yoongi a rânjit, umezindu-şi buzele în timp ce se uita în ochii tânărului.
"eşti sigur? sunt sigur că dacă jin află, nu o să fie prea fericit."
jimin îmbrăţişa acest sentiment. se simţea excitat că jin i-ar putea prinde. chiar dacă era actul în sine sau vederea unor dovezi a păcatelor pe care le comiteau de fiecare dată când aveau ocazia.
"s-sunt sigur, ta-tati." jimin s-a înroşit, uitându-se în altă parte.
cel mai matur nu a ezitat, ştia că nu aveau toată ziua. s-a aplecat, lăsând săruturi calde şi umede de-a lungul maxilarului lui jimin, îndreptându-se spre gâtul său.
micul băiat a scos un sunet ciudat, nefiind destul de încrezător ca să scoată gemete. yoongi a observat asta şi a chicotit încet, începând să sugă pielea pură şi moale a lui jimin.
"tati vrea să îţi audă gemetele păcătoase, pisoi." a şoptit, făcându-l pe brunet să geamă.
"exact aşa. frumos." yoongi a continuat să îi sugă gâtul lui jimin, lăsând o urmă roşie. a mai sărutat-o o dată înainte să se îndrepte în cealaltă parte a gâtului.
pantaloniii celui mai mare se strâmtau, înnebunea. ştia că jimin nu urma să aibă cu el sex, direct. dar şi el avea nevoie de nişte plăcere.
yoongi a început să îşi frece mădularul acoperit de cel a lui jimin. ochii tânărului s-au mărit, nesigur de ceea ce se întâmpla. în timp ce yoongi continua să creeze fricţiune, jimin şi-a adus aminte că a văzut ceva asemănător în videoclipul pe care l-a văzut pe laptopul lui taehyung.
dintr-o dată s-a simţit emoţionat, de-abia dacă îl cunoştea pe yoongi. singurile dăţi în care yoongi îl vedea e când voia să lase muşcături pe corpul lui jimin.
sau când jimin voia.
lui jimin îi plăceau orice aceste mici întâlniri erau, dar nu voia să meargă mai departe, salva asta.
"h-hyung te r-rog opre-reşte-te." a murmurat, chinuindu-se să îl îndepărteze pe yoongi.
hyung, turn off instantant.
"ce? am crezut că vrei asta?"
"n-n-nu-nu asta. d-doar săruturi." a mormăit, dintr-o dată simţindu-se atât de mic.
"jimin. o să am nevoie de mai mult decât săruturi. nu acum.. dar în curând. în plus, nu mă laşi niciodată să te sărut pe buze." a oftat, ridicându-se.
jimin s-a ridicat instantaneu, întinzându-şi braţul înainte ca yoongi să poate pleca.
"b-bine! p-pot să îţ-îţi dau mai m-mult. d-doar că nu-nu acum.. tr-trebuie să ne c-c-cunoaştem b-bine înainte."
yoongi şi-a muşcat interiorul obrazului. nu era sigur că voia să fie într-o relaţie, în special cu cineva mult mai mic decât el.
ambii erau nesiguri de ceea ce îşi doreau, dar niciunul nu îşi dorea să piardă orice era asta. chiar dacă nu pleca niciunde.
jimin se holba la el cu ochi disperaţi, nu voia ca el să plece deja.
"o să îţi trimit mesaj."
şi cu asta yoongi i-a părăsit strângerea lui jimin, întorcându-se la unul dintre obiceiurile lui proaste.
un obicei prost numit hoseok.
CITEȘTI
stutter | yoonmin [ro]
Fanfiction"t-tati.." yoongi a zâmbit, începând să iubească bâlbâitul lui jimin. toate drepturile sunt rezervate autorului originial, © softjeon