlbâit, care nu decurgea tocmai bine, aşa că au creat un exerciţiu care ar trebui să ajute.

pacienţii trebuie să vândă treizeci de cutii de fursecuri oamenilor care locuiesc în blocurile lor.

până acum, a vândut doar trei.

"a-as-asta-i naşpa.." jimin a mormăit.

înainte să se dea complet bătut, s-a uitat la uşa din faţa uşii sale, a noilor vecini.

jimin s-a îndreptat uşor către preşul lor şi s-a holbat la uşă.

şi-a înghiţit nodul din gât înainte să ciocănească de trei ori. a trecut nişte timp înainte să audă ceva.

tânărul a decis să ciocăne încă o dată, dar de data asta doar de două ori.

în timp ce s-a întors pentru a se îndepărta, uşa s-a deschis dintr-o dată.

"ce dracu' vrei? dormeam."

jimin s-a întors din nou şi s-a uitat la băiatul foarte pal, cu păr cenuşiu, care se sprijinea de tocul uşii.

arăta foarte obosit şi iritat.

"alo? eşti mut sau ceva? ţi-am adresat o întrebare şi aştept un răspuns." a spus, uitându-se la tânăr ca şi cum ar fi fost un complet idiot.

"î-î-îmi p-pare ră-rău.." jimin a spus, apropiindu-se cu un pas. "v-vând fu-f-fursecuri, ai dori să c-c-cumperi câteva?"

băiatul cu păr cenuşiu şi-a îngustat ochii către jimin, gura sa între-deschisă.

"îţi baţi joc de mine sau ceva?" a râs.

"de ce vorbeşti aşa?"

"a-a-am o- um d-dis-"

şi-a fluturat mâna în faţa tânărului, scuturându-şi capul.

"nu am timp de jocuri, copile. îmi pierd minute preţioase de somn. noapte bună." şi cu asta, a trântit uşa în faţa lui jimin.

"noapte bună? d-d-ar e d-du-după-amiază.." băiatul a şoptit.

"chim chim! cum a fost, iubitule? câte ai vândut?" mama jin a întrebat, zâmbind larg.

"n-n-nu a fost aşa d-de bine.. am vândut d-d-doar tr-tr-trei.." băiatul cu părul negru s-a încruntat.

"ah, nu-ţi face griji despre asta, jimin! o să le vinzi pe toate înainte de termen. ştiu că o să o faci." tatăl namjoon a spus, încercând să îl încurajeze pe tânăr.

jimin a zâmbit uşor, uitându-se la amândoi. de când l-au adoptat, nu au fost decât foarte înţelegători şi iubitori.

stutter | yoonmin [ro]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum