Rashid POV
Keesokan harinya..aku bersemangat gila nak gi sekolah..sebab apa..sebab hari ni si comel irfan ku sayang akan mula jadi adik angkat aku..HAHAHAHAHAH semalam aku penat memikirkan apa aktiviti yg aku nak dia lakukan..mungkin suruh dia berbogel atas katil aku..hahahahha keji betul ko rashid..baik aku bangun cepat nak mandi gi sekolah..tapikan semalam aku dapat mimpi yg dasyhat pasal irfan..wahhh aku recall balik mimpi aku semalam
"Aku kat mana ni..asal mata aku ditutup ni..aduh tangan aku kene ikat..memang tak guna betul siapa yg buat aku mcm ni."siapa yg sial buat mcm ni kat aku hah!!"aku jerit sambil nak melepaskan diri daripada ikatan.."well well well..siapa yg ada kat sini..si kacak abang rashid..janganlah marah sayang..i just nak u je"balas suara misteri..Siapa pulak ni..kalo tahu aku kerjekan dia cukup cukup.."Ko siapa hahhh!!..buka pembalut mata ni.."jerit aku lagi..Tapi suara tu diam membisu..tiba tiba ada tangan meraba badan aku..apa ni.."ko buat apa ni setan!!!"diam lagi suara tu tapi tangan misteri tu terus meraba badan aku..arghhhh sial lah..aku dapat merasakan tangan tu cuba membuka butang baju aku..satu persatu butang dia bukak..terdedahlah badan aku yg hot ni#riak.."wahhh sedapnya badan abang"suara misteri tu membisik kat telinga aku"Apa ni..lepaskan aku cepat!!!"..aku mula gerak gerakan badan aku..suara tu masih tak melayan aku..tangan misteri tu semakin meliar..dia raba seluruh badan aku..dada aku..sehinggalah kat puting aku..Arggghh boleh stim pulak tiba tiba.."ehhh adik abang dah bangunlah..ni yg nak kene belai ni"kata suara tu..tangan misteri tu terus bukak seluar aku..arghhhh sialah siapa yg buat ni..skrg tinggal boxer aku je.."argggghhh sedaplah bau adik abang ni..mcm nak cium je..sgt maskulin"suara tu puji sambil menghidu dan menjilat konek aku..srslah weyy aku terus terdiam menahan kesedapan.."jom kita tgk si comel adik abang ni"..dia tarik boxer aku dan tersembul lah konek aku yg masih tegang tu.."Arghh besarnya..bestlah ..i suka batang yg besar besar ni"puji lagi..kali ni dia cium cium konek aku..apa lagi dia mula blowjob batang aku..arghhh sedapnya..dah lama tak blowjob..last kene dua hari lepas dgn si farhan form 3 tu..dia jilat batang aku kesedapan seolah olah mcm dia tgh jilat aiskrim pulak..tiba tiba penutup mata aku dibuka...arghh silau..terus aku pandang siapa yg blowjob aku tu..APA NI! NI KAN IRFAN ZAHRY DAN DIA TGH FULLY NAKED.."Abang..adik nak sangat konek abang...urmm sedapnya"sambil jilat konek aku tanpa henti..walah weyyyy crush aku blowjob konek aku..arghh tiba tiba rasa nak cumming"adik..abang nak cummmmmingg"belum sempat habis ayat aku..konek aku berkali kali keluarkan air mani ...irfan menelan semua air mani tu.."Abang sedapnya..nak lagi..tapi kali ni kat sini pulak"kata si irfan sambil bukak seluar dia..ehh jap apa yg dia nak buat ni..Irfan terus masukkan batang aku ke lubang suci dia..korang boleh bayangkan ..aku tgh duduk dia pulak masukkan batang aku ke dalam lubang dia lalu menghenjut..naik turun dia..sumpah weyyy aku mendengus kesedapan..memang ketat gila ..aku baru perasan mcm ada darah mengalir..aduhhh sahh masih teruna si comel ni..si irfan terus mendayung konek aku..dia moaning memang comel..suara dia tu..arghhhh tambah horny aku..AKU terus menjilat +menghisap puting irfan yg pink tu..arghhh sedapnya..akhirnya keluarlah air mani aku ke dalam lubang dia..aku kepenatan betul..tak sangka irfan ni terbaik.mmg slut betul budak ni..selesai je irfan bukak ikatan aku"Abang terima kasih tau puaskan adik..syg abang "dia cium aku..Arghh ni tak boleh jadi "sama sama syg"aku cium dia balik dan kami buat lagi..
BACK TO REALITY..sebenarnya tu mimpi je..mimpi basah kata org..sial ah..konek aku keluar air mani sampai basah katil aku..excited gila kot crush aku nak jadi adik angkat..hah tu baru jadi adik angkat aku dah mimpi basah..kalo jadi buah hati tak tahulah apa nak jadi🤔😈..tapikan alangkah bagusnya mimpi tu realiti..HAHAHAHA😍😈Hari ni aku gi sekolah naik moto..malas nak susahkan syabani..kesian pulak dia..sampai je aku kat sekolah..aku nampak kereta mercedes benz kat depan sekolah..ada budak bukak pintu dan keluar drpd kereta tu..ehhh japp itukan si irfan zahry..wahhh jodoh ke apa ni pagi pagi dah jumpa...arghh nak kene tegur ni.."Hi and assalamualaikum ..awak irfan zahry kan?"tanya aku.."ehhh abang rashid..waalaikumusalan ..haah..saya irfan"balas si irfan.."Hahahaha hari ni Awak akan jadi adik angkat abang kan..so nanti masa rehat kita jumpa kat blok A ok"arah aku sambil mengusap rambut si comel tu."ok abang nanti kita jumpa eh"😄balas irfan sambil betulkan rambut dia..eh eh comel lah budak ni..nasib baik ni sekolah..kalo tak dah lama aku angkat ko ..naik moto aku ..bawak ko balik rumah aku..dan aku fuck ko sampai puas..HAHAHAHAHAHA keji..irfan pun terus gerak ke kelas dia.
IRFAN POV
Semalam abah dgn ibu gi terengganu sebab ada urusan di sana..aku kene tinggal seorang seorang..tapi aku dah biasa dgn keadaan ni..jadi aku tak kisah sgt..pagi ni mcm biasa aku gi sekolah dgn Pak Mat..sampai je sekolah aku terus gerak nak ke kelas..tiba tiba ada tangan memegang bahu aku..aku pusing dan CRUSH AKU SI ABANG KP kat depan mata..walah weyyy hensemya dia..dia mula bercakap dgn aku ..dia tanya aku yg aku ni betul ke irfan zahry yg nak jadi adik angkat dia tu..dia sgt sopan..naik blushing pipi pau aku ni..aku terpegun tgk ciptaan tuhan ni..hensem sangat"..so nanti masa rehat kita jumpa kat blok A eh" kata abang rashid...sebenarnya aku khayal tgk muka dia..bila dia usap rambut aku terus aku sedar..dia senyumlah gais..manisnya...cair dah aku .."nanti kita jumpa ok😄"arghhh manja nya aku..entahlah aku rasa aku bukan gedik kan..terus aku dgn abang rashid gerak ke kelas masing masing..ahh indahnya hidup..sampai je kelas..aku nampak si haikal dgn yang lain berbual..pedulikan je..aku tgh blushing sebab crush tegur tadi..nasib baik aku tak ckp "i love you abang rashid"..kalo tak mmg parah.."ko dah kenapa senyum sorang sorang ni..kene rasuk ke?"si haikal ni..ada ke patut dia kata aku kene rasuk..mungkin aku kene rasuk..kene rasuk dgn hantu cinta😍😙😙😍.."takde apa apalah..ko ni" balas aku.."apa apa jelah..hari ni ko akan jadi adik angkat abang rashid kan"tanye haikal.."Ye hari ni😄😙"..bila aku teringat balik pasal hal ni..aku tersenyum lagi..tak sabarnyaaa😄😂.."ehh ko dah siap keje Miss Pala" tanya haikal..haahlah keje miss pala..aku lupa nak buat.."belum lagi lah weyyy..mcm mana ni.."balas aku sambil wat muka ketakutan..kerisauan dan sebagainya"tulah ko semalam sibuk tag aku kat ig ..mcm mcm ko tag..hmmm takpe..nah amik ni..salin je tapi ubahlah jawapan aku ni guna ayat ko sendiri ok"balas haikal..baiknya hati kawan aku ni.."Alah baiknya ko haikal..terima kasih sgt"aku cium kat pipi dia..well aku tak sedar tu semua sebab aku gembira sangat kot.."ishh ko ni..tahulah cute tapi takyahlah nak cium bagai"balas haikal yg tengah menahan malu tu..si irfan ni buat bodoh je sambil menyalin keje sekolah haikal tu.."ehh kenapa jantung aku berdegup kencang ni"getus hati kecil haikal..
YOU ARE READING
Cinta Si Irfan
Teen FictionHi semua 😗😗malulahhhhh..hahahahaha..apa apa pun ni first time tu saya tulis ce rita..selalunya baca je drpd penulis yg lain..hebatlah..mcm mana mereka ada pengalaman yg dramatik mcm tu..apa apa pun cerita ni based on pengalaman cinta saya sendiri...