șaptesprezece

2.2K 235 40
                                    

două luni mai târziu

era în sfârşit octombrie şi mai era o săptămână până la aniversarea lui jimin de optsprezece ani. în ultimele două luni câteva lucruri s-au schimbat. jungkook şi-a celebrat deja ziua, hoseok s-a decis în sfârşit să se mute în apartamentul său şi jimin s-a apropiat de yoongi. de fapt, jimin se afla rar singur. era aproape mereu însoţit de cel mai mare.

jin şi namjoon aveau suspiciunile lor, dar nu au îndrăznit niciodată să aducă vorba despre nimic, nu voiau să creadă că micuţul lor băiat inocent se întâlnea cu bărbatul de vizavi. voiau să creadă că jiminul lor are doar o legătură specială cu yoongi, o legătură pe care jimin nu pare să o aibă cu nimeni altcineva.

bâlbâitul lui jimin nu prea s-a îmbunătăţit, însă a reuşit să vândă toate cutiile cu fursecuri, cu ajutorul secret al cuiva anume. încă îi era greu să trăiască cu bâlbâitul, dar fiind înconjurat de oameni care înţelegeau făcea lucrurile puţin mai uşoare pentru el.

"sunt plictisit! putem să mergem acum?" taehyung s-a miorlăit, bosumflându-se în timp ce îşi odihnea bărbia pe umărul lui jungkook de la spate, înconjurându-şi braţele în jurul taliei lui. cuplul, însemnând jungkook, a fost de acord să iasă cu jimin ca să facă nişte shopping de ziua lui.

"nu! taehyung, opreşte-te din a te miorlăi. eşti aşa un copil mic câteodată, mă jur. înghite!" l-a mustrat, dându-şi ochii peste cap înainte să îşi întoarcă atenţia către jimin. băiatul mai scund contempla ce outfit ar trebui să cumpere, folosind manechinele ca exemple.

"o să te înghit cu plăcere." taehyung a mormăit înainte să se îndepărteze de cel mai tânăr. ochii lui jungkook s-au mărit imediat, obrajii lui roşindu-se brusc.

"g-gata!" jimin a ciripit, zâmbind larg în timp ce îşi ţinea outfitul pentru ziua lui în mână.

"la naiba chim, trebuie să admit, cu trupul tău o să arăţi bombă în aia. fă-o lată!" taehyung a complimentat, făcând gestul 'ok' cu mâna. jungkook a chicotit şi a aprobat din cap. asta l-a făcut pe jimin să se simtă încrezător, însă nu se putea abţine din a se întreba dacă lui yoongi îi va plăcea. a dat din umeri şi s-a îndreptat către casă, cumpărând outiftul oricum.

pe când cei trei băieţi au ieşit din magazin, jimin se uita împrejur, citind numele magazinelor pe lângă care treceau.

"deci jimin, cum merge între tine şi yoongi?" jungkook a întrebat, uitându-se la băiat.

"b-bine. do-doarme la m-mine d-de ziua m-m-mea." a zâmbit larg, reîntorcându-se la a se uita prin mall.

taehyung şi-a ridicat o sprânceană, înconjurându-şi braţul în jurul umerilor lui jungkook. "şi jin? namjoon? sunt de acord cu asta?"

"e-ei bi-bine.. n-nu ştiu î-î-încă. a-avem un pl-plan t-totuşi." jimin a chicotit emoţionat, scărpinându-şi ceafa.

junkook a râs uşor, "obişnuiam şi eu să îl strecor pe taehyung în camera mea ca să doarmă la mine. dar crezi că o să faceţi în sfârşit um... ştii tu..."

cel mai mare s-a uitat la cuplu confuz, neştiind ce jungkook voia să insinueze. "c-ce?"

"să v-o trageţi. crezi că o să v-o trageţi în sfârşit?" taehyung a spus, câştigând o palmă peste piept de la partenerul lui. "owww!" s-a plâns, masându-şi pieptul. jimin îşi mesteca buza inferioară ca să se abţină din a zâmbi.

"p-poate." a murmurat înainte să se oprească în faţa salonului de păr.

"t-timpul să sc-schimb l-lucrurile." s-a uitat către cei doi băieţi, făcându-le semn să îl urmeze înăuntru. taehyung s-a strâmbat, câştigând o altă palmă jucăuşă de la jungkook.

"owww! opreşte-te!"

***

"s-sunt ac-acasă!" jimin a ţipat, închizând uşa în spatele lui. a fost întâmpinat de linişte, încă o dată. în ultimul timp jin şi namjoon au fost mai ocupaţi decât de obicei, dar jimin nu se supăra, asta însemna că avea mai mult timp singur alături de yoongi.

şi-a pus plasele de la cumpărături în cameră şi s-a îndreptat către bucătărie, punându-şi telefonul pe colţar după ce i-a trimit un mesaj lui yoongi spunându-i să vină la el. jimin a citit biletul care era ţinut pe frigider de un magnet cu o girafă.

avem o seară romantică după muncă! vom veni acasă târziu, mâncarea e pe cuptor. te iubim!

"s-seară r-romantică. hm" a murmurat în timp ce a deschis frigiderul, căutând ultima cutiuţă de suc pe care o păstrase pentru mai târziu. se ruga că taehyung nu a băut-o când a venit la el, înainte să plece la mall.

"jimin?" yoongi a strigat, închizând uşa de la intrare. s-a îndreptat către bucătărie şi a răsuflat  uimit pe când jimin a închis frigiderul, arătându-şi noul look.

"î-îţi pl-place?" cel mai mic a întrebat, zâmbind uşor în timp ce se îndrepta către băiatul pal. yoongi şi-a înconjurat braţele în jurul taliei sale şi a aprobat, sărutând fruntea lui jimin.

"îl ador, portocala mea mică."


**

în cazul în care nu vă daţi seama, jimin e portocaliu în cap acum kekekeke

stutter | yoonmin [ro]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum