"hoseok, nu! nu pot să o fac" yoongi a gemut, aruncându-şi telefonul pe canapea în timp ce s-a prăbuşit pe fotoliul de lângă.
hoseok şi-a ridicat o sprânceană şi şi-a încrucişat braţele, încercând din răsputeri să nu râdă. nu l-a văzut niciodată pe yoongi comportându-se aşa, asta era nou.
"yoongs, nu fii un bebeluş!" a râs, luându-i telefonul de pe canapea.
"bună jimin. cum eşti?" hoseok a citit înainte să se uite la yoongi. "serios? suni ca un bunic care îşi contactează nepotul."
"du-te dracu'." yoongi s-a răstit, dându-şi ochii peste cap. "niciodată nu am mai fost atât de emoţionat, omule. chiar vreau să îi trimit mesaj, dar.. nu ştiu ce să spun." a suspinat, apucându-şi vârful nasului în timp ce şi-a încruntat sprâncenele.
"l-am rănit, ştiu. şi pe lângă toate astea, am folosit vinovăţia ca să cedeze şi să facă sex."
hoseok şi-a scuturat capul, oftând. "bine, cum ar fi să îi trimit eu mesaj pentru tine?"
yoongi s-a gândit la asta pentru puţin timp înainte să se uite la el. "hm bine, dar fă-mă să sun.. drăguţ şi.. romantic?"
"eşti atât de norocos că sunt cel mai bun prieten al tău." cel mai tânăr a mormăit, scriind un simplu mesaj drăguţ. "bine, ia aici. ce crezi?" a întrebat în timp ce i-a arătat lui yoongi mesajul.
cel mai mare şi-a muşcat buza, scuturându-şi capul în timp ce a încercat să îi apuce telefonul de la hoseok. "nu! uită de asta, probabil că îi e mai bine fără mine."
"ce, nu! nu fii o târfă mică. o să îl trimit." chiar în timp ce hoseok era să apese trimite, yoongi s-a ridicat rapid, dându-i lui hoseok una după cap.
cel mai tânăr a icnit, fugind în bucătărie. "o să îl trimit!"
yoongi ţipa la hoseok în timp ce i-a sărit în spate, acoperindu-i ochii lui hoseok cu mâinile lui. hoseok şi-a întins braţul, ţinând telefonul lui yoongi.
"încă o să-l trimit!" a ţipat, încercând din răsputeri să îi dea mâna lui yoongi de la ochi cu mâna liberă. a reuşit să tragă un ochi la ecran şi a apăsat rapid butonul de trimitere.
în timp ce yoongi a auzit mesajul trimitându-se a ţipat, imediat după acoperindu-şi gura.
***
jimin stătea în pat, înfăşurat într-o pătură roză pufoasă pe care taehyung i-a făcut-o cadou când a împlinit cincisprezece ani.
a suspinat în timp ce se holba la telefonul care se afla în faţa lui. taehyung a sugerat să pună o parolă pe care doar ei şi jungkook să o ştie, în acest mod jimin neputând să îi trimită mesaj lui yoongi.
"p-prostul de yo-yoongi.. m-mă face să-să mă s-simt tr-trist.." a murmurat. întâmplător, un mesaj a apărut.
Tati: iMessage.
instantaneu, a simţit cum inima îi bate repede şi gâtul i s-a uscat. jimin a apăsat pe mesaj şi accidental a apăsat 'goleşte' în loc de 'vizualizează'. şi-a ţuguiat buzele uşor realizând că nu va putea să îşi deblocheze telefonul.
jimin şi-a muşcat buze şi şi-a presat uşor degetul mare peste butonul acasă. ochii i s-au luminat în timp ce home screen-ul a apărut.
a chicotit uşor relizând că taehyung a uitat să îi elimine amprenta lui.
"pro-prostuţul."
///
MAI DECI POVESTIOARA E 160 SI CEVA IN FANFIC SUNT F HAPPY SA TRECETI SI PE LA SEX YOU DACA NU ATI FACUT-O DEJA VA IUBI MULT
CITEȘTI
stutter | yoonmin [ro]
Fanfiction"t-tati.." yoongi a zâmbit, începând să iubească bâlbâitul lui jimin. toate drepturile sunt rezervate autorului originial, © softjeon