"kook.. cred că e timpul să avem cu chim.. discuţia."
jimin s-a uitat la cei doi băieţi, care erau mai mici decât ei.
se simţea prost că e mai mare şi nu are nicio idee de ce discuţia înseamnă.
"da.. cred că ai dreptate. e timpul." jungkook a aprobat, oftând.
"hai să facem asta jos. părinţii mei nu sunt acasă, oricum."
cei trei băieţi au mers jos şi s-au aşezat la masa elegantă de cină a mamei lui jungkook care îi lăsa să o folosească doar la ocazii speciale.
taehyung şi jungkook s-au aşezat la capetele mesei lungi în timp ce jimin s-a aşezat în mijlocul uneia dintre părţi.
"d-deci um.. c-c-care e d-discuţia?" jimin a întrebat, confuz.
şatenul s-a uitat la jungkook.
"ai vrea să explici tu?" a întrebat jenat.
jungkook şi-a dat ochii peste cap, puţin enervat de faptul că e cel mai mic, însă se simte cel mai matur dintre toţi.
"jimin.. cred că ar trebui să vorbim despre.. sexualităţi."
"s-sexualităţi?" cel mai mare s-a uitat la jungkook, o expresie de incocenţă pură pe faţa lui.
"da um.. ei bine, există câteva sexualităţi. dar noi vrem să vorbim cu tine despre ceea ce înseamnă să fii- gay." taehyung a spus, zâmbind uşor la cel mare.
"eu şi jungkook suntem gay. şi părinţii tăi sunt gay, chim."
jimin s-a holbat la taehyung, o expresie inexplicabilă pe faţa lui.
"e-e gay-ul u-u-un fel de cl-club?"
taehyung şi-a înăbuşit un chicot. urma să fie mai greu decât a crezut.
CITEȘTI
stutter | yoonmin [ro]
Fanfiction"t-tati.." yoongi a zâmbit, începând să iubească bâlbâitul lui jimin. toate drepturile sunt rezervate autorului originial, © softjeon