şaisprezece

1.6K 223 18
                                    

baby boy: tati, vino.

imediat ce yoongi a primit mesajul de la băiat, a fugit pe uşă, ciocănind la cea a lui jimin. îşi mesteca buza impacientat, pregătit să-i ofere tânărului cea mai mare îmbrăţişare.

secunde mai târziu, uşa s-a deschis la perete, un jimin mic stând în faţa lui. "t-tati.." a murmurat şi şi-a îndreptat privirea în jos, jucându-se emoţionat cu degetele lui.

"iubitule," yoongi a zâmbind, intrând în apartament. a închis uşa în urma sa şi şi-a înconjurat braţele în jurul băiatului, trăgându-l într-o îmbrăţişare strânsă şi caldă. jimin îşi simţea obrajii încălzindu-se. iubea să se afle atât de aproape de celălalt.

"îmi pare rău, jimin. nu am vrut să te rănesc, bine?" s-a desprins din îmbrăţişare, uitându-se în ochii tânărului. "tati nu te-ar răni niciodată cu intenţie."

"şt-ţiu c-c-că n-nu ai f-face-o." jimin a zâmbit moale, punându-şi mâna pe obrazul lui yoongi. i-a mângâiat pielea fină cu degetul mare, profitând de oportunitate ca să admire trăsăturile perfecte ale băiatului.

"hai să mergem să ne uităm la un film în camera ta, da iubitule?" yoongi a vorbit, ridicându-l pe cel mai tânăr. jimin a aprobat fericit, înconjurându-şi picioarele în jurul taliei lui yoongi. cel mai matur a zâmbit şi l-a cărat pe băiat în camera lui.


+++


IN SFÂRŞIT VACANŢĂ.

vreau să plâng de fericire. 

îmi pare rău să vă anunţ, dar am şters celelalte 2 cărţi pe care le traduceam, pentru că, nu ştiu, simţeam că nu le mai termin şi nu prea mai îmi făcea plăcere să le traduc-

sper că o să înţelegeţi of of

oricum, vara asta vreau să încep alte cărţi şi vreau să postez şi o carte scrisă de mine şi am mai multe planuri.

voi cum aţi încheiat şcoala?

cum vi s-a părut examenul?

stutter | yoonmin [ro]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum