optsprezece

2.1K 203 49
                                    

"îl ador, portocala mea mică."

un zâmbet a apărut pe faţa lui jimin imediat, înconjurându-și braţele în jurul gâtului bărbatului. yoongi a zâmbit şi l-a ridicat rapid pe jimin, punându-şi mâinile pe funduleţul băiatului.

jimin şi-a lins buzele, înconjurându-şi picioarele în jurul taliei celuilalt. înainte de a putea procesa ce urma să se întâmple, buzele lor s-au unit, mișcându-se în sincron.

mâinile lui jimin și-au făcut cale către părul negru proaspăt vopsit a lui yoongi, degetele sale încurcându-se între șuviţe. yoongi nu s-a putut abţine din a geme încet. iubea senzaţia pe care o avea atunci când cel mai mic îl trăgea de păr.

nimic din asta nu era nou pentru ei. jimin îşi asigurase prietenii din nou și din nou că încă n-a făcut sex cu yoongi, dar n-au întrebat niciodată despre altceva.

acum o lună

"yoongi! o-o-oprește-te!" jimin chicoti, corpul său zvârcolindu-se încercând să scape din strânsoarea lui yoongi.

se uitau la mica sirenă de patruzeci de minute, iar yoongi se plictisise. îl rugase pe cel mai mic să-i dea telecomanda, însă jimin fiind o mică pramatie, a refuzat, iar asta a dus la o vizită a monstrului gândilici.

yoongi se urcă peste jimin, călărindu-l în timp ce continuă să îl gâdile. râsul păli imediat ce yoongi realiză că stătea între picioarele băiatului. jimin se prinse eventual, rușinându-se rapid.

cel mai mare nu era sigur cum să procedeze, nedorindu-și să-l facă pe jimin să se simtă incomfortabil sau presat din nou. jimin se holbă la el pentru un timp ce păru atât de lung, fluturași explodându-i în stomacul lui mic.

apucă încet tricoul negru din bumbac pe care yoongi îl purta, apropiindu-l de el. piepturile lor se atingeau acum, creând un sentiment intim. jimin nu se mai simţise niciodată atât de aproape de celălalt.

"s-s-sărută-m-mă..." jimin șopti, buzele sale periindu-se peste ale lui yoongi. cel mai matur nu ezită, zdrobindu-și imediat buzele de cele pline ale băiatului.

sărutul era diferit de toate cele de până acum. era bineînţeles pasional, însă avea de asemenea ceva ce jimin nu mai experimentase.

dorinţă.

jimin își lăsă mâinile să se plimbe peste pieptul lui yoongi, mâinile lui mici apucând capătul tricoului său. yoongi nu ezită și îl dădu jos, aruncându-l pe podea.

yoongi simţea penisul celui mai mic sub el. asta aduse un rânjet pe faţa lui, excitându-l ușor. începu să își miște șoldurile, frecându-și mădularul tare de cel al micului băiat.

"îţi place cum se simte asta, baby boy? vrei să mă opresc?" întrebă, lipindu-și fruntea de cea a băiatului.

jimin își scutură rapid capul, încruntându-și sprâncenele în timp gemu moale. era emoţionat, dar cu siguranţă nu-și dorea ca yoongi să se oprească.

"pot să te satisfac, știi?" yoongi șopti, luându-i ușor lobul lui jimin între dinţi pe când se juca cu fermoarul blugilor săi.

"t-te rog... f-fă-mă să ă s-simt b-b-bine..." jimin imploră. era atât de disperat să simtă atingerea lui yoongi încât înc epu să-și dea pantalonii jos singur, aruncându-i. asta îl făcu pe yoongi să chicotească în timp ce își scutură capul, lingându-și buzele.

"atât de nerăbdător ca tati să te atingă. te prefaci că ești un băiat mic și inocent, dar știu că ai visat la momentul ăsta." rânji, jucându-se cu elasticul chiloţilor lui jimin.

"t-te rog ta-tati... te r-rog" jimin șopti, începând să se simtă extrem de doritor. senzaţia îl înnebunea, ar fi făcut orice ca yoongi să îl facă să se simtă bine.

"te rog ce, iubitule? folosește-ţi cuvintele de băiat mare. ce vrei să-ţi facă tati?" yoongi continuă să îl tachineze, iubind să vadă când de rușinat devenea jimin.

"v-vreau ca t-tati s-să ma fa-facă să m-mă s-simt bine.. t-te rog, a-atinge-mă."

noaptea aceea s-a încheiat în pură fericire pentru amândoi. nu numai că jimin și-a primit blowjobul, dar a și făcut unul pentru prima dată. yoongi știuse mereu că acele buze pline puteau să facă minuni și avusese dreptate.

"noaptea asta e seară de întâlnire?" yoongi și-a ridicat sprâncenele, sperând ca răspunsul să fie da. nu mai avea răbdare să-și facă micul iubit să ţipe de plăcere.

odată ce jimin a aprobat, acesta nu a pierdut timp și l-a cărat pe micul băiat în camera lui. a închis ușa cu piciorul și l-a trântit pe jimin în pat, punându-se rapid peste el după ce și-a dat jos propriul tricou.

a sărutat băiatul înfometat, coborând ca să-l palmeze peste blugi. jimin a gemut, împingându-se în palma lui yoongi în timp ce trăgea disperat de betelia blugilor săi.

"j-jos" jimin a comandat, nerăbdător să îl facă pe yoongi să se simtă bine.

++++

eheh, urmeaza ceva ceva ajfwkqk

si incepe scoala;(

stutter | yoonmin [ro]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum