trei

2.3K 277 110
                                    

jimin s-a ridicat şi şi-a frecat ochii, uitându-se la smart phone-ul pe care namjoon i l-a cumpărat.

8:30am, luni

a zâmbit uşor, fericit că nu avea şcoală din moment ce o făcea acasă. zâmbetul lui a dispărut imediat când a realizat că va fi singur acasă aproape toată ziua.

tânărul a gemut, neputând să îi trimită mesaj lui jungkook sau taehyung. s-a ridicat din pat și s-a pregătit, decizând să meargă la micul magazin din nou.

în timp ce mergea spre magazin, a trecut pe lângă multe cupluri. s-a bosumflat şi s-a uitat în jos, evitând contactul vizual cu ei.

jimin era probabil cel mai inocent adolescent de şaptesprezece ani pe care îl vei întâlni vreodată. din moment ce a făcut şcoala acasă aproape toată viaţa lui, era foarte protejat. mintea lui nu era foarte deschisă.

de exemplu, jimin nu prea înţelegea majoritatea comentariilor murdare care erau făcute de taehyung sau jungkook.

nici relaţia dintre taehyung şi jungkook nu o înţelegea complet. în mintea lui jimin, un băiat trebuia să fie cu o fată. dar jimin nu a menţionat asta prietenilor săi.

pentru el, seokjin era mama lui adevărată, nu înţelegea că namjoon şi seokjin erau un cuplu gay.

taehyung mereu îl tachina pe jimin, spunând că el şi jungkook ar trebui să îşi inverseze vârstele, văzând că jungkook e foarte matur şi a făcut lucruri pe care majoritatea adolescenţilor de cincisprezece ani nu şi le-ar putea imagina.

în timp ce jimin a intrat în magazin, l-a zărit pe yoongi plătind la casa de marcat. era puţin confuz, văzându-l în aceleaşi haine pe care le-a purtat seara anterioară. s-a încruntat, mergând spre el cu mâinile în buzunar.

"a-alcool? e doar o-o-pt d-dimineaţa, hyung.." a spus uşor, privindu-l pe yoongi critic, fără să-şi dea seama.

"uh nu- asta nu e pentru mine. e pentru.. hoseok. da-e uh.. ziua lui de naştere. voiam să îi cumpăr ceva înainte să se trezească." a chicotit stânjenit, scărpinându-şi ceafa, încă puţin beat.

yoongi nu ştia de ce îl minţea pe tânăr, nu era ca şi cum îi păsa de opinia lui.

"oh! b-bine a-atunci.." brunetul a mormăit.

"deci uh- de ce nu eşti la şcoală? chiuleşti?" cel mai mare a rânjit.

"obişnuiam să chiulesc tot-"

"ce? n-nu.. fac şc-şcoala a-a-acasă." tânărul a spus, uitându-se la yoongi. "sunt p-plicitisit, aş-aşa că m-am d-decis să vin a-a-aici..-"

în timp ce tânărul continua să vorbească, yoongi nu l-a mai ascultat. tot ceea ce găsea interesant acum era cât de moi şi cărnoase arătau buzele sale.

ochii lui s-au îndreptat către coapsele lui jimin. şi-a umezit buzele, în mod clar analizându-i corpul. dar jimin fiind jimin, nu şi-a dat seama.

doamne, vreau doar să sărut coapsele alea şi să ling-

"h-hyung?" jimin a spus, întrerupând gândurile obscene a lui yoongi.

bărbatul cu păr cenuşiu s-a uitat direct în ochii inocenţi a lui jimin şi a rânjit.

"ai dori să vii pe la mine, jimin?"

tânărul a zâmbit, neaşteptându-se la nimic.

"s-sigur!"

stutter | yoonmin [ro]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum